1. Generatiivsed tehisintellekti tööriistad sisu loomiseks
Generatiivse tehisintellekti integreerimine LinkedInis võib muuta sisu loomise ja levitamise viisi. Tehisintellekt aitab postitusi kirjutada ja genereerida, mis võib viia atraktiivsemate ja isikupärasemate sõnumiteni. E-kaubanduse kaubamärkide jaoks võib see tähendada automatiseeritud tootekirjeldusi, tehisintellektiga täiustatud turunduskampaaniaid ja paremat isikupärastatud kliendisuhtlust. Need tööriistad võivad aidata turundajatel sisu loomist sujuvamaks muuta, võimaldades erinevate postituste variatsioonide kiiremat genereerimist, kiirendades seeläbi kogu protsessi ja võimaldades sisustrateegia skaleerimist.
2. Laiendatud sisu levitamine ja litsentsimine
LinkedIni litsentsivärskendused võimaldavad loojatel ja kaubamärkidel levitada oma sisu väljaspool LinkedIni. See on märkimisväärne eelis ettevõtetele ja isiklikele profiilidele, kes soovivad suurendada oma kohalolekut mitmel digitaalsel platvormil. Nüüd saate LinkedInis loodud sisu kasutada e-posti kampaaniates, ajaveebides või muudes sotsiaalsetes võrgustikes, maksimeerides katvust ja seotust.
3. Sisu modereerimise läbipaistvus ja soovitused
Profiilid, mille eesmärk on suurendada oma postituste nähtavust LinkedInis, peaksid mõistma, kuidas platvorm sisu soovitab. Uuendatud tingimused muudavad läbipaistvamaks selle, kuidas LinkedIn sisu modereerimist ja soovitusi haldab.
Sisu soovitused
LinkedIn kasutab algoritme, mis analüüsivad kasutajate käitumist, näiteks nende suhtlust postitustega (reaktsioonid, kommentaarid, jagamised), professionaalseid huve ja võrgustiku liikmete vahelisi suhteid. Selle põhjal soovitab platvorm sisu, mis võib olla kasutaja jaoks asjakohane. Selles värskenduses lisab LinkedIn rohkem teavet selle kohta, milliseid tegureid algoritm arvestab, võimaldades kasutajatel paremini mõista, miks teatud sisu neile kuvatakse.
Sisu modereerimine
Sisu modereerimine hõlmab kogukonna juhiseid rikkuva sisu jälgimist, hindamist ja võimalikku eemaldamist. See hõlmab sobimatuid postitusi, rämpsposti, valeinformatsiooni või muud sobimatut käitumist. LinkedIn väidab, et pakub nüüd rohkem teavet selle kohta, kuidas ta postitusi modereerib, sealhulgas protseduure, mida kasutatakse kahjuliku sisu tuvastamiseks ja turvalise platvormi säilitamiseks.
4. Kas tehisintellekti koolitusest saab loobuda?
Üks tundlikumaid muudatusi on see, kuidas LinkedIn kasutab kasutajaandmeid oma tehisintellekti mudelite treenimiseks. LinkedIn pakub võimalust sellest protsessist loobuda. Kuid nagu Blake Lewitt väidab, ei kehti see Euroopa kasutajate kohta:
“Praegu ei luba me generatiivset tehisintellekti koolitust Euroopa Majanduspiirkonna, Šveitsi ja Ühendkuningriigi liikmete andmete kohta ning ei paku seda seadet nende piirkondade liikmetele kuni edasise teatamiseni.”
Kui juhtub, et te ei kuulu välistatud alale, pidage neid muudatusi meeles, eriti tundlike kliendiandmetega töötamisel. Loobumiseks minge lihtsalt jaotisse Seaded > privaatsus ja lülitage andmete jagamise võimalus välja generatiivse AI täiustamiseks.