2 min. lugemist

Euroopa e-kaubandus ulatub 2023. aasta turuprobleemidest hoolimata 887 miljardi euroni

Euroopa digitaalse e-kaubanduse sektor püsis 2023. aastal vastupidav, kasvades 3%, kuna B2C e-kaubanduse kogukäive kasvas 864 miljardilt eurolt 887 miljardi euroni. Kuid see laienemine varjab tööstuse jaoks märkimisväärseid väljakutseid, selgub E-kaubanduse Euroopa ja Amsterdami rakenduskõrgkooli uuest aruandest .

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Euroopa e-kaubandus ulatub 2023. aasta turuprobleemidest hoolimata 887 miljardi euroni
Allikas: Depositphotos

Vaatamata positiivsele suundumusele langes sektori üldine kasvumäär 3% tänu kolmele peamisele tegurile:

  • püsiv inflatsioonisurve
  • tihe konkurents Aasia turuosaliste poolt
  • rohe- ja digipöörde jätkuv rakendamine

Nende probleemide tulemuseks on Euroopa e-kaubanduse ettevõtete jaoks keeruline tegevuskeskkond. Turumaastik paljastab suured piirkondlikud erinevused kogu Euroopas, rõhutades kriitilist vajadust kogu ELi hõlmavate kooskõlastatud meetmete järele.

Konkreetne probleem tuleneb tarbijate nõudmiste ja majandusliku tegelikkuse vahelise seose puudumisest.

Kuigi tarbijad otsivad üha enam kestlikke tooteid, on nende vähenenud ostujõu tõttu neil raske endale lubada kõrgema hinnaga kestlikke alternatiive.

The European digital e-commerce sector remained resilient in 2023, growing by 3% as total B2C e-commerce turnover increased from €864 billion to €887 billion.

Source: Ecommerce-europe.eu

Nende probleemide lahendamiseks pakub e-commerce Europe välja mitu olulist reformi. Nende soovitustes keskendutakse võrdsete võimaluste loomisele ELi ja kolmandate riikide osalejatele ning ELi õigusnormide tõhusamale jõustamisele.

Organisatsioon rõhutab sujuvamate tarbijateabesüsteemide, konkurentsivõimelisema jaemaksete maastiku ja muudetud maksupoliitika tähtsust.

Tulevikku vaadates määrab sektori edu erinevate sidusrühmade vajaduste hoolikas tasakaalustamine. See hõlmab järgmist:

  • VKEde abistamine , andes samal ajal suurematele osalejatele piisavalt paindlikkust vajalike muudatuste elluviimiseks
  • Rõhk piiriülese kaubanduse potentsiaalil on endiselt kriitiline
  • kestlike tavade jätkuv arendamine

Rakendamine” peab olema ELi uue mandaadi märksõna,” ütleb E-Commerce Europe, rõhutades, kui oluline on aidata ettevõtetel tasakaalustada nõuetele vastavust ja majanduskasvu.

Sektori arenedes on terve e-kaubanduse ökosüsteemi säilitamine ning digi- ja kestlikud üleminekud Euroopa turu konkurentsivõime jaoks otsustava tähtsusega.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+