2 min. lugemist

Isegi USA väikeettevõtted võtavad omaks e-kaubanduse tuleviku

Alibaba viimaste uuringute kohaselt tõuseb e-kaubanduse tähtsus väikeettevõtete jaoks hüppeliselt 2024. aastal.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Isegi USA väikeettevõtted võtavad omaks e-kaubanduse tuleviku
Allikas: Depositphotos

Alibaba uuring USA jaemüüjate valimi kohta annab optimistliku pildi väikeettevõtete e-kaubanduse keskkonnast. Tervelt 84% vastanutest on selle aasta väljavaate suhtes ettevaatlikult optimistlikud, samas kui 44% on väga optimistlikud. Seevastu ainult 6% vastanutest on oma veebiäri kasvu suhtes pessimistlikud.

Väikeettevõtete omanikud soovivad võrku minna

Uuringust selgus, et vaid 53% vastanutest tegeleb praegu veebimüügiga. Seda tehes ei ole 44% seda kanalit veel kasutanud ja ainult 3% ei soovi endiselt veebimüüki kaaluda.

Tulevikku vaadates viitab uuring väikeettevõtete strateegilise fookuse olulisele nihkumisele e-kaubanduse suunas. Tegelikult eeldab 75% vastanutest, et veebiäri mängib 2024. aastaks nende üldises strateegias oluliselt suuremat rolli. See suundumus toob esile areneva digitaalse maastiku ning kasutamata potentsiaali laiema vaatajaskonnani jõudmiseks ja äritegevuse kasvuks, mida võimaldavad e-kaubanduse platvormid.

Source: Alibaba.com

Lisaks on võtmeteguriks kujunemas tehisintellekti integreerimise integreerimine. Ligikaudu kaks kolmandikku küsitlusele vastanutest teatab, et kasutab mingit masinõppe vormi, samas kui teised väljendavad kavatsust algatada muutusi tehisintellekti ruumis. Huvitav on see, et vaatamata selgetele eelistele on lapsendamise määr kõrge sissetulekuga ettevõtete seas aeglane.

Source: Alibaba.com

“Kasutuselevõtt on kõrgepalgalistes ettevõtetes olnud märkimisväärselt aeglane, 83% vastanutest ettevõtetest, kes teenivad rohkem kui 5 miljonit dollarit, ei kasuta tehisintellekti,” selgub aruandest.

Pool aastast on peaaegu läbi ja USA ettevõtjad näevad järgmist sammu oma ettevõtte veebipõhise kohaloleku tugevdamises väljaspool piire.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+