
Sel aastal eemaldab Google kolmanda osapoole küpsised. See on online-turunduse jaoks suur muutus. Ilma küpsisteta on internetiturundus väga erinev. Capterra uuringu kohaselt on kuni 61% Ühendkuningriigi turundajatest selle muutuse pärast mures ja 49% tunneb end selleks valmis. Rohkem kui pooled ootavad, et kolmanda osapoole küpsiste eemaldamisel suureneb müük ja 39% ootab positiivset mõju ettevõtte tulemuslikkusele.

Source: Capterra
Ettevõtted otsivad aktiivselt alternatiivseid andmekogumismeetodeid: 57% valmistub küpsiste järkjärguliseks kaotamiseks ja 51% töötab välja uusi andmekogumismeetodeid. Peamised strateegiad hõlmavad keskendumist esimese osapoole andmetele, koostööd usaldusväärsete organisatsioonidega ja kontekstuaalsete andmete kasutamist.
78% küsitletud turundajatest investeerib CRM-tarkvarasse, et ühtlustada esimese osapoole andmete kogumist.
45% turundajatest nõustub, et turundusstrateegiate ümbermõtestamine on nende suurim väljakutse, samas kui muude probleemide hulka kuuluvad õigete andmete jälgimine ja eelarve kohandamise vajadus. Nad ootavad, et online-turundus muutub konkurentsivõimelisemaks, mis nõuab ettevõtetelt uuenduslikkust ja paindlikkust turundustegevuses.

Source: Capterra