2 min. lugemist

Isegi USA väikeettevõtted võtavad omaks e-kaubanduse tuleviku

Alibaba viimaste uuringute kohaselt tõuseb e-kaubanduse tähtsus väikeettevõtete jaoks hüppeliselt 2024. aastal.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Isegi USA väikeettevõtted võtavad omaks e-kaubanduse tuleviku
Allikas: Depositphotos

Alibaba uuring USA jaemüüjate valimi kohta annab optimistliku pildi väikeettevõtete e-kaubanduse keskkonnast. Tervelt 84% vastanutest on selle aasta väljavaate suhtes ettevaatlikult optimistlikud, samas kui 44% on väga optimistlikud. Seevastu ainult 6% vastanutest on oma veebiäri kasvu suhtes pessimistlikud.

Väikeettevõtete omanikud soovivad võrku minna

Uuringust selgus, et vaid 53% vastanutest tegeleb praegu veebimüügiga. Seda tehes ei ole 44% seda kanalit veel kasutanud ja ainult 3% ei soovi endiselt veebimüüki kaaluda.

Tulevikku vaadates viitab uuring väikeettevõtete strateegilise fookuse olulisele nihkumisele e-kaubanduse suunas. Tegelikult eeldab 75% vastanutest, et veebiäri mängib 2024. aastaks nende üldises strateegias oluliselt suuremat rolli. See suundumus toob esile areneva digitaalse maastiku ning kasutamata potentsiaali laiema vaatajaskonnani jõudmiseks ja äritegevuse kasvuks, mida võimaldavad e-kaubanduse platvormid.

Source: Alibaba.com

Lisaks on võtmeteguriks kujunemas tehisintellekti integreerimise integreerimine. Ligikaudu kaks kolmandikku küsitlusele vastanutest teatab, et kasutab mingit masinõppe vormi, samas kui teised väljendavad kavatsust algatada muutusi tehisintellekti ruumis. Huvitav on see, et vaatamata selgetele eelistele on lapsendamise määr kõrge sissetulekuga ettevõtete seas aeglane.

Source: Alibaba.com

“Kasutuselevõtt on kõrgepalgalistes ettevõtetes olnud märkimisväärselt aeglane, 83% vastanutest ettevõtetest, kes teenivad rohkem kui 5 miljonit dollarit, ei kasuta tehisintellekti,” selgub aruandest.

Pool aastast on peaaegu läbi ja USA ettevõtjad näevad järgmist sammu oma ettevõtte veebipõhise kohaloleku tugevdamises väljaspool piire.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
2 min. lugemist

Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025

Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.

Loe artiklit
Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks
3 min. lugemist

Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks

Google Ads on käivitanud uue funktsiooni, mis võimaldab hinnata eelarve üleminekut dünaamilistest otsingukampaaniatest (DSA) või Display-kampaaniatest Performance Max (PMax) kampaaniatesse. Uuenduse eesmärk on aidata saavutada suuremat tõhusust ja paremaid tulemusi.

Loe artiklit
TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid
2 min. lugemist

TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid

TikToki “What’s Next 2025 Trend Report” tõstab esile uusi suundumusi, mida e-kaubanduse kaubamärgid saavad kasutada, et jääda kultuuriliselt asjakohaseks ja suhelda oma sihtrühmadega. Siin on peamised järeldused teie selle aasta strateegia jaoks, mis aitavad teil orienteeruda turu dünaamikas, optimeerida oma tulemuslikkust ja luua oma sihtrühmaga sisukaid sidemeid andmepõhiste arusaamade ja tõestatud metoodikate abil.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+