2 min. lugemist

Kaufland loobub FBK-st, valmistab ette uut logistikalahendust

Saksa veebiturg Kaufland Global Marketplace ei paku enam teenust Fulfilled by Kaufland (FBK). Teenus jääb kättesaadavaks kuni 28. veebruarini 2025, pärast seda, kui see käivitati aasta tagasi avarate plaanide ja mõistlike kuludega. Pärast seda kuupäeva tagastatakse kogu inventar müügipartneritele ilma lisakuludeta.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kaufland loobub FBK-st, valmistab ette uut logistikalahendust
Allikas: Depositphotos

.

Kauflandi uus strateegiline suund

See otsus on osa laiemast strateegilisest

suunamuutusest

, mis on seotud ettevõtte kasvava rahvusvahelise kohalolekuga.

“Oleme otsustanud asendada Fulfillment by Kaufland uue logistikateenusega piiriülese täitmise valdkonnas,” teatas Kaufland. Uute teenuste eesmärk on vastata paremini kaupmeeste vajadustele ja rahvusvahelise e-kaubanduse tingimustele, eesmärgiga edendada jätkusuutlikumat globaalset kasvu.

FBK-st mitme kanali täitmissüsteemiks

Standardiseeritud täitmislahenduse asemel töötab Kaufland välja paindlikku moodulsüsteemi. See hõlmab automatiseeritud meetodit saatmis- ja tagastussiltide käitlemiseks ning mitut kanalit hõlmavat täitmisteenust. Uue süsteemi oluline uuendus on selle võime töödelda tellimusi väljastpoolt müügikanaleid, sealhulgas Kauflandi platvormi ja müüjate enda e-kaubanduse veebisaitide ning väliste turuplatside kaudu.

Mõju müüjatele ja turule

Teenuse lõpetamine võib esialgu põhjustada mõningaid häireid müüjatele, kes on FBK-le toetunud. Kauflandi uued piiriülese täitmise teenused pakuvad aga eeldatavasti suuremat paindlikkust ja vastavad paremini rahvusvahelise e-kaubanduse vajadustele. See taktikaline muutus võib tuua kasu jaemüüjatele, sest see suurendab müüki ja turuosa, parandades samal ajal logistikaoperatsioonide üldist jätkusuutlikkust ja tõhusust.

Kaufland Global Marketplace’i tulevik

Kuna Kaufland kasvatab oma turuplatsi kogu Euroopas, peab ta oma kasvustrateegia toetamiseks rakendama uusi logistikateenuseid. Moodulsüsteemi arendamine võimaldab kaupmeestel kohandada oma täitmisvõimalusi, mis potentsiaalselt suurendab müüjate arvu platvormil. Lisaks muudab Kauflandi võime käsitleda tellimusi mitmest müügikanalist konkurentsivõimelisemaks tegijaks Euroopa e-kaubanduse turul.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali
2 min. lugemist

AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali

Ükski tehnoloogia ei mõjuta praegu ärimaailma nii põhjalikult kui tehisintellekt. Pidevalt tekib uusi vahendeid ja üha rohkem ettevõtteid integreerib neid oma protsessidesse. Tehisintellekt teeb laineid ka e-kaubanduses – alates sisu loomisest ja tootesoovitustest kuni täiustatud klienditoe ja pettuste ennetamiseni. Tehisintellektipõhised tööriistad optimeerivad olemasolevaid töövooge ja avavad täiesti uusi võimalusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Õppe sisu on Steamrolling Search
5 min. lugemist

Õppe sisu on Steamrolling Search

Kuni viimase ajani oli täiesti loomulik sisestada küsimusi ja päringuid otsingumootorisse. Tänapäeval on olukord muutunud. Lisaks sellele, et tehisintellekt siseneb mängu, otsivad inimesed üha enam vastuseid otse sotsiaalmeediast. Google’i asemel avavad nad TikToki või Instagrami ja ootavad kiireid ja praktilisi selgitusi, ideaalis lühikese video vormis. Seda tüüpi sisu, mida nimetatakse õppesisuks, mängib nüüd ostuotsuste tegemisel […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Maailma parimad e-kaubanduse jaemüüjad, mis on seatud 2025. aastaks 6,56 triljoni dollari suuruseks
3 min. lugemist

Maailma parimad e-kaubanduse jaemüüjad, mis on seatud 2025. aastaks 6,56 triljoni dollari suuruseks

Viimane Retail Weeki aruanne annab uusi turuülevaateid suuremate e-kaubandusettevõtete kohta. Tarbijate jätkuv kuluefektiivsete ostuvõimaluste otsimine on viinud tippmüüjad arendama digitaalseid strateegiaid, mis toovad kliendid edukalt tagasi nende virtuaalsete ostukorvide juurde. E-kaubandustööstus jätkab kiiret laienemist, sest analüütikud prognoosivad, et 2025. aastaks jõuab see 6,56 triljoni dollarini, mis on 7,8% suurem kui tänavu. Shopify eksperdid prognoosivad, et […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+