3 min. lugemist

Kuidas suurendada oma koolimüüki?

Lapsevanemad valmistuvad tagasi kooli ostmise kiirustamiseks sel aastaajal, kui koolikellad on valmis helisema. Nutikad kauplused mõistavad, et kunagi pole liiga vara hakata valmistuma selleks pöördeliseks müügihooajaks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kuidas suurendada oma koolimüüki?
Allikas: Depositphotos

Ajad on rasked, olgem ausad. Näiteks Ühendkuningriigi lapsevanemad kulutasid eelmisel aastal peaaegu 1335 miljonit naela kooli põhitõdedele , kuid nad pidid otsima soodukaid ja pingutama penne. Kuigi tundub, et sel aastal asjad mõnevõrra paranevad, jälgivad tarbijad endiselt oma rahakotti. Suured ettevõtted, nagu M&S, hoiavad seetõttu ühtseid hindu.

Kuidas saate siis tagada, et valivad õpilased ja stressis vanemad pöörduvad kõigepealt teie e-poe poole? Uurime mõnda mängu muutvat e-kaubanduse turundustaktikat , mis võimaldab teil müüki kiiremini kui kunagi varem.

Tagasi kooli ostleja mõtteviisi mõistmine

Kõigepealt sisenegem oma klientide peadesse. Vanemad ja lapsed otsivad lahendusi nendele põletavatele muredele:

  • Kas see on lahe? (sest keegi ei taha olla see nooruk, kes kannab “valet” kotti)
  • Kas kulutused on õigustatud?
  • Võtmeks on kvaliteet ja väärtus; Kas see sobib?
  • Kas see on keskkonnasõbralik? (jätkusuutlikkus ületab tänapäeval pelgalt sõnakasutuse)

Sotsiaalne tõestus: teie vaikne relv

Siin, nüüd, hakkavad asjad huvitavaks muutuma – sotsiaalse tõestusega sõnumid. See nutikas tööriist uurib reaalajas ostutrende ja -käitumist ning pakub seejärel teie tarbijatele asjakohast teavet . Iga kliendi jaoks on see nagu pidevalt aktiivne ja üliterav müügiassistent. Selle kasutamiseks tehke järgmist.

Source: Wisernotify.com

  • Trendisõnumid: Tutvustage oma trendikaid asju! Öelge vanematele, millised tooted (nt “36 ostetud viimase tunni jooksul”) lendavad virtuaalsetelt riiulitelt maha. See on lihtne lähenemine väga oluliste esemete tuvastamiseks.
  • Omistage sõnumside , rõhutades positiivset. Tooge välja olulised omadused, nagu “orgaaniline puuvill” või “lekkekindel”, et suunata kliente just selle poole, mida nad vajavad.
  • Vaadake sõnumeid: laske oma rahulolevatel tarbijatel enda eest rääkida! Share kogus arvustuste statistikat, näiteks “74% ütleb, et suurus on suur”, et suurendada usaldust ja vähendada tootlust.
  • Aktsiasõnumid aitavad teil olla kiireloomulised! Öelge klientidele, kui väga nõutud tooted on otsa saamas. Usaldage meid; Keegi ei taha sellest ideaalsest esimese päeva kleidist ilma jääda.

Selle enda kasuks tööle panemine

Sotsiaalse tõestusega sõnumite ilu on selle mitmekülgsus. Saate seda kohandada vastavalt oma brändi stiilile ja klientide vajadustele. Olenemata sellest, kas sihite eelarveteadlikke peresid või ökosõdalasi, aitavad need sõnumid ostlejatel teie poes hõlpsalt navigeerida.

Pidage meeles, et kooli naasmine võib olla stressirohke, kuid nende tööriistakomplektis olevate strateegiatega olete kangelane, kes muudab selle imelihtsaks. Head müüki ja siin on edukas koolihooaeg!

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
E-kaubanduse kanaliteülene turundus: edu võti
3 min. lugemist

E-kaubanduse kanaliteülene turundus: edu võti

Juhtiv klientide kaasamise ja hoidmise platvorm CleverTap on heitnud valgust kanaliteülese turunduse kriitilisele rollile e-kaubanduses. Nende ülevaated näitavad, kuidas veebimüüjad saavad tõhusalt kasutada mitut suhtluskanalit, et suurendada klientide seotust, suurendada müüki ja parandada säilitamise määra. Integreerides sujuvalt strateegiad e-posti, SMS-ide, tõukemärguannete ja sotsiaalmeedia platvormide vahel, saavad e-kaubanduse ettevõtted luua ühtse klienditeekonna, mis suurendab märkimisväärselt konversioonimäärasid […]

Loe artiklit
Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge
3 min. lugemist

Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge

Must reede ja jõulud on kohe nurga taga. Läheneva ostuhooajaga annab Google välja mitu olulist värskendust, mille eesmärk on aidata edu maksimeerida. Google’i uued müüjatööriistad teenustes Google Merchant Center ja Google Ads on loodud selleks, et pakkuda müüjatele ajakohast teavet, parandada automatiseerimist ja optimeerida turundusstrateegiaid.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+