2 min. lugemist

Euroopa e-kaubandus ulatub 2023. aasta turuprobleemidest hoolimata 887 miljardi euroni

Euroopa digitaalse e-kaubanduse sektor püsis 2023. aastal vastupidav, kasvades 3%, kuna B2C e-kaubanduse kogukäive kasvas 864 miljardilt eurolt 887 miljardi euroni. Kuid see laienemine varjab tööstuse jaoks märkimisväärseid väljakutseid, selgub E-kaubanduse Euroopa ja Amsterdami rakenduskõrgkooli uuest aruandest .

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Euroopa e-kaubandus ulatub 2023. aasta turuprobleemidest hoolimata 887 miljardi euroni
Allikas: Depositphotos

Vaatamata positiivsele suundumusele langes sektori üldine kasvumäär 3% tänu kolmele peamisele tegurile:

  • püsiv inflatsioonisurve
  • tihe konkurents Aasia turuosaliste poolt
  • rohe- ja digipöörde jätkuv rakendamine

Nende probleemide tulemuseks on Euroopa e-kaubanduse ettevõtete jaoks keeruline tegevuskeskkond. Turumaastik paljastab suured piirkondlikud erinevused kogu Euroopas, rõhutades kriitilist vajadust kogu ELi hõlmavate kooskõlastatud meetmete järele.

Konkreetne probleem tuleneb tarbijate nõudmiste ja majandusliku tegelikkuse vahelise seose puudumisest.

Kuigi tarbijad otsivad üha enam kestlikke tooteid, on nende vähenenud ostujõu tõttu neil raske endale lubada kõrgema hinnaga kestlikke alternatiive.

The European digital e-commerce sector remained resilient in 2023, growing by 3% as total B2C e-commerce turnover increased from €864 billion to €887 billion.

Source: Ecommerce-europe.eu

Nende probleemide lahendamiseks pakub e-commerce Europe välja mitu olulist reformi. Nende soovitustes keskendutakse võrdsete võimaluste loomisele ELi ja kolmandate riikide osalejatele ning ELi õigusnormide tõhusamale jõustamisele.

Organisatsioon rõhutab sujuvamate tarbijateabesüsteemide, konkurentsivõimelisema jaemaksete maastiku ja muudetud maksupoliitika tähtsust.

Tulevikku vaadates määrab sektori edu erinevate sidusrühmade vajaduste hoolikas tasakaalustamine. See hõlmab järgmist:

  • VKEde abistamine , andes samal ajal suurematele osalejatele piisavalt paindlikkust vajalike muudatuste elluviimiseks
  • Rõhk piiriülese kaubanduse potentsiaalil on endiselt kriitiline
  • kestlike tavade jätkuv arendamine

Rakendamine” peab olema ELi uue mandaadi märksõna,” ütleb E-Commerce Europe, rõhutades, kui oluline on aidata ettevõtetel tasakaalustada nõuetele vastavust ja majanduskasvu.

Sektori arenedes on terve e-kaubanduse ökosüsteemi säilitamine ning digi- ja kestlikud üleminekud Euroopa turu konkurentsivõime jaoks otsustava tähtsusega.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks
4 min. lugemist

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks

Viimane iga-aastane Bazaarvoice’i ostukogemuse indeksi (SEI) aruanne annab uusi teadmisi sellest, kuhu praeguste ostjate ootused liiguvad. Uuring viidi läbi rohkem kui 8000 kliendi valimi põhjal, kes olid pärit sellistest riikidest nagu USA, Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa, Kanada, Austraalia ja India. Miks on kõikehõlmavus tänapäeval moesõna? Ja milliseid strateegiaid peavad kaubamärgid kasutusele võtma, et konkurentsiga sammu pidada?

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+