2 min. lugemist

Gen Z ja millennial ekraaniaeg hüppab olümpiamängudel

Rahvaloenduse uuringu hiljutised tulemused toovad esile kasvava trendi: nooremad põlvkonnad suurendavad märkimisväärselt oma sotsiaalmeedia seotust populaarsete ürituste, näiteks olümpiamängude ja tõsielusaadete ajal.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Gen Z ja millennial ekraaniaeg hüppab olümpiamängudel
Allikas: Depositphotos

Uuring, milles küsitleti 2,005 Briti vastajat, näitas silmatorkavaid mustreid. Muljetavaldav 62% 25–34-aastastest inimestest teatas nende kõrgetasemeliste sündmuste ajal suurenenud sotsiaalmeedia aktiivsusest. Samamoodi märkis 53% 16–24-aastastest vanuserühmas platvormi kasutamise suurenemist selliste ürituste ajal.

Eriti Love Island on avaldanud märkimisväärset mõju. Uuringust selgus, et 45% vastanutest 25–34-aastaste vanuserühmas ja 44% 16–24-aastastest koges sel suvel rohkem Love Islandiga seotud sisu kui varasematel aastatel. Lisaks väljendas üle viiendiku (22%) kõigist osalejatest suuremat tõenäosust jälgida võistlejaid pärast kokkupuudet seotud sisuga.

Kuigi need arvud on märkimisväärsed, viitavad need ka sellele, et sotsiaalmeediast pole veel saanud ainus meedium nende sündmuste ajal kaasamiseks. Sellegipoolest annab see suundumus turundajatele väärtusliku võimaluse suhelda noorema demograafiaga sihitud sotsiaalmeedia strateegiate kaudu.

Source: Depositphotos

Uuring andis olulisi teadmisi ka e-kaubanduse ettevõtetele:

1. Sotsiaalmeedia kaasamine mõjutab märkimisväärselt ostukäitumist, eriti nooremate tarbijate seas. Nimelt märkis 31% kõigist vastanutest, et nad on rohkem valmis ostma brändidelt, kellega nad suhtlevad sotsiaalsetel platvormidel.
2. Ligikaudu 32% uuringus osalenutest nõustus, et brändi sisu suurendab nende kogemusi suursündmuste vaatamisel või jälgimisel, muutes need sündmused nauditavamaks ja kaasahaaravamaks.

Re:acti kaasasutaja Tom Stone rõhutas nende leidude tähtsust:

“Suured kultuuriüritused sotsiaalmeedias annavad brändidele suurepärase võimaluse kaasata Gen Z ja Millennials. Need juhtumid on harvad, nii et brändid peavad oma kampaania tõhususe maksimeerimiseks aegsasti valmistuma.

Ettevõtete jaoks, kelle eesmärk on meelitada Gen Z ja Millennial tarbijaid kõrgetasemeliste ürituste ajal, rõhutavad need leiud hästi kavandatud sotsiaalmeedia lähenemisviisi kriitilist tähtsust. Kuna suurüritused pakuvad ainulaadseid kaasamisvõimalusi, saavad kaubamärgid, mis neid hetki tõhusalt ära kasutavad, noorema publikuga märkimisväärset veojõudu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks
4 min. lugemist

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks

Viimane iga-aastane Bazaarvoice’i ostukogemuse indeksi (SEI) aruanne annab uusi teadmisi sellest, kuhu praeguste ostjate ootused liiguvad. Uuring viidi läbi rohkem kui 8000 kliendi valimi põhjal, kes olid pärit sellistest riikidest nagu USA, Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa, Kanada, Austraalia ja India. Miks on kõikehõlmavus tänapäeval moesõna? Ja milliseid strateegiaid peavad kaubamärgid kasutusele võtma, et konkurentsiga sammu pidada?

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+