1 min. lugemist

Küpsiste lõpp: 61% turundajatest kardab muutusi

Küpsised on olnud peamine vahend reklaami jälgimiseks ja isikupärastamiseks. Nende kadumine kujutab endast reklaamijatele väljakutset, mis nõuab uusi lähenemisviise turundusstrateegiale ja andmete kogumisele.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Küpsiste lõpp: 61% turundajatest kardab muutusi
Allikas: Depositphotos

Sel aastal eemaldab Google kolmanda osapoole küpsised. See on online-turunduse jaoks suur muutus. Ilma küpsisteta on internetiturundus väga erinev. Capterra uuringu kohaselt on kuni 61% Ühendkuningriigi turundajatest selle muutuse pärast mures ja 49% tunneb end selleks valmis. Rohkem kui pooled ootavad, et kolmanda osapoole küpsiste eemaldamisel suureneb müük ja 39% ootab positiivset mõju ettevõtte tulemuslikkusele.

Source: Capterra

Ettevõtted otsivad aktiivselt alternatiivseid andmekogumismeetodeid: 57% valmistub küpsiste järkjärguliseks kaotamiseks ja 51% töötab välja uusi andmekogumismeetodeid. Peamised strateegiad hõlmavad keskendumist esimese osapoole andmetele, koostööd usaldusväärsete organisatsioonidega ja kontekstuaalsete andmete kasutamist.

78% küsitletud turundajatest investeerib CRM-tarkvarasse, et ühtlustada esimese osapoole andmete kogumist.

45% turundajatest nõustub, et turundusstrateegiate ümbermõtestamine on nende suurim väljakutse, samas kui muude probleemide hulka kuuluvad õigete andmete jälgimine ja eelarve kohandamise vajadus. Nad ootavad, et online-turundus muutub konkurentsivõimelisemaks, mis nõuab ettevõtetelt uuenduslikkust ja paindlikkust turundustegevuses.

Source: Capterra

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Reddit käivitab reklaamikampaaniate kvaliteedipunktuuri
2 min. lugemist

Reddit käivitab reklaamikampaaniate kvaliteedipunktuuri

Reddit võttis äsja kasutusele midagi, mida iga reklaamija tunneb ära – reklaamide kvaliteedisüsteem, nagu Google’ilgi. Uus optimeerimisskoor hindab teie konto seadistust ja ütleb teile täpselt, kus peaksite parandama, muutes Redditi reklaami vähem arvatavaks mänguks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge