3 min. lugemist

TikToki tõus: Transforming Entertainment, Commerce, and Culture

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti - 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikToki tõus: Transforming Entertainment, Commerce, and Culture
Allikas: Depositphotos (edited in Canva Pro)

.

Kultuuriline mõju ja sisu mitmekesisus

Platvormi mõju ulatub kaugemale jaemüügist, tehes märkimisväärseid laineid kirjandusmaailmas, kus see tekitas vaid 2024. aasta esimese kümne kuuga üle 1,2 miljoni raamatuteemalise postituse.

Sama märkimisväärne on olnud platvormi kultuuriline mõju, mis on muutunud geograafilisi ja põlvkondlikke piire ületavate viirustrendide kasvulavaks. Isegi loomariik on leidnud oma koha TikToki tähelepanu keskpunktis: sellised isiksused nagu Moo Deng, Tai karismaatiline jõehobu, ja Pesto, Austraalia ülisuur kuningaspingviin, on vallutanud südameid kogu maailmas. Kulinaarias on TikTok näidanud oma võimet muuta lihtsad retseptid globaalseteks nähtusteks. Näiteks Logan Moffitti kurgisalat, mis pärineb Kanadast ja sai nii populaarseks, et põhjustas mõnes piirkonnas kurgipuuduse, mis näitab platvormi võimet mõjutada tarbijate käitumist reaalses maailmas.

TikTok: TikTok: Uus muusikatööstuse jõujaam

Muusikatööstus on TikToki kaudu kogenud ehk kõige dramaatilisemat muutust. Üle miljardi muusikahuvilise platvormil, globaalsed Top 10 laulu tekitasid üle 200 miljoni video loomise ja kogusid üle 8 miljardi Spotify voo.

Ladina muusika tegi eriti muljetavaldavaid edusamme, kolm lugu jõudis globaalsesse Top 10-sse, samas kui USAs leidsid sellised tärkavad artistid nagu Tommy Richman ja Lay Bankz tee peavoolu edule

. Platvormi globaalsel muusikamaastikul säilitas Mehhiko artist Yeri Mua teist aastat oma esikohta, samas kui K-Pop grupid nagu ENHYPEN domineerisid jätkuvalt oma innovaatiliste kampaaniate ja viraalsete tantsukavanditega.

tiktok global music artist

Source: TikTok

Sportliku meelelahutuse tõus TikTokis

Spordisisuhtlus on märkimisväärselt kasvanud, sest #SportsOnTik’i postitused kasvasid eelmise aastaga võrreldes 350%. Olümpiamängud 2024 ja paraolümpiamängud kogusid platvormil märkimisväärset tähelepanu, kusjuures olümpiamängudega seotud hashtagid tekitasid 1,9 miljonit postitust ja ligi 50 miljardit vaatamist.

Paraolümpiamängude otseülekannete sisu tõmbas ligi üle 1,5 miljoni vaataja, mis näitab TikToki võimet võimendada suuri spordisündmusi ja ühendada publikut sportlaste lugudega.

TikTok: TikTik: Homse kaubanduse kujundamine

Aastasse 2025 ja kaugemale jõudes ei ole TikTok mitte ainult sotsiaalmeedia platvorm, vaid peatamatu jõud, mis kujundab ümber digitaalse kaubanduse tulevikku. TikTok on tänu oma võrratule võimele muuta trendid tehinguteks ja sisu kaubanduseks muutunud oluliseks turuplatvormiks, kus brändid ei müü lihtsalt tooteid – nad loovad kultuurinähtusi. Platvorm on tänu oma meelelahutuse ja ostude sujuvale segule, keerukale algoritmile ja pühendunud kasutajaskonnale asendamatu vahend igale ettevõttele, kes soovib kaasaegses digitaalmajanduses edu saavutada.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikTok toidukaupade müük hüppas sel aastal 120% võrra
3 min. lugemist

TikTok toidukaupade müük hüppas sel aastal 120% võrra

TikTokis on viimasel ajal midagi metsikut juhtunud. Saksa odavsupermarket Lidl on TikTok Shopis välja lasknud limiteeritud tooteid ja need müüvad kiiremini kui kunagi varem. Nende Dubai šokolaaditahvlid – need pistaatsiapähklitega täidetud, millest kõik vaimustuses on – müüsid 72 tahvlit iga sekund ja varud said otsa 90 minutiga. Tavaliste hindadega. Ei mingeid allahindlusi, ei mingeid eripakkumisi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU