1 min. lugemist

Instagrami profiilid saavad avalikult näidata huvi koostöö vastu

Instagram mõtleb alati välja uuenduslikke viise, kuidas kunstnikke aidata. Püüdes tugevdada suhteid ja edendada meeskonnatööd, käivitab ta nimetuse "Open to Collaborating".

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Instagrami profiilid saavad avalikult näidata huvi koostöö vastu
Allikas: @liahaberman

“Open to Collaborating” logo võimaldab loojatel väljendada oma avatust teistega koostööd teha. Kui see staatus on aktiveeritud, kuvatakse see suhtluses ja looja profiilil, andes potentsiaalsetele partneritele teada, et profiil on koostööks saadaval. See funktsioon võib muuta mõjutajate turundust, hõlbustades orgaanilisemat ja läbipaistvamat koostööd kaubamärkide ja loojate vahel.

Uus tööriist on loodud selleks, et hõlbustada uute partnerite leidmist ja sidemeid sarnaste mõtetega tegijatega.

Kuidas lisada staatus “Koostööle avatud”?

  1. Vahetage rakendus
  2. Mine Instagrami professionaalse armatuurlaua juurde.
  3. Peaks ilmuma uus valik ” Collaboratioon”.
  4. Valige valik “Open to Collaborating”.
  5. Funktsiooni aktiveerimiseks seadke see valik aktiivseks.

Instagram muudab erinevate tootjate jaoks üksteise leidmise ja koostöö lihtsamaks, mis loob uusi võimalusi loovuse, publiku kasvu ja äri arendamise jaoks. See funktsioon võib märkimisväärselt mõjutada mõjutajate turundust, sest see lihtsustab partnerlust ja laiendab erinevate loojate võrgustike haaret.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks
5 min. lugemist

Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks

Siin on platvormi uuendus, mis muudab miljonite inimeste videote jagamise viisi. Kuna Facebook lihtsustab videote loomist, teatasid nad äsja, et lähikuudel muutub iga platvormile üleslaetud video automaatselt rulliks. Enam ei pea valima formaatide vahel – nüüd on kõik ühtlustatud. Võtame lahti, mida see samm tegelikult tähendab kõigi jaoks, kes loovad sisu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised
3 min. lugemist

Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised

Microsoft Advertising avaldas just oma viimaste kuude suurimad uuendused, mis käsitlevad peamisi probleeme, mis on reklaamijaid pettunud. Need muudatused võivad lõpuks muuta platvormi tõsiseltvõetavaks Google Ads’i alternatiiviks. Alates uuendatud aruandlusest kuni suurte Performance Maxi loogika muutusteni ja täiustatud platvormideülese impordini – siin on, mis on teie kampaaniate jaoks oluline.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+