3 min. lugemist

Z-generatsiooni avamine: uus metauuring paljastab sotsiaalse ühenduse strateegia

Z-põlvkond ei ole lihtsalt üks turundussõna. Need digitaalsed põliselanikud, kes moodustavad umbes kolmandiku meie maailma elanikkonnast, muudavad meie suhtlemist, tarbimist ja ostlemist viisil, mis veel kümme aastat tagasi oleks tundunud võõras. Meta ja BAMM Globali koostöös läbi viidud hiljutine uuring keskendub Z-generatsiooni avastamisele, andes põnevaid teadmisi 18-24-aastaste inimeste sotsiaalmeedia harjumustest Brasiilias, Saksamaal, Jaapanis, Ühendkuningriigis ja USAs.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Z-generatsiooni avamine: uus metauuring paljastab sotsiaalse ühenduse strateegia
Allikas: Depositphotos

.

Sisuline käepigistus

Gen Z jaoks on hästi ajastatud meemil suurem mõju kui ühelgi tervitusel. Tervelt 67% neist noortest inimestest jagab Meta videosisu oma siseringiga, muutes selle, mida turundajad võivad pidada “sisuks”, millekski palju intiimsemaks – digitaalseteks kingitusteks, mis ütlevad “ma mõtlen sulle”, ilma et seda tegelikult välja ütleksid.

Nagu Lucca USAst ütleb: “Ma sirvin läbi Reeli ja siis saadan need oma sõpradele ja siis me kommenteerime neid.”

See on nende armastuskeel, lihtsalt ja lihtsalt.

Eriti põnev on see, kuidas nad vestlevad ühe ja sama inimesega mitmel platvormil. Ühel minutil ajavad nad WhatsAppis filosoofiat, järgmisel vahetavad nad Instagramis muusikasoovitusi – ja seda kõike ühe ja sama sõbraga!

Source: Facebook.com/business/news

Mikrokontent: Bite-Sized and Tailor-Made

Päevad, mil vaadati samu telesaateid või jälgiti samu kuulsusi, on ammu möödas. Z-generatsioon on reeglid ümber kirjutanud, 63% neist kureerib aktiivselt oma sotsiaalmeediavooge, tagades, et nad näevad ainult sellist sisu, mis vastab nende individuaalsetele huvidele. Need lühivideod ei ole lihtsalt meelelahutus – need on elu käsiraamatud. Kas nad otsivad õhtusöögi inspiratsiooni või mõtlevad, kuidas investeerida oma esimest palka, 81% Instagrami kasutajatest pöördub platvormi poole mitte ainult naeru, vaid tõelise enesetäiendamise eesmärgil.

“Ma tahan kuulda loojatelt, kes tegelikult midagi minu ellu lisavad,” selgitab Max, kes läheb otse asja juurde. Ja siit tulebki see, et 71% ei pea neid loojaid isegi jälgima, et nende sisu väärtustada. Algoritmide ajastul on asjakohasus alati tähtsam kui lojaalsus.

Alati avatud ostukorv

Kas kerimise ja ostlemise vahel on selge vahe? Z-generatsiooni jaoks on see piir peaaegu nähtamatu. Nende teadlike tarbijate jaoks on osturežiim sisse programmeeritud nende sirvimiskogemusse, 78% avastab uusi tooteid videosisu kaudu, kui nad seda kõige vähem ootavad. Kaubamärkidele, kes soovivad muljet avaldada, tasub püsivus ära. Umbes 67% ütleb, et nad uurivad brändi tõenäolisemalt pärast seda, kui nad näevad seda mitu korda.

Unlocking Gen Z: New Meta Research Reveals Social Connection Strategy

Source: Facebook.com/business/news

Z-generatsiooni avamine: lõpptulemus

Kui me oleme sellest midagi õppinud, siis seda, et põlvkond kirjutab reeglid ümber; Z-generatsiooniga suhtlemine ei ole raketiteadus, kuid see nõuab vanade reeglite kõrvaleheitmist. Jäta ettevõtte kõnepruuk maha, võta omaks autentne mitmekesisus ja mõista, et nende maailmas võib iga kerimine viia ostuni, kui mängid oma kaardid õigesti välja.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+