2 min. lugemist

Kaufland loobub FBK-st, valmistab ette uut logistikalahendust

Saksa veebiturg Kaufland Global Marketplace ei paku enam teenust Fulfilled by Kaufland (FBK). Teenus jääb kättesaadavaks kuni 28. veebruarini 2025, pärast seda, kui see käivitati aasta tagasi avarate plaanide ja mõistlike kuludega. Pärast seda kuupäeva tagastatakse kogu inventar müügipartneritele ilma lisakuludeta.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kaufland loobub FBK-st, valmistab ette uut logistikalahendust
Allikas: Depositphotos

.

Kauflandi uus strateegiline suund

See otsus on osa laiemast strateegilisest

suunamuutusest

, mis on seotud ettevõtte kasvava rahvusvahelise kohalolekuga.

“Oleme otsustanud asendada Fulfillment by Kaufland uue logistikateenusega piiriülese täitmise valdkonnas,” teatas Kaufland. Uute teenuste eesmärk on vastata paremini kaupmeeste vajadustele ja rahvusvahelise e-kaubanduse tingimustele, eesmärgiga edendada jätkusuutlikumat globaalset kasvu.

FBK-st mitme kanali täitmissüsteemiks

Standardiseeritud täitmislahenduse asemel töötab Kaufland välja paindlikku moodulsüsteemi. See hõlmab automatiseeritud meetodit saatmis- ja tagastussiltide käitlemiseks ning mitut kanalit hõlmavat täitmisteenust. Uue süsteemi oluline uuendus on selle võime töödelda tellimusi väljastpoolt müügikanaleid, sealhulgas Kauflandi platvormi ja müüjate enda e-kaubanduse veebisaitide ning väliste turuplatside kaudu.

Mõju müüjatele ja turule

Teenuse lõpetamine võib esialgu põhjustada mõningaid häireid müüjatele, kes on FBK-le toetunud. Kauflandi uued piiriülese täitmise teenused pakuvad aga eeldatavasti suuremat paindlikkust ja vastavad paremini rahvusvahelise e-kaubanduse vajadustele. See taktikaline muutus võib tuua kasu jaemüüjatele, sest see suurendab müüki ja turuosa, parandades samal ajal logistikaoperatsioonide üldist jätkusuutlikkust ja tõhusust.

Kaufland Global Marketplace’i tulevik

Kuna Kaufland kasvatab oma turuplatsi kogu Euroopas, peab ta oma kasvustrateegia toetamiseks rakendama uusi logistikateenuseid. Moodulsüsteemi arendamine võimaldab kaupmeestel kohandada oma täitmisvõimalusi, mis potentsiaalselt suurendab müüjate arvu platvormil. Lisaks muudab Kauflandi võime käsitleda tellimusi mitmest müügikanalist konkurentsivõimelisemaks tegijaks Euroopa e-kaubanduse turul.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU