Ajastus tekitas SEO-kogukonnas kulmud, kuna novembri värskendus oli just 5. detsembril lõpetanud oma 24-päevase kasutuselevõtu. Kui küsiti ebatavaliselt kiire järjestuse kohta, selgitas Google, et neil on “erinevad põhisüsteemid, mida me pidevalt täiustame”.
Otsinguhiiglase tuumikuuendused muudavad seda, kuidas Google reastab veebilehti üleüldiselt. Mõelge sellele kui restoranikriitikule, kes uuendab oma top 20 nimekirja – uued kohad avanevad, vanad lemmikud võivad libiseda ja hindamiskriteeriumid arenevad. Edetabeli langus ei tähenda tingimata, et restoran muutus halvemaks; mõnikord on teised lihtsalt oma mängu parandanud.
Google soovitab saidi omanikele, kes näevad liikluse muutusi:
- Andke nädal aega pärast uuenduse lõppu, enne kui sukeldute Search Console’i andmetesse.
- Vaadake oma numbreid enne ja pärast uuenduse toimumist
- Jälgige, kas on toimunud suuremad langused, eriti langused esikohalt kolmandale või neljandale leheküljele.
- Kontrollige, kuidas teil läheb eri otsingutüüpide – veebi, piltide, video ja uudiste –lõikes.
Kui teie sait on langenud, ärge sattuge paanikasse. Google rõhutab, et kiiret lahendust ei ole olemas ja edetabeli langus ei tähenda alati, et midagi on valesti.
Kuigi uuenduste vahel võib toimuda mõningane taastumine, tulevad suurimad tagasilöögid tavaliselt järgmise peamise uuendusega.
“Jätkake hea sisu tegemist tõeliste inimeste jaoks – see on kõik, millele loojad peavad keskenduma,” rõhutas Google oma teates.
Kõigile, kes soovivad rohkem teada saada, pakub Google üksikasjalikku dokumentatsiooni, mis ootab nende Search Console’i abikeskuses.