Alibaba uuring USA jaemüüjate valimi kohta annab optimistliku pildi väikeettevõtete e-kaubanduse keskkonnast. Tervelt 84% vastanutest on selle aasta väljavaate suhtes ettevaatlikult optimistlikud, samas kui 44% on väga optimistlikud. Seevastu ainult 6% vastanutest on oma veebiäri kasvu suhtes pessimistlikud.
Väikeettevõtete omanikud soovivad võrku minna
Uuringust selgus, et vaid 53% vastanutest tegeleb praegu veebimüügiga. Seda tehes ei ole 44% seda kanalit veel kasutanud ja ainult 3% ei soovi endiselt veebimüüki kaaluda.
Tulevikku vaadates viitab uuring väikeettevõtete strateegilise fookuse olulisele nihkumisele e-kaubanduse suunas. Tegelikult eeldab 75% vastanutest, et veebiäri mängib 2024. aastaks nende üldises strateegias oluliselt suuremat rolli. See suundumus toob esile areneva digitaalse maastiku ning kasutamata potentsiaali laiema vaatajaskonnani jõudmiseks ja äritegevuse kasvuks, mida võimaldavad e-kaubanduse platvormid.
Lisaks on võtmeteguriks kujunemas tehisintellekti integreerimise integreerimine. Ligikaudu kaks kolmandikku küsitlusele vastanutest teatab, et kasutab mingit masinõppe vormi, samas kui teised väljendavad kavatsust algatada muutusi tehisintellekti ruumis. Huvitav on see, et vaatamata selgetele eelistele on lapsendamise määr kõrge sissetulekuga ettevõtete seas aeglane.
“Kasutuselevõtt on kõrgepalgalistes ettevõtetes olnud märkimisväärselt aeglane, 83% vastanutest ettevõtetest, kes teenivad rohkem kui 5 miljonit dollarit, ei kasuta tehisintellekti,” selgub aruandest.
Pool aastast on peaaegu läbi ja USA ettevõtjad näevad järgmist sammu oma ettevõtte veebipõhise kohaloleku tugevdamises väljaspool piire.