1 min. lugemist

Mis on ACoS?

Mõõdik, mis aitab hinnata reklaamikampaaniate tõhusust, määrates reklaamikulutused võrreldes nende reklaamide kaudu tehtud müügiga protsentuaalselt.Valem: Kasutatakse reklaamikampaaniate kasumlikkuse määramiseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Mõõdik, mis aitab hinnata reklaamikampaaniate tõhusust, määrates reklaamikulutused võrreldes nende reklaamide kaudu tehtud müügiga protsentuaalselt.Valem: Kasutatakse reklaamikampaaniate kasumlikkuse määramiseks. -Kaudu ei saa seda siiski kasutada üksi ettevõtte tegeliku kasumlikkuse määramiseks, sest see ei hõlma muid kulusid,näiteks:-Väike ACoS on alati parem kui kõrge, sest see näitab kampaania tõhusust: Kui te kulutate reklaami peale 20 dollarit ja saavutate 100 dollarit müüki, siis on teie ACoS 20%.Äri rakendus: Abiks parima pakkumistaktika kindlaksmääramisel, kõige tõhusamate märksõnade leidmisel ja kampaania eelarve muutmisel, et saada reklaamikulutustest kõige rohkem kasu.Seotud mõõdikud: ROAS (Return on Ad Spend) on ACoS-i vastand (ROAS = müügitulu ÷ reklaamikulutused).

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Miks Shein esitab oma IPO-d salaja?
3 min. lugemist

Miks Shein esitab oma IPO-d salaja?

Pärast ebaõnnestunud katseid New Yorgis ja Londonis võtab kiirmoegigant enneolematu lähenemise, et minna börsile. Siin on, miks see on oluline kogu jaemüügitööstuse jaoks.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Tööandja bränding ei ole trend – see on äristrateegia.
5 min. lugemist

Tööandja bränding ei ole trend – see on äristrateegia.

Üle kümne aasta nägi Ventsislava Nikolova ettevõtetes pidevalt sama lahknevust: ettevõtted soovisid tulemusi, kuid ignoreerisid nende tulemuste taga olevat töötajate brändikogemust. Seepärast asutas ta WorkVibes’i ja korraldab nüüd Bulgaaria peamist tööandja brändingu tippkohtumist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU