Google hoiatab ka, et liiga kitsas sihtimine võib kampaania toimivust negatiivselt mõjutada. Algoritm kasutab konversioonide optimeerimiseks mitmesuguseid signaale, sealhulgas kasutaja käitumist ja sihtlehe sisu. Demograafilise vahemiku vähendamine võib vähendada liiklust ja konversioonimäärasid.
Demand Gen kampaaniate (nõudluse tekitamisele keskendunud kampaaniad) eesmärk on tekitada huvi ja nõudlust toodete või teenuste järele. Kasutades täpset sihtimist ja reklaamide optimeerimist, jõuavad need potentsiaalsete klientideni ostuprotsessi varases staadiumis, suurendades seeläbi bränditeadlikkust ja valmistades neid ette tulevasteks ostudeks.
Ka teised platvormid on hiljuti teatanud sihtimismuudatustest – LinkedIn on kõrvaldanud sarnased vaatajaskonnad, samas kui Meta on läinud vastupidises suunas. See soovitab ettevõtetel kasutada kampaania loomisel sarnaseid vaatajaskondi ja loobuda täpsest sihtimisest.
Muudatused Gen-kampaaniates
1. Vanuse ja soo sihtimine:
Reklaamijad võivad piirata oma reklaami nähtavust teatud vanuse- ja soorühmadega. See uus valik on integreeritud nõudluse genereerimise kampaaniate optimeeritud sihtimisseadetesse.
2. Paindlikud sihtimisvalikud:
Reklaamijad saavad valida piiranguteta või piiratud sihtimise, olenevalt kampaania eesmärkidest ja vaatajaskonna nõuetest. See võimaldab turundajatel oma strateegiaid paremini kohandada konkreetsete ärieesmärkidega.
Sihtimise tõhus kasutamine
E-kaubanduse ettevõtete jaoks on oluline leida tasakaal täpse sihtimise ja kampaania toimivuse vahel. Värskendus annab võimaluse kohandada kampaaniaid täpsemalt ärieesmärkide järgi, kuid nõuab ka hoolikat kaalumist, et vaatajaskonna piiramine ei ohustaks soovitud tulemuste saavutamist.
Uus funktsioon on veel üks samm selles suunas, et võimaldada reklaamijatel oma kampaaniaid Google’i täiustatud sihtimistööriistade abil paremini kohandada, kasutades samal ajal masinõppe optimeerimise eeliseid.