Uuring, milles küsitleti 2,005 Briti vastajat, näitas silmatorkavaid mustreid. Muljetavaldav 62% 25–34-aastastest inimestest teatas nende kõrgetasemeliste sündmuste ajal suurenenud sotsiaalmeedia aktiivsusest. Samamoodi märkis 53% 16–24-aastastest vanuserühmas platvormi kasutamise suurenemist selliste ürituste ajal.
Eriti Love Island on avaldanud märkimisväärset mõju. Uuringust selgus, et 45% vastanutest 25–34-aastaste vanuserühmas ja 44% 16–24-aastastest koges sel suvel rohkem Love Islandiga seotud sisu kui varasematel aastatel. Lisaks väljendas üle viiendiku (22%) kõigist osalejatest suuremat tõenäosust jälgida võistlejaid pärast kokkupuudet seotud sisuga.
Kuigi need arvud on märkimisväärsed, viitavad need ka sellele, et sotsiaalmeediast pole veel saanud ainus meedium nende sündmuste ajal kaasamiseks. Sellegipoolest annab see suundumus turundajatele väärtusliku võimaluse suhelda noorema demograafiaga sihitud sotsiaalmeedia strateegiate kaudu.
Uuring andis olulisi teadmisi ka e-kaubanduse ettevõtetele:
1. Sotsiaalmeedia kaasamine mõjutab märkimisväärselt ostukäitumist, eriti nooremate tarbijate seas. Nimelt märkis 31% kõigist vastanutest, et nad on rohkem valmis ostma brändidelt, kellega nad suhtlevad sotsiaalsetel platvormidel.
2. Ligikaudu 32% uuringus osalenutest nõustus, et brändi sisu suurendab nende kogemusi suursündmuste vaatamisel või jälgimisel, muutes need sündmused nauditavamaks ja kaasahaaravamaks.
Re:acti kaasasutaja Tom Stone rõhutas nende leidude tähtsust:
“Suured kultuuriüritused sotsiaalmeedias annavad brändidele suurepärase võimaluse kaasata Gen Z ja Millennials. Need juhtumid on harvad, nii et brändid peavad oma kampaania tõhususe maksimeerimiseks aegsasti valmistuma.
Ettevõtete jaoks, kelle eesmärk on meelitada Gen Z ja Millennial tarbijaid kõrgetasemeliste ürituste ajal, rõhutavad need leiud hästi kavandatud sotsiaalmeedia lähenemisviisi kriitilist tähtsust. Kuna suurüritused pakuvad ainulaadseid kaasamisvõimalusi, saavad kaubamärgid, mis neid hetki tõhusalt ära kasutavad, noorema publikuga märkimisväärset veojõudu.