1 min. lugemist

Reklaamide blokeerimine

Reklaamide blokeerimine on tarkvara, mis blokeerib reklaamid teie brauseris. Seda saab installida brauserilaiendina. See võib veebisaitide sirvimisel reklaame tuvastada ja blokeerida. Näiteks võib see blokeerida bännerreklaame või hüpikaknaid või mitmesuguseid animatsioone või videoid. Üks populaarsemaid tarkvara on AdBlock Plus, mida saab installida erinevatesse brauseritesse.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

 

Reklaamiblokeerijad kasutavad reklaamide tuvastamiseks ja blokeerimiseks mitmesuguseid tehnikaid, sealhulgas DNS-i filtreerimist, JavaScriptiga manipuleerimist ja sisu filtreerimist.

Põhimõisted:

  • Reklaamvara: tarkvara, mis kuvab kasutaja seadmes reklaame.
  • Hüpikakende blokeerija: tarkvaratööriist, mis takistab soovimatute hüpikakende ilmumist.
  • Pahavara: pahatahtlik tarkvara, mis võib kasutaja seadet kahjustada.
  • Sisu filtreerimine: tehnika, mida reklaamiblokeerijad kasutavad kindla sisu (nt reklaamide) tuvastamiseks ja blokeerimiseks.

Näide: Kasutaja soovib vältida reklaamijate jälgimist ja soovib blokeerida reklaamide laadimise oma lemmikveebisaidile. Nad installivad oma brauserisse reklaamiblokeerija, mis filtreerib reklaamid välja ja võimaldab neil veebisaiti katkestusteta vaadata.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
3 min. lugemist

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+