
.
Sisuline käepigistus
Gen Z jaoks on hästi ajastatud meemil suurem mõju kui ühelgi tervitusel. Tervelt 67% neist noortest inimestest jagab Meta videosisu oma siseringiga, muutes selle, mida turundajad võivad pidada “sisuks”, millekski palju intiimsemaks – digitaalseteks kingitusteks, mis ütlevad “ma mõtlen sulle”, ilma et seda tegelikult välja ütleksid.
Nagu Lucca USAst ütleb: “Ma sirvin läbi Reeli ja siis saadan need oma sõpradele ja siis me kommenteerime neid.”
See on nende armastuskeel, lihtsalt ja lihtsalt.
Eriti põnev on see, kuidas nad vestlevad ühe ja sama inimesega mitmel platvormil. Ühel minutil ajavad nad WhatsAppis filosoofiat, järgmisel vahetavad nad Instagramis muusikasoovitusi – ja seda kõike ühe ja sama sõbraga!

Source: Facebook.com/business/news
Mikrokontent: Bite-Sized and Tailor-Made
Päevad, mil vaadati samu telesaateid või jälgiti samu kuulsusi, on ammu möödas. Z-generatsioon on reeglid ümber kirjutanud, 63% neist kureerib aktiivselt oma sotsiaalmeediavooge, tagades, et nad näevad ainult sellist sisu, mis vastab nende individuaalsetele huvidele. Need lühivideod ei ole lihtsalt meelelahutus – need on elu käsiraamatud. Kas nad otsivad õhtusöögi inspiratsiooni või mõtlevad, kuidas investeerida oma esimest palka, 81% Instagrami kasutajatest pöördub platvormi poole mitte ainult naeru, vaid tõelise enesetäiendamise eesmärgil.
“Ma tahan kuulda loojatelt, kes tegelikult midagi minu ellu lisavad,” selgitab Max, kes läheb otse asja juurde. Ja siit tulebki see, et 71% ei pea neid loojaid isegi jälgima, et nende sisu väärtustada. Algoritmide ajastul on asjakohasus alati tähtsam kui lojaalsus.
Alati avatud ostukorv
Kas kerimise ja ostlemise vahel on selge vahe? Z-generatsiooni jaoks on see piir peaaegu nähtamatu. Nende teadlike tarbijate jaoks on osturežiim sisse programmeeritud nende sirvimiskogemusse, 78% avastab uusi tooteid videosisu kaudu, kui nad seda kõige vähem ootavad. Kaubamärkidele, kes soovivad muljet avaldada, tasub püsivus ära. Umbes 67% ütleb, et nad uurivad brändi tõenäolisemalt pärast seda, kui nad näevad seda mitu korda.

Source: Facebook.com/business/news
Z-generatsiooni avamine: lõpptulemus
Kui me oleme sellest midagi õppinud, siis seda, et põlvkond kirjutab reeglid ümber; Z-generatsiooniga suhtlemine ei ole raketiteadus, kuid see nõuab vanade reeglite kõrvaleheitmist. Jäta ettevõtte kõnepruuk maha, võta omaks autentne mitmekesisus ja mõista, et nende maailmas võib iga kerimine viia ostuni, kui mängid oma kaardid õigesti välja.