1 min. lugemist

Mis on nõudluse genereerimine?

Nõudluse genereerimine on strateegiline protsess teie toodete või teenuste vastu huvi tekitamiseks. See kasutab ostjate huvide genereerimiseks ja teisendamiseks erinevaid taktikaid, sealhulgas: Tellige meie e-kaubanduse uudiskiri ja ärge jääge millestki ilma Alustage igapäevaste või iganädalaste e-kaubanduse uudiste, artiklite ja palju muu vastuvõtmist 🚀 Igapäevane uudiskiri Iganädalane uudiskiri E-post: Uudiskirjaga liitudes nõustute oma e-posti aadressi töötlemisega […]

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Nõudluse genereerimine on strateegiline protsess teie toodete või teenuste vastu huvi tekitamiseks. See kasutab ostjate huvide genereerimiseks ja teisendamiseks erinevaid taktikaid, sealhulgas:

1. Sisuturundus
2. SEO
3. E-posti kampaaniad
4. PPC reklaam
5. Sotsiaalmeedia
6. Turunduse automatiseerimine
7. Partnerlus

Eesmärk on kaasata potentsiaalseid kliente ja luua pikaajalisi suhteid väärtusliku sisu kaudu, edendades usaldust ja brändilojaalsust.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+