2 min. lugemist

Zalando kärbib tagastusaknaid ja muudab püsikliendiprogrammi tasuta

Online-moe jaemüüja Zalando on avalikustanud suured muudatused oma teenustes. Kolmel olulisel turul - Saksamaal, Hollandis ja Itaalias - lühendab ettevõte alates tänasest, 7. jaanuarist 2025 oma tagastusakent 100 päevalt 30 päevale.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Zalando kärbib tagastusaknaid ja muudab püsikliendiprogrammi tasuta
Allikas: Depositphotos

Zalando esindaja väidab, et juba praegu tagastab üle 90% tarbijatest kaupu 30 päevajooksul pärast ostu sooritamist

. Me vaatame sageli, millest meie kliendid hoolivad, sest me oleme kliendikesksed ettevõtted. Pressiesindaja ütles: “Lühem tagastusperiood tagab, et tooted muutuvad teistele klientidele kiiremini kättesaadavaks.”

Lühendatud tagastusaken on juba kasutusel Hispaanias, Prantsusmaal ja Austrias, seega pole see muudatus Zalando jaoks midagi uut. Kõikidel turgudel pakutakse jätkuvalt tasuta tagastamist.

Lojaalsusprogrammi ümberkujundamine

Veel üks suur muudatus on tulemas 2025. aasta jaanuari lõpus: Zalando Plus, tasuline lojaalsusprogramm Saksamaal, Hollandis ja Itaalias, muutub tasuta programmiks. Praegustele programmis osalejatele antakse iga-aastase liikmemaksu tagasimaksed. Kliendid saavad uue programmi tasemesüsteemi kaudu juurdepääsu mitmetele soodustustele:

  • Säästud ja eksklusiivsed pakkumised
  • Klienditeenindus kõigepealt
  • Piiratud kiirendatud tarne

Programm ei paku enam piiramatut tasuta kohaletoimetamist väiksemate tellimuste puhul, mis on oluline muudatus. Austria, Prantsusmaa ja Hispaania on need reformid juba edukalt ellu viinud.

Zalando Cuts Return Window and Makes Loyalty Programme Free

Source: Depositphotos

Mõju ELi e-kaubandusele

Kuigi Zalando otsus annab märku klienditeeninduse muutusest, on 30-päevane tagastusaken tegelikult kooskõlas üldiste tööstusharu standarditega. Ettevõtte varasem 100-päevane poliitika oli turustandardite kohaselt märkimisväärselt suuremeelne ning see kohandamine viib nad vastavusse tüüpiliste jaemüügitavadega, säilitades samal ajal oma kohustuse tasuta tagastuste suhtes.

Muutus nende püsikliendiprogrammi struktuuris näib olevat osa Zalando laiemast äristrateegiast, mis järgneb edukale rakendamisele teistel Euroopa turgudel. Ettevõte jätkab oma teenuste kohandamist vastavalt muutuvatele turutingimustele, säilitades samal ajal klientide rahulolu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+