2 min. lugemist

Gen Z ja millennial ekraaniaeg hüppab olümpiamängudel

Rahvaloenduse uuringu hiljutised tulemused toovad esile kasvava trendi: nooremad põlvkonnad suurendavad märkimisväärselt oma sotsiaalmeedia seotust populaarsete ürituste, näiteks olümpiamängude ja tõsielusaadete ajal.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Gen Z ja millennial ekraaniaeg hüppab olümpiamängudel
Allikas: Depositphotos

Uuring, milles küsitleti 2,005 Briti vastajat, näitas silmatorkavaid mustreid. Muljetavaldav 62% 25–34-aastastest inimestest teatas nende kõrgetasemeliste sündmuste ajal suurenenud sotsiaalmeedia aktiivsusest. Samamoodi märkis 53% 16–24-aastastest vanuserühmas platvormi kasutamise suurenemist selliste ürituste ajal.

Eriti Love Island on avaldanud märkimisväärset mõju. Uuringust selgus, et 45% vastanutest 25–34-aastaste vanuserühmas ja 44% 16–24-aastastest koges sel suvel rohkem Love Islandiga seotud sisu kui varasematel aastatel. Lisaks väljendas üle viiendiku (22%) kõigist osalejatest suuremat tõenäosust jälgida võistlejaid pärast kokkupuudet seotud sisuga.

Kuigi need arvud on märkimisväärsed, viitavad need ka sellele, et sotsiaalmeediast pole veel saanud ainus meedium nende sündmuste ajal kaasamiseks. Sellegipoolest annab see suundumus turundajatele väärtusliku võimaluse suhelda noorema demograafiaga sihitud sotsiaalmeedia strateegiate kaudu.

Source: Depositphotos

Uuring andis olulisi teadmisi ka e-kaubanduse ettevõtetele:

1. Sotsiaalmeedia kaasamine mõjutab märkimisväärselt ostukäitumist, eriti nooremate tarbijate seas. Nimelt märkis 31% kõigist vastanutest, et nad on rohkem valmis ostma brändidelt, kellega nad suhtlevad sotsiaalsetel platvormidel.
2. Ligikaudu 32% uuringus osalenutest nõustus, et brändi sisu suurendab nende kogemusi suursündmuste vaatamisel või jälgimisel, muutes need sündmused nauditavamaks ja kaasahaaravamaks.

Re:acti kaasasutaja Tom Stone rõhutas nende leidude tähtsust:

“Suured kultuuriüritused sotsiaalmeedias annavad brändidele suurepärase võimaluse kaasata Gen Z ja Millennials. Need juhtumid on harvad, nii et brändid peavad oma kampaania tõhususe maksimeerimiseks aegsasti valmistuma.

Ettevõtete jaoks, kelle eesmärk on meelitada Gen Z ja Millennial tarbijaid kõrgetasemeliste ürituste ajal, rõhutavad need leiud hästi kavandatud sotsiaalmeedia lähenemisviisi kriitilist tähtsust. Kuna suurüritused pakuvad ainulaadseid kaasamisvõimalusi, saavad kaubamärgid, mis neid hetki tõhusalt ära kasutavad, noorema publikuga märkimisväärset veojõudu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Ungari müüjad kaotavad tuhandeid nende turuvigade tõttu
5 min. lugemist

Ungari müüjad kaotavad tuhandeid nende turuvigade tõttu

Rahvusvahelistele turgudele laienemine võib tunduda Ungari müüjatele üle jõu käivana. Kümnete platvormide, erinevate regulatsioonide ja kultuuriliste erinevuste tõttu jäävad paljud ettevõtted selle juurde, mida nad teavad. Attila Benes BASE.com’ist jagab praktilisi teadmisi selle kohta, millised turud Ungari müüjate jaoks tegelikult toimivad – ja millised on tavalised vead, mis lähevad ettevõtjatele ebaõnnestunud laienemiskatsete puhul tuhandeid maksma.

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Kesk- ja Ida-Euroopa edukaimate e-jaemüüjate saladused
6 min. lugemist

Kesk- ja Ida-Euroopa edukaimate e-jaemüüjate saladused

Kesk- ja Ida-Euroopa e-jaemüüjad ületavad vaikselt turgu, samal ajal kui ülemaailmsed hiiglased nagu Temu ja Shein ujutavad Euroopa turud üle odavate toodetega. Piirkonna 50 parimat ettevõtet on leidnud võimalusi järjepidevalt kasvada, isegi kui pandeemiajärgne buum on vaibunud ja inflatsioon on tabanud tarbijate kulutusi. Siin on, mida nad teevad teistmoodi.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Kas pausireklaamid muudavad e-kaubandust?
2 min. lugemist

Kas pausireklaamid muudavad e-kaubandust?

Digitaalne reklaam areneb pidevalt ja kohandub tarbijate käitumisega. Viimane trend, mis kujundab veebiturundust voogedastusplatvormidel, on pausireklaamid. See on uus reklaamivorming, mis ilmub siis, kui vaatajad peatavad vaadatava sisu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge