1 min. lugemist

Mis on GMV?

GMV (Gross Merchandise Value) on mõõdik, mis mõõdab e-kaubanduse platvormi või turuplatvormi kaudu müüdud kaupade koguväärtust teatud ajavahemiku jooksul. See kujutab endast kõigi müügitehingute summat enne tasude, allahindluste, tagastuste ja muude kulude mahaarvamist.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

GMV (Gross Merchandise Value) on mõõdik, mis mõõdab e-kaubanduse platvormi või turuplatvormi kaudu müüdud kaupade koguväärtust teatud ajavahemiku jooksul. See kujutab endast kõigi müügitehingute summat enne tasude, allahindluste, tagastuste ja muude kulude mahaarvamist.

Peamised omadused:

  • Top-line mõõdik: näitab üldist müügimahtu ja turuplatsi aktiivsust.
  • Mahaarvamise-eelne näitaja: Arvutatakse enne tasude, maksude ja tagastuste eemaldamist.
  • Tulemuslikkuse näitaja: Kasutatakse kasvu ja platvormi kasutuselevõtu hindamiseks.
  • Eriti oluline: Kriitiline nende turuplatside jaoks, mis ei oma inventari.

Eelised:

  • Annab ülevaate ettevõtte üldisest ulatusest ja kasvutrendist.
  • Aitab hinnata platvormi elujõulisust ja kaupmeeste osalust.
  • toimib võrdlusalusena konkurentide suhtes.
  • Kasulik hooajaliste suundumuste ja äritsüklite analüüsimiseks.

Kuigi GMV annab väärtusliku ülevaate ärimahust, tuleks seda analüüsida koos netotulu, kasumimarginaalide ja kliendimõõdikutega, et saada täielik finantshinnang.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU