3 min. lugemist

Mis on geriljaturundus?

Geriljaturundus on uuenduslik reklaamistrateegia , mis kasutab üllatusi ja ebatraditsioonilisi meetodeid toodete või teenuste reklaamimiseks. See lähenemisviis on eriti tõhus tarbijate tähelepanu köitmiseks rahvarohkel turul, tuginedes sageli pigem loovusele ja odavatele taktikatele kui traditsioonilistele meediakanalitele. Geriljaturundus on viis, kuidas ettevõte saab sõna välja ilma reklaamile palju raha kulutamata. Sellest artiklist saate lisateavet geriljaturunduse kohta, sealhulgas selle kohta, mis see on, kõige levinumad geriljaturunduse tüübid ja kuidas otsustada, kas see on teie brändi jaoks õige lähenemine.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Mis on geriljaturundus?
Allikas: Depositphotos

Gerilla turunduse põhiomadused

  • Üllatuselement: Geriljaturundus püüab tarbijaid üllatada, et toota unustamatuid sündmusi, mis toetavad sotsiaalset jagamist ja suusõnalist reklaami.
  • Kulutasuvus: Tavaliselt mõistlikuma hinnaga kui tavapärased reklaamitehnikad, on see lähenemine kergesti kättesaadav väikestele ettevõtetele, kes püüavad maksimeerida oma mõju piiratud ressurssidele.
  • Kaasamine: Gerilla turunduskampaaniad võivad luua tihedamaid emotsionaalseid sidemeid tarbijatega, julgustades otsest publikuga suhtlemist.

Gerilla turundus: tüübid

  • Väljas geriljaturundus: See hõlmab ebatavaliste või pilkupüüdvate rajatiste paigutamist avalikku ruumi tähelepanu äratamiseks. Näited hõlmavad ülegabariidilisi objekte või interaktiivseid kuvareid.
  • Siseruumide geriljaturundus: Nagu välistrateegiad, mida viiakse läbi hoonete sees, on sellised üllatavad väljapanekud kaubanduspindadel või etteteatamata tootepaigutused.
  • Ürituse varitsusturundus: Seda lähenemist kasutades reklaamitakse toodet olemasoleval üritusel (näiteks kontserdil või festivalil) ilma ametliku sponsorluseta, pakkudes seega osalejatele ainulaadset kogemust.
  • Kogemuslik turundus: Üldsuse otsene kaasamine osalemist soodustavate kogemuste, näiteks tasuta näidiste või interaktiivsete installatsioonide kaudu



Tõhusate strateegiate kasutamine

Edukas kogemuslik turundus kasutab mitmeid võimsaid lähenemisviise. Avaliku ruumi ülevõtmised muudavad igapäevased asukohad, näiteks metroojaamad, ümbritsevateks kaubamärgiga keskkondadeks. Neid saab täiendada strateegiliste flash-mobidega , mis tekitavad spontaanset põnevust ja tekitavad brändi ümber orgaanilist suminat.

Sotsiaalse jagamise tõhustamiseks loovad kaubamärgid sageli Instagrami-väärilisi fotovõimalusi spetsiaalselt loodud keskkondades. See lähenemine julgustab loomulikult kliente oma kogemusi veebis jagama, võimendades kaubamärgi tuntust. Lõpuks suurendab mängustamise elementide kaasamine võistluste ja interaktiivsete väljakutsete kaudu tarbijate sügavamat seotust kaubamärgiga, muutes samal ajal kogemuse meeldejäävamaks ja nauditavamaks.

Märkimisväärsed näited

  • Coca-Cola “Õnnemasin”: Müügiautomaat, mis jagas ootamatuid kingitusi, rõõmustas kasutajaid ja edendas brändirõõmu
  • GOLDTOE Wall Streeti ülevõtmine: New Yorgi ikoonilise pullikuju riietamine kaubamärgiga aluspesusse, et reklaamida nende uut tootesarja
  • Volkswageni klaveritrepid: Metrootreppide kõlama panemine kõlama nagu klaveriklahvid, et julgustada inimesi eskalaatori asemel trepist minema, edendades tervist ja kaasates samal ajal kasutajaid

Järeldus

Geriljaturundus tõestab, et loovus võib olla võimsam kui suured eelarved. Keskendudes üllatusele, seotusele ja meeldejäävatele kogemustele, saavad kaubamärgid luua püsivaid muljeid, mida traditsiooniline reklaam harva saavutab. Kas väliinstallatsioonide, interaktiivsete ürituste või sotsiaalmeedia vääriliste hetkede kaudu pakub see lähenemine igas suuruses ettevõtetele võimalust tänapäeva rahvarohkel turul silma paista.

Selliste kampaaniate nagu Coca-Cola õnnemasin ja Volkswageni klaveritreppide edu näitab, et kui seda hästi teostada, võib geriljaturundus muuta igapäevased hetked võimsateks brändivõimalusteks. Kuna tarbijad muutuvad tavapärase reklaami suhtes üha immuunsemaks, on see uuenduslik lähenemisviis jätkuvalt väärtuslik vahend ettevõtetele, kes soovivad piiratud ressurssidega püsivat mõju avaldada.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kuidas 3 jaemüüjat saavutasid 20% konversioonimäära kõikehõlmava sõnumite edastamisega
7 min. lugemist

Kuidas 3 jaemüüjat saavutasid 20% konversioonimäära kõikehõlmava sõnumite edastamisega

Mida teha, kui vanemad ignoreerivad teie e-kirju ja SMS läheb müra sisse, mida te siis teete? Üks mänguasjade jaemüüja pöördus Viberi poole ja muutis hõivatud lapsevanemad strateegilise kõikvõimalike sõnumite saatmise abil 20% konversioonimääraga pühendunud ostjateks. See on vaid üks näide sellest, kuidas jaemüüjad kirjutavad klientide kaasamise reeglistiku ümber ja tulemused üllatavad teid.

Bogdan Shkarupa Bogdan Shkarupa
CEO & Co-founder, NeuCurrent
Kuidas kirjutada turundusplaani
13 min. lugemist

Kuidas kirjutada turundusplaani

Põhjalik turundusplaan on iga turundusstrateegia alfa ja oomega. Olenemata sellest, kas olete käivitamas uut toodet või määratlete brändi strateegiat, vajate seda, et jõuda oma ärieesmärkideni. Kuigi turundusplaani koostamine võib tunduda üle jõu käivana, ei pea see seda olema. Hea turundusplaani malliga olete juba ühe sammu võrra ees. See artikkel näitab teile, kuidas luua turundusplaan, mis […]

Zdenko Konečný Zdenko Konečný
CEO, Krejta
Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule
12 min. lugemist

Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule

Turundusuuringud näitavad, et umbes 50-60% turundajatest dokumenteerib ametlikult oma turundusstrateegia. Ettevõtted alahindavad sageli turunduse planeerimist, kuigi on tõestatud, et see suurendab nende eduvõimalusi (üle 300%!) ja tasuvust (60%!) võrreldes ettevõtetega, kes ei planeeri. Selles artiklis vaatleme põhimõtteliselt planeerimise põhialuseid, kasutades näiteid, sealhulgas juhiseid, kuidas seda teha, et te ei jääks ilma võimalustest, mida turg teile […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza