
1. Jätkusuutlikkuse plaanid: teadliku tarbimise väärtus
Tänapäeva kliendid on üha enam mures keskkonnamõjude pärast. 2024. aasta musta reede ajal näeme silma paistmas kaubamärke, mis keskenduvad jätkusuutlikkusele. Näiteks alustas Patagoonia kaubamärk 8 aastat tagasi võitlust agressiivsete allahindluste vastu. Selle asemel keskenduti taaskasutamisele ja algatustele ning jätkusuutlikkuse valdkonna haridusele , eristades end edukalt ja ühendades teadliku publikuga.
2. Eripakkumised ja kiirkampaaniad
Tänu FOMO-le (Fear Of Missing Out) suurendavad flash-pakkumised ja eksklusiivsed reklaamidmusta reede viimastel tundidel konversioone oluliselt. Veenduge, et planeerite 2024. aastal ajaliselt piiratud pakkumisi, mis inspireerivad kiiret ostmist. Sihtige kliente, kes on teie poodi varem külastanud , ja esitage neile atraktiivseid pakkumisi vahetult enne, kui nad võimalusest ilma jäävad.
3. Täiustatud omnikanal
Omnikanal on endiselt ülioluline ning veatud ostukogemused veebi- ja füüsiliste poodide vahel on 2024. aasta musta reede ajal vajalikumad kui kunagi varem. Kliendid soovivad selliseid valikuid nagu “click &; collect”; Nad tahavad, et neil oleks võimalik veebist osta ja poes koguneda, nautida eripakkumisi nii veebis kui ka reaalsetes kohtades. Õigesti rakendatud mitmekanaliline lähenemine suurendab konversioonivõimalusi ja parandab kliendikogemust.

Source: Depositphotos
4. Uuesti sihtimine ja täiustatud isikupärastamine
Tarbijatel on nüüd kohandamise suhtes palju erinevad ootused . Täpsemat uuesti turundamist ja vaatajaskonna segmentimist hakatakse konversioonide arvu suurendamiseks rohkem kasutama 2024. aasta mustal reedel. Müüki saab suuresti mõjutada kampaaniate, pakkumiste ja tootesoovituste kohandamine kasutaja käitumisandmete abil. Isikupärastamine sõltub suuresti ka e-posti turunduse tehnoloogiatest, mis tõstavad avamismäärasid ja klikke, kui pakkumised vastavad teatud eelistustele.
5. Musta nädala ja varajaste kampaaniate tõus
Musta reede levik sellesse, mida nüüd tuntakse kui “musta nädalat” või isegi “musta kuud” , viitab selgelt 2024. aastale. Üha enam kauplusi alustab oma kampaaniaid enne ametlikku päeva , et meelitada kliente võimalikult varakult. See strateegia võimaldab kauplustel vähendada nõudluse tippe ja pakkuda oma klientidele meeldivamat ostukeskkonda.
Need suundumused on vaid jäämäe tipp. Kui soovite viia oma e-kaubanduse järgmisele tasemele ja tagada eduka musta reede, püsige lainel 👇 .