Mõõdik, mis aitab hinnata reklaamikampaaniate tõhusust, määrates reklaamikulutused võrreldes nende reklaamide kaudu tehtud müügiga protsentuaalselt.Valem: Kasutatakse reklaamikampaaniate kasumlikkuse määramiseks. -Kaudu ei saa seda siiski kasutada üksi ettevõtte tegeliku kasumlikkuse määramiseks, sest see ei hõlma muid kulusid,näiteks:-Väike ACoS on alati parem kui kõrge, sest see näitab kampaania tõhusust: Kui te kulutate reklaami peale 20 dollarit ja saavutate 100 dollarit müüki, siis on teie ACoS 20%.Äri rakendus: Abiks parima pakkumistaktika kindlaksmääramisel, kõige tõhusamate märksõnade leidmisel ja kampaania eelarve muutmisel, et saada reklaamikulutustest kõige rohkem kasu.Seotud mõõdikud: ROAS (Return on Ad Spend) on ACoS-i vastand (ROAS = müügitulu ÷ reklaamikulutused).
Meta AI levib Euroopas
Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.