2 min. lugemist

Google käivitab detsembrikuu Core Update

Eelmisel nädalal käivitas Google üllatavalt oma detsembri 2024. aasta põhiparandused, vaevalt nädal pärast novembri uuenduse lõpetamist. Tegemist on aasta neljanda tuumikuuendusega, mille täielik kasutuselevõtt peaks Google'i sõnul kestma umbes kaks nädalat.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google käivitab detsembrikuu Core Update
Allikas: Depositphotos

Ajastus tekitas SEO-kogukonnas kulmud, kuna novembri värskendus oli just 5. detsembril lõpetanud oma 24-päevase kasutuselevõtu. Kui küsiti ebatavaliselt kiire järjestuse kohta, selgitas Google, et neil on “erinevad põhisüsteemid, mida me pidevalt täiustame”.

Otsinguhiiglase tuumikuuendused muudavad seda, kuidas Google reastab veebilehti üleüldiselt. Mõelge sellele kui restoranikriitikule, kes uuendab oma top 20 nimekirja – uued kohad avanevad, vanad lemmikud võivad libiseda ja hindamiskriteeriumid arenevad. Edetabeli langus ei tähenda tingimata, et restoran muutus halvemaks; mõnikord on teised lihtsalt oma mängu parandanud.

Google soovitab saidi omanikele, kes näevad liikluse muutusi:

  • Andke nädal aega pärast uuenduse lõppu, enne kui sukeldute Search Console’i andmetesse.
  • Vaadake oma numbreid enne ja pärast uuenduse toimumist
  • Jälgige, kas on toimunud suuremad langused, eriti langused esikohalt kolmandale või neljandale leheküljele.
  • Kontrollige, kuidas teil läheb eri otsingutüüpide – veebi, piltide, video ja uudiste –lõikes.

Kui teie sait on langenud, ärge sattuge paanikasse. Google rõhutab, et kiiret lahendust ei ole olemas ja edetabeli langus ei tähenda alati, et midagi on valesti.

Kuigi uuenduste vahel võib toimuda mõningane taastumine, tulevad suurimad tagasilöögid tavaliselt järgmise peamise uuendusega.

“Jätkake hea sisu tegemist tõeliste inimeste jaoks – see on kõik, millele loojad peavad keskenduma,” rõhutas Google oma teates.

Kõigile, kes soovivad rohkem teada saada, pakub Google üksikasjalikku dokumentatsiooni, mis ootab nende Search Console’i abikeskuses.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+