2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt oma ideaalsete klientideni.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
Allikas: Depositphotos

Google hoiatab ka, et liiga kitsas sihtimine võib kampaania toimivust negatiivselt mõjutada. Algoritm kasutab konversioonide optimeerimiseks mitmesuguseid signaale, sealhulgas kasutaja käitumist ja sihtlehe sisu. Demograafilise vahemiku vähendamine võib vähendada liiklust ja konversioonimäärasid.

Demand Gen kampaaniate (nõudluse tekitamisele keskendunud kampaaniad) eesmärk on tekitada huvi ja nõudlust toodete või teenuste järele. Kasutades täpset sihtimist ja reklaamide optimeerimist, jõuavad need potentsiaalsete klientideni ostuprotsessi varases staadiumis, suurendades seeläbi bränditeadlikkust ja valmistades neid ette tulevasteks ostudeks.

Ka teised platvormid on hiljuti teatanud sihtimismuudatustest – LinkedIn on kõrvaldanud sarnased vaatajaskonnad, samas kui Meta on läinud vastupidises suunas. See soovitab ettevõtetel kasutada kampaania loomisel sarnaseid vaatajaskondi ja loobuda täpsest sihtimisest.

Muudatused Gen-kampaaniates

1. Vanuse ja soo sihtimine:
Reklaamijad võivad piirata oma reklaami nähtavust teatud vanuse- ja soorühmadega. See uus valik on integreeritud nõudluse genereerimise kampaaniate optimeeritud sihtimisseadetesse.

2. Paindlikud sihtimisvalikud:
Reklaamijad saavad valida piiranguteta või piiratud sihtimise, olenevalt kampaania eesmärkidest ja vaatajaskonna nõuetest. See võimaldab turundajatel oma strateegiaid paremini kohandada konkreetsete ärieesmärkidega.

Sihtimise tõhus kasutamine

E-kaubanduse ettevõtete jaoks on oluline leida tasakaal täpse sihtimise ja kampaania toimivuse vahel. Värskendus annab võimaluse kohandada kampaaniaid täpsemalt ärieesmärkide järgi, kuid nõuab ka hoolikat kaalumist, et vaatajaskonna piiramine ei ohustaks soovitud tulemuste saavutamist.

Uus funktsioon on veel üks samm selles suunas, et võimaldada reklaamijatel oma kampaaniaid Google’i täiustatud sihtimistööriistade abil paremini kohandada, kasutades samal ajal masinõppe optimeerimise eeliseid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge
3 min. lugemist

Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge

Must reede ja jõulud on kohe nurga taga. Läheneva ostuhooajaga annab Google välja mitu olulist värskendust, mille eesmärk on aidata edu maksimeerida. Google’i uued müüjatööriistad teenustes Google Merchant Center ja Google Ads on loodud selleks, et pakkuda müüjatele ajakohast teavet, parandada automatiseerimist ja optimeerida turundusstrateegiaid.

Loe artiklit
Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024
2 min. lugemist

Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024

2024. aasta pühadehooaja lähenedes näitab Acceleration Partnersi hiljutine uuring, et jaemüüjad ja turundajad peaksid olema teadlikud mitmest olulisest muutusest ostumaastikul. Nende muudatuste mõistmine ning 2024. aasta sihipäraste pühadeostude suundumuste ja strateegiate rakendamine on ülioluline ettevõtetele, kes soovivad sel kriitilisel müügiperioodil oma tulemusi maksimeerida.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+