3 min. lugemist

Miks on tähendusrikas töö talentide hoidmiseks ülioluline?

Personalieksperdid teavad muutuvast kaasaegsest töökohast, kui oluline on tahtlik pingutus ettevõtte tulemuslikkuse ja töötajate rahulolu suurendamisel. MetLife'i hiljutised uuringud näitavad, et see komponent on tegelikult sõbraliku töökoha jaoks üsna oluline.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Miks on tähendusrikas töö talentide hoidmiseks ülioluline?
Allikas: Depositphotos

Töötajate hoidmine ja nende üldine rahulolu tase on näidanud, et nad sõltuvad põhimõtteliselt tahtlikust pingutusest. Töötajad, kellel ei ole tahtlikku pingutust, on väidetavalt vähem tõenäoline, et nad endiselt oma ettevõttesse tööle võetakse. Ainult 30% neist, kes ei tööta tahtlikult, märkisid, et kavatsevad oma ettevõttega koos olla 12 kuu pärast, võrreldes 36% -ga 2022. aastal ja 53% -ga 2021. aastal.

Personalieksperdid peaksid teadma, et erinevad demograafilised rühmad ja põlvkonnad mõistavad eesmärke erinevalt:

  • Z-põlvkonna töötajad nõuavad eriti, et nende ettevõtetel oleks selge eesmärk ja et need tooksid ühiskonnale kasu.
  • Nende töös on olulisemad vanemate põlvkondade isiklikud eesmärgid ja tähendused.
  • Säilitamiseks hindavad hispaanlastest töötajad, Gen Z, kaugtöötajad ja teised kõik tähendusrikast tööd.

Põnev on see, et ettevõtted ja töötajad näevad tahtlikke jõupingutusi mõnevõrra erinevalt. Kuigi 84% ettevõtetest arvab, et nende töötajad on rahul tahtliku tööga, mida nad teevad, tunneb vaid 71% töötajatest, et nad leiavad oma töös suurt tähendust.

Source: MetLife

Personaliosakonnad peaksid teadma, et eesmärk võib olla nii isiklik kui ka organisatsiooniline. Kui mõned töötajad soovivad joondumist ettevõtte üldisemate eesmärkidega, siis teisi ajendab nende perede toetamine või professionaalne paranemine.

Eesmärkide osas tajuvad mitmed rühmad erinevat asjakohasust:

  • Otsustades, kas jätkata oma praegust töökohta või alustada uut, ütleb peaaegu kuus töötajat kümnest (58%), et tahtlik töö on “kohustuslik”.
  • Eriti mustanahalistel töötajatel (62%), buumeritel (63%) ja naistel (61%) oli oluliselt rohkem numbreid.
  • Võrreldes vaid 43% -ga kõigist töötajatest tunneb 50% Gen Z töötajatest selget eesmärki ja positiivne kogukonna mõju on uuele töökohale mõeldes “kohustuslik” kasu.

Vaid 34% ettevõtetest ütles aga, et soovib tulevikus talentide värbamise või hoidmise vahendina pakkuda tahtlikku tööd , mis viitab tõenäolisele lahknevusele töötajate ambitsioonide ja ettevõtte plaanide vahel.

Kõike arvesse võttes on personalieksperdid tahtliku töö inspireerimisel üsna olulised. Selle elemendi käsitlemise kaudu saavad ettevõtted suurendada töötajate rahulolu, lojaalsust ja üldist heaolu, parandades seeläbi talendijuhtimise tulemust. Teadliku töö rõhutamine muutub veelgi olulisemaks, kuna see aitab meelitada ja hoida talente tänapäeva konkurentsitihedal tööturul.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tööandja bränding ei ole trend – see on äristrateegia.
5 min. lugemist

Tööandja bränding ei ole trend – see on äristrateegia.

Üle kümne aasta nägi Ventsislava Nikolova ettevõtetes pidevalt sama lahknevust: ettevõtted soovisid tulemusi, kuid ignoreerisid nende tulemuste taga olevat töötajate brändikogemust. Seepärast asutas ta WorkVibes’i ja korraldab nüüd Bulgaaria peamist tööandja brändingu tippkohtumist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
5 talendihankesaladust, mis tegelikult töötavad 2025. aastal (mitte see, mida kõik teised teevad)
8 min. lugemist

5 talendihankesaladust, mis tegelikult töötavad 2025. aastal (mitte see, mida kõik teised teevad)

On põhjus, miks teatud ettevõtetel on kandidaadid järjekorras, samal ajal kui teised võitlevad talentide leidmisega isegi põhiliste rollide jaoks. See ei ole see, mida te arvate. Ventsislava Nikolova tegi sadade värbamismeeskondadega koostööd tehes kindlaks, mis täpselt eristab ettevõtteid, mis meelitavad ligi suurepäraseid talente, nendest, mis ei suuda. Lõhe on suurem, kui te arvata oskate.

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
Kaugtöö strateegia, mis juhib koolitust ja kasvu
13 min. lugemist

Kaugtöö strateegia, mis juhib koolitust ja kasvu

Kuna kaugtöö muutub kogu Euroopa ettevõtete jaoks standardiks, avastavad ettevõtted, et edu ei tule mitte lihtsalt vabakutseliste palkamisest või kaugtöörühmade loomisest – see tuleb kaugtöötajude nõuetekohasest juhtimisest ja eelkõige nende arendamisest. Kuna suur osa töötajatest ootab nüüd hübriid- ja kaugtöö võimalusi, peavad ettevõtted lisaks paindlikele graafikutele pakkuma ka pidevat koolitust ja tuge. Tõhusad arengustrateegiad aitavad […]

Biljana Dimitrievska Biljana Dimitrievska
CEO, SkillSpotterZ® | Global Remote Talent Specialist & Job-Talent Board Owner