
Meta omad Catalyzing Connections dokument näitab, et 87% Gen Z kasutajatest hakkas brändi jälgima pärast selle rulli vaatamist. 80% tegi isegi ostu pärast selle vaatamist. See näitab selgelt videosisu tähtsust tarbijakäitumise mõjutamisel.
Videote kasvava osakaaluga, mis moodustab nüüd 60% Facebookis ja Instagramis veedetud ajast, pakuvad Reelsi reklaamid brändidele ainulaadset võimalust jõuda klientideni seal, kus nad on kõige rohkem kaasatud.
Meta rõhutab kolme peamist loomingulist põhimõtet, mis maksimeerivad Reels Adsi tõhusust:
- Mõelge vertikaalselt: 9:16 formaadis reklaamid toimivad paremini.
- Panustage helile: Heliga videod saavutavad kõrgema seotuse taseme.
- Säilitage turvatsoon: Reklaami loomingulised elemendid peaksid olema rullide liideses nähtavad ja tõhusad. “Turvatsoon” on ruum videos, kus sisu ei kattu rakenduse kasutajaliidesega, nagu juhtelemendid, graafilised elemendid või subtiitrid.

Source: Meta
Meta andmete kohaselt toob nende loomepõhimõtete kasutamine kaasa 34% madalama kulu tulemuse kohta (CPR) võrreldes pildireklaamidega ja kuni kaks korda suurema jaotuse Reelsi paigutuses.
Optimeeritud reklaamielementidega kampaaniad jagunesid voo, lugude ja rullide vahel 68%, mis kinnitab nende tõhusust.
Kas teate nüüd, kuidas kasutate Reels Adsi oma brändi toetamiseks?