2 min. lugemist

Instagram käivitab proovirullid: Turvaline ruum sisu eksperimenteerimiseks

Instagram käivitab proovirullid, mis on uudne ja murranguline vahend, mis aitab loojatel oma loomingut uute vaatajaskondadega testida, enne kui nad selle oma praegustele jälgijatele turvalises keskkonnas avaldavad. Üks tüüpiline loojate kannatusi, mida see loominguline vahend aitab leevendada, on ärevus eksperimentaalse materjali avaldamise ees, mis ei pruugi nende praegusele publikule meeldida.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Instagram käivitab proovirullid: Turvaline ruum sisu eksperimenteerimiseks
Allikas: Depositphotos

Sisu testimine ilma riskita mõju

Proovirullid muudavad drastiliselt seda, kuidas loojad lähenevad Instagrami sisuga eksperimenteerimisele. Funktsioon näitab teie rullid esmalt mittejälgijatele, andes sisutõhususe kohta põhjalikku teavet, ilma et see võib-olla solvaks teie praegust publikut. Olenemata sellest, kas teie eesmärk on uus nišš, mitmete narratiivsete vahendite katsetamine või seni uurimata pinnase uurimine, pakuvad proovirullid loomingulise uurimise jaoks madalaid panuseid sisaldavat keskkonda.

Proovifilmide loomine ja järelevalve

Protsess on lihtne: tehke tavaline filmirull, seejärel lülitage enne avaldamist sisse lüliti “Trial”. Neid proovirullid, mis on teie profiilis näha teie eelnõude kõrval, saate vaadata ainult teie. Jälgijad võivad neid teemakogumite või otsesõnumite kaudu siiski näha, kuigi need ei ilmu teie profiili vahekaardil “Reels” ega põhiruudus, kui te ei soovi neid laialt jagada.

Instagram

Source: about.fb.com

Tulemuste jälgimine ja valikute tegemine

Pärast kahekümne nelja tunni möödumist on loojatel juurdepääs põhjalikule kaasamisstatistikale, sealhulgas vaatamiste, meeldimiste, kommentaaride ja jagamiste kohta. Instagram pakub ka võrdlevat analüüsi varasemate proovireelide suhtes, et aidata loojatel teha oma sisustrateegia kohta teadlikke otsuseid. Loojad saavad edukate proovireelide fännidele näitamisel ühe puudutusega valida automatiseeritud levitamise või käsitsi jagamise vahel. Kui automatiseerimise võimalus on sisse lülitatud, võib Instagram levitada esimese 72 tunni jooksul hästi toimivaid proovireeleid; sellegipoolest on loojatel selle seadistuse üle alati täielik kontroll.

Instagram Launches Trial Reels

Source: about.fb.com

Varajane edu ja ülemaailmne kasutamine

Selle funktsiooni varajased kasutajad – mida testiti selle aasta alguses – on juba väljendanud heameelt. Loovad loojad väidavad, et on edu saavutanud nii uute sihtrühmade kui ka praeguste jälgijate saavutamine loominguliste sisustrateegiate abil. Praegu on proovirullid Instagramis kõikjal hõlpsasti kättesaadavad; lähinädalatel peaksid kõik kvalifitseeritud loojad neile ligi pääsema. Kasutades andmepõhiseid sisustrateegiaid, tõestab Instagram selle käivitamisega oma jätkuvat pühendumist loojate eneseväljenduse toetamisele ja aitab neil saavutada oma platvormieesmärke.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+