2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt oma ideaalsete klientideni.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
Allikas: Depositphotos

Google hoiatab ka, et liiga kitsas sihtimine võib kampaania toimivust negatiivselt mõjutada. Algoritm kasutab konversioonide optimeerimiseks mitmesuguseid signaale, sealhulgas kasutaja käitumist ja sihtlehe sisu. Demograafilise vahemiku vähendamine võib vähendada liiklust ja konversioonimäärasid.

Demand Gen kampaaniate (nõudluse tekitamisele keskendunud kampaaniad) eesmärk on tekitada huvi ja nõudlust toodete või teenuste järele. Kasutades täpset sihtimist ja reklaamide optimeerimist, jõuavad need potentsiaalsete klientideni ostuprotsessi varases staadiumis, suurendades seeläbi bränditeadlikkust ja valmistades neid ette tulevasteks ostudeks.

Ka teised platvormid on hiljuti teatanud sihtimismuudatustest – LinkedIn on kõrvaldanud sarnased vaatajaskonnad, samas kui Meta on läinud vastupidises suunas. See soovitab ettevõtetel kasutada kampaania loomisel sarnaseid vaatajaskondi ja loobuda täpsest sihtimisest.

Muudatused Gen-kampaaniates

1. Vanuse ja soo sihtimine:
Reklaamijad võivad piirata oma reklaami nähtavust teatud vanuse- ja soorühmadega. See uus valik on integreeritud nõudluse genereerimise kampaaniate optimeeritud sihtimisseadetesse.

2. Paindlikud sihtimisvalikud:
Reklaamijad saavad valida piiranguteta või piiratud sihtimise, olenevalt kampaania eesmärkidest ja vaatajaskonna nõuetest. See võimaldab turundajatel oma strateegiaid paremini kohandada konkreetsete ärieesmärkidega.

Sihtimise tõhus kasutamine

E-kaubanduse ettevõtete jaoks on oluline leida tasakaal täpse sihtimise ja kampaania toimivuse vahel. Värskendus annab võimaluse kohandada kampaaniaid täpsemalt ärieesmärkide järgi, kuid nõuab ka hoolikat kaalumist, et vaatajaskonna piiramine ei ohustaks soovitud tulemuste saavutamist.

Uus funktsioon on veel üks samm selles suunas, et võimaldada reklaamijatel oma kampaaniaid Google’i täiustatud sihtimistööriistade abil paremini kohandada, kasutades samal ajal masinõppe optimeerimise eeliseid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks
4 min. lugemist

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks

Viimane iga-aastane Bazaarvoice’i ostukogemuse indeksi (SEI) aruanne annab uusi teadmisi sellest, kuhu praeguste ostjate ootused liiguvad. Uuring viidi läbi rohkem kui 8000 kliendi valimi põhjal, kes olid pärit sellistest riikidest nagu USA, Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa, Kanada, Austraalia ja India. Miks on kõikehõlmavus tänapäeval moesõna? Ja milliseid strateegiaid peavad kaubamärgid kasutusele võtma, et konkurentsiga sammu pidada?

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+