1 min. lugemist

Mis on ACoS?

Mõõdik, mis aitab hinnata reklaamikampaaniate tõhusust, määrates reklaamikulutused võrreldes nende reklaamide kaudu tehtud müügiga protsentuaalselt.Valem: Kasutatakse reklaamikampaaniate kasumlikkuse määramiseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Mõõdik, mis aitab hinnata reklaamikampaaniate tõhusust, määrates reklaamikulutused võrreldes nende reklaamide kaudu tehtud müügiga protsentuaalselt.Valem: Kasutatakse reklaamikampaaniate kasumlikkuse määramiseks. -Kaudu ei saa seda siiski kasutada üksi ettevõtte tegeliku kasumlikkuse määramiseks, sest see ei hõlma muid kulusid,näiteks:-Väike ACoS on alati parem kui kõrge, sest see näitab kampaania tõhusust: Kui te kulutate reklaami peale 20 dollarit ja saavutate 100 dollarit müüki, siis on teie ACoS 20%.Äri rakendus: Abiks parima pakkumistaktika kindlaksmääramisel, kõige tõhusamate märksõnade leidmisel ja kampaania eelarve muutmisel, et saada reklaamikulutustest kõige rohkem kasu.Seotud mõõdikud: ROAS (Return on Ad Spend) on ACoS-i vastand (ROAS = müügitulu ÷ reklaamikulutused).

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+