2 min. lugemist

Meta Reels juhib 87% kõrgemat Gen Z brändi seotust

Meta eesmärk on näidata oma tugevust ettevõtte kasvu toetamisel. Nad väidavad, et rullide formaat võib rakendada loovust, muutes selle võimsaks vahendiks tarbijatega ühenduse loomiseks. Tõepoolest, kuna Facebookis ja Instagramis jagatakse iga päev rohkem kui 3.5 miljardit rulli, on lühikesed videod muutunud kaasamise põhielemendiks. Kuni 50% Instagramis veedetud ajast on pühendatud rullide vaatamisele. Niisiis, kuidas saab neid maksimaalselt ära kasutada?

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Meta Reels juhib 87% kõrgemat Gen Z brändi seotust
Allikas: Meta

Meta omad Catalyzing Connections dokument näitab, et 87% Gen Z kasutajatest hakkas brändi jälgima pärast selle rulli vaatamist. 80% tegi isegi ostu pärast selle vaatamist. See näitab selgelt videosisu tähtsust tarbijakäitumise mõjutamisel.

Videote kasvava osakaaluga, mis moodustab nüüd 60% Facebookis ja Instagramis veedetud ajast, pakuvad Reelsi reklaamid brändidele ainulaadset võimalust jõuda klientideni seal, kus nad on kõige rohkem kaasatud.

Meta rõhutab kolme peamist loomingulist põhimõtet, mis maksimeerivad Reels Adsi tõhusust:

  1. Mõelge vertikaalselt: 9:16 formaadis reklaamid toimivad paremini.
  2. Panustage helile: Heliga videod saavutavad kõrgema seotuse taseme.
  3. Säilitage turvatsoon: Reklaami loomingulised elemendid peaksid olema rullide liideses nähtavad ja tõhusad. “Turvatsoon” on ruum videos, kus sisu ei kattu rakenduse kasutajaliidesega, nagu juhtelemendid, graafilised elemendid või subtiitrid.
Meta Reels Drives 87% Higher Gen Z Brand Engagement

Source: Meta

Meta andmete kohaselt toob nende loomepõhimõtete kasutamine kaasa 34% madalama kulu tulemuse kohta (CPR) võrreldes pildireklaamidega ja kuni kaks korda suurema jaotuse Reelsi paigutuses.

Optimeeritud reklaamielementidega kampaaniad jagunesid voo, lugude ja rullide vahel 68%, mis kinnitab nende tõhusust.

Kas teate nüüd, kuidas kasutate Reels Adsi oma brändi toetamiseks?

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+