2 min. lugemist

Miks on blogide kirjutamisel oluline tsiteerida eksperte?

Praegune turuolukord ei ole kõige roosilisem tänu tehisintellekti kasutamisele copywriterite jaoks. Iga ettevõte mõtleb kaks korda, kas tasub investeerida eksperdi kvaliteetsesse koopiasse või piisab tehisintellekti loodud koopiast.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Miks on blogide kirjutamisel oluline tsiteerida eksperte?
Allikas: Depositphotos

Tähelepanu keskpunktis püsimiseks vajab elukutse pealisehitust millegi kujul, mida tehisintellekt veel pakkuda ei suuda. Mis see on? Need on ausad tsitaadid lugupeetud valdkonna ekspertidelt, mis annavad tekstile usaldusväärsuse templi ja tõstavad selle tavapäraste valgusblogide massidest kõrgemale.

Kas teil on palutud kirjutada huvitav eksemplar?

Pika avalduse kirjutamine mis tahes teemal pole AI jaoks probleem. Kuid näiteks mänguasjade kohta ajaveebi loomine, mis pole lihtsalt tühipaljas rida ruumi täitmiseks, võib olla huvitav. Pöörduge psühholoogi, koolitaja ja konkreetse ema poole ning pange maailma välja teave, mis on autentne, ehe ja millel on konkreetne sõnum.

Kas kirjutate blogi ettevõttele, mis müüb fotogalvaanilisi paneele? Võtke ühendust ökoaktivisti või energiaeksperdiga, et saaksite rääkida otse mitte ainult müüja, vaid konkreetse rahuloleva kliendiga. Loomulikult võtab see rohkem aega ja vaeva. Kuid see on kvaliteedimaks, millega tuleb arvestada. AI kuiv arvutus fotogalvaaniliste paneelide paigaldamise eeliste kohta on teie tekstiga võrreldes äkki ebapiisav.

Tundub, et olevik igatseb naasmist ausa ajakirjanduse juurde, kui toimetaja läks välja, suhtles vastajatega isiklikult ja sai oma teabe vahetult, mitte Google’ist. Kerge tekst jäetakse tehisintellekti hooleks, kuid “elavad” avaldused jäävad vähemalt mõneks ajaks ikkagi meie pärusmaaks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Jaemüügi jätkusuutlikkuse mõju: Gen Z juhib FMCG muutust
2 min. lugemist

Jaemüügi jätkusuutlikkuse mõju: Gen Z juhib FMCG muutust

Jaemüügi jätkusuutlikkus on muutunud FMCG sektori jaoks kriitiliseks probleemiks, kuna Gen Z kerkib peamiseks tarbijarühmaks. Gen Z sisenemine tööjõusse koos nende tugevate keskkonnaalaste veendumustega avaldab jaemüüjatele ja FMCG ettevõtetele survet, et nad mõistaksid paremini kliimamuutuste mõju tarbijatele, ostjatele ja tootekategooriatele. See üleminek jaemüügi jätkusuutlikkusele sunnib ettevõtteid oma tavasid ja strateegiaid ümber hindama, et need vastaksid […]

Loe artiklit
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+