Veebipoodide maailmas toimib toote üksikasjade leht (PDP) üksikute esemete digitaalse esitlusena. See on spetsiaalne veebileht e-kaubanduse platvormil, mis toimib virtuaalse müüjana, pakkudes põhjalikku ülevaadet konkreetsest tootest. Kui potentsiaalsed ostjad klõpsavad esemel, mis neile silma jääb, suunatakse nad sellele lehele, mille eesmärk on pakkuda kõiki olulisi üksikasju, mida nad võivad teadliku ostu tegemiseks vajada.
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.