2 min. lugemist

Zalando kärbib tagastusaknaid ja muudab püsikliendiprogrammi tasuta

Online-moe jaemüüja Zalando on avalikustanud suured muudatused oma teenustes. Kolmel olulisel turul - Saksamaal, Hollandis ja Itaalias - lühendab ettevõte alates tänasest, 7. jaanuarist 2025 oma tagastusakent 100 päevalt 30 päevale.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Zalando kärbib tagastusaknaid ja muudab püsikliendiprogrammi tasuta
Allikas: Depositphotos

Zalando esindaja väidab, et juba praegu tagastab üle 90% tarbijatest kaupu 30 päevajooksul pärast ostu sooritamist

. Me vaatame sageli, millest meie kliendid hoolivad, sest me oleme kliendikesksed ettevõtted. Pressiesindaja ütles: “Lühem tagastusperiood tagab, et tooted muutuvad teistele klientidele kiiremini kättesaadavaks.”

Lühendatud tagastusaken on juba kasutusel Hispaanias, Prantsusmaal ja Austrias, seega pole see muudatus Zalando jaoks midagi uut. Kõikidel turgudel pakutakse jätkuvalt tasuta tagastamist.

Lojaalsusprogrammi ümberkujundamine

Veel üks suur muudatus on tulemas 2025. aasta jaanuari lõpus: Zalando Plus, tasuline lojaalsusprogramm Saksamaal, Hollandis ja Itaalias, muutub tasuta programmiks. Praegustele programmis osalejatele antakse iga-aastase liikmemaksu tagasimaksed. Kliendid saavad uue programmi tasemesüsteemi kaudu juurdepääsu mitmetele soodustustele:

  • Säästud ja eksklusiivsed pakkumised
  • Klienditeenindus kõigepealt
  • Piiratud kiirendatud tarne

Programm ei paku enam piiramatut tasuta kohaletoimetamist väiksemate tellimuste puhul, mis on oluline muudatus. Austria, Prantsusmaa ja Hispaania on need reformid juba edukalt ellu viinud.

Zalando Cuts Return Window and Makes Loyalty Programme Free

Source: Depositphotos

Mõju ELi e-kaubandusele

Kuigi Zalando otsus annab märku klienditeeninduse muutusest, on 30-päevane tagastusaken tegelikult kooskõlas üldiste tööstusharu standarditega. Ettevõtte varasem 100-päevane poliitika oli turustandardite kohaselt märkimisväärselt suuremeelne ning see kohandamine viib nad vastavusse tüüpiliste jaemüügitavadega, säilitades samal ajal oma kohustuse tasuta tagastuste suhtes.

Muutus nende püsikliendiprogrammi struktuuris näib olevat osa Zalando laiemast äristrateegiast, mis järgneb edukale rakendamisele teistel Euroopa turgudel. Ettevõte jätkab oma teenuste kohandamist vastavalt muutuvatele turutingimustele, säilitades samal ajal klientide rahulolu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU