2 min. lugemist

ELi GPSR-eeskirjad sunnivad Ühendkuningriigi ettevõtteid Põhja-Iirimaa kaubandust vähendama

Euroopa Liidu üldine tooteohutuse määrus, mis jõustus 13. detsembril 2024, on tekitanud suuri probleeme Ühendkuningriigi ettevõtetele, kes müüvad Põhja-Iirimaale. Windsori raamlepingu kohaselt mõjutavad need eeskirjad kõiki uusi tooteid, mis sisenevad ELi turule.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
ELi GPSR-eeskirjad sunnivad Ühendkuningriigi ettevõtteid Põhja-Iirimaa kaubandust vähendama
Allikas: Depositphotos

Ühendkuningriigi ettevõtted seisavad GPSRi eeskirjade tõttu silmitsi kasvavate kulude ja kaubandustõketega.

Kõige ilmsem mõju on Ühendkuningriigi ja Põhja-Iirimaa vahelistele kaubandussidemetele . Briti ettevõtted määravad nüüd ELis või Põhja-Iirimaal asuva “vastutava isiku”, mis muudab tegevuse keerulisemaks ja suurendab tegevuskulusid. See vajadus üllatab paljusid väikeettevõtteid, sealhulgas neid, kes müüvad üksnes Ühendkuningriigi turul. Tööstuse andmed näitavad, et vaatamata Ühendkuningriigi valitsuse optimistlikule hinnangule “on enamikul Ühendkuningriigi ettevõtetel, kes müüvad kaupu NI-s, tõenäoliselt piisav kord.”

Regulatiivsed kulud on sundinud isegi kasumlikke keskmise suurusega ettevõtteid, kelle aastane müük on kuni 20 miljonit naela, juba ELi turult lahkuma.

Uued GPSRi kriteeriumid toovad tõenäoliselt Põhja-Iirimaa jaoks kaasa sarnased kaubanduspiirangud.Ettevõtjad on väljendanud suurt muret nii peavoolu kui ka sotsiaalmeedia vahendusel. Paljud ettevõtted on väitnud, et neid ei ole neist arengutest piisavalt teavitatud. Olukord on eriti keeruline väikeste ja mikroettevõtete jaoks, kes keskenduvad peamiselt Ühendkuningriigi sisemaisele müügile.

Brexiti-järgne kaubandusprobleem

Nende eeskirjade otsene mõju näib olevat võimalik kaubavahetuse vähenemine Põhja-Iirimaaga, sest paljud väiksemad Ühendkuningriigi ettevõtted võivad otsustada uute kriteeriumide järgimise asemel selles piirkonnas tegutsemise lõpetada.See areng võib tekitada lõhe Ühendkuningriigi siseturul, piirates kaupade kättesaadavust Põhja-Iirimaa tarbijatele. Põhja-Iirimaal tegutseda soovivate ettevõtete jaoks on hakanud ilmnema lahendused, et nad saaksid jätkata tegevust Põhja-Iirimaal. Kuigi selliste lahenduste tegelik kasulikkus on veel teadmata, avalikustas Webinterpret hiljuti vastavustööriista, mis aitab ettevõtetel pidada läbirääkimisi uute GPSR-kohustuste üle. See stsenaarium toob esile Brexiti-järgsete kaubanduslepingute jätkuvad probleemid ja nende tagajärjed Ühendkuningriigi siseturu sidususele, arvestades Põhja-Iirimaa ainulaadset olukorda Windsori raamlepingu alusel.

.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU