3 min. lugemist

Mobiilse kaubanduse buum muudab ülemaailmset jaemüüki

Veebiostmine, mis sõltub üha enam mobiilseadmetest, on laiendanud mobiilset e-kaubandust. Klientide käitumise muutus on muutnud seda, kuidas ettevõtted suhtlevad e-kaubanduse süsteemidega, et nad saaksid pakkuda lihtsaid ja kiireid ostukogemusi.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Mobiilse kaubanduse buum muudab ülemaailmset jaemüüki
Allikas: Depositphotos

Mobiilne e-kaubanduse turundus hõlmab mitmesuguseid tehinguid, sealhulgas mobiilipileteid, mobiilipangandust ja mobiilimakseid. Kliendid saavad nüüd tehinguid turvaliselt lõpule viia, kasutades digitaalseid rahakotte , nagu Apple Pay ja Google Pay, mis on olnud mobiilse ostukogemuse jaoks hädavajalikud, ainult nende telefoni puudutus.

Prognooside kohaselt jõuab digitaalsete maksete turg Euroopas 2024. aastal 2 194,00 miljardi USA dollarini, kusjuures CAGR on 8,81%, ulatudes 2028. aastaks 3 076,00 miljardi USA dollarini, kusjuures digitaalne kaubandus on suurim turg ja Hiinal on kõrgeim kumulatiivne tehinguväärtus.

Mobiiltehnoloogia on e-kaubanduse süsteeme oluliselt muutnud; Sellised tehnoloogiad nagu liitreaalsus parandavad ostukogemuse kaasahaaravat ja interaktiivset olemust. Kui ettevõtted soovivad nutitelefonide tarbijatele meeldida, peavad nad keskenduma mobiilisõbralike veebisaitide, kasutajasõbralike mobiilirakenduste ning turvalise ja lihtsa kassaprotsessi loomisele.

Kuigi kohandatud soovitused, lihtsad kassaprotsessid ja lihtne navigeerimine määratlevad kasutajasõbralikud mobiilirakendused, peaksid mobiilisõbralikel veebisaitidel olema tundlik ja kasutajasõbralik paigutus. Regulaarsed uuendused on hädavajalikud, kui soovitakse jääda veatuks ja värskendatuks. Mobiilikaubanduses on kassaprotsess oluline samm , mis aitab kasutajatel tehinguid turvaliselt ja kiiresti lõpule viia. Mitme mobiilimakserakenduse ja -tehnika kombineerimine tagab sujuva kassakogemuse.

Mobiilikaubandus sõltub kriitiliselt tugevatest turvameetmetest , kuna need suurendavad klientide usaldust ja hõlmavad SSL-tehnoloogiat, krüptitud tehinguid ja turvamärke. Kokkupuude mobiilikaubanduse turul sõltub kriitiliselt mobiilsete SEO strateegiatest, mis keskenduvad asjakohastele märksõnadele ja pakuvad mobiilseadmetele kõige paremini sobivat sisu.

Globaalsed mobiiliostude trendid

Euroopas kasvab mobiilimaksete arv märkimisväärselt ja Ühendkuningriik on tõusmas mobiilsete maksete liidriks. 2022. aastal moodustasid mobiiliostud 55% veebipõhisest jaemüügist, samas kui USA-s oli see 41%. Vaatamata arenenud tehnoloogiale domineerib Poola siiski sülearvutite ja lauaarvutitega. Mobiilne liider Euroopas on Ühendkuningriik.

Mobiilsete ostude trendid: kasutajate käitumine ja rakenduste toimivus

Kasvav mobiilikaubandus muudab digitaalset jaemüügimaastikku kõikjal. Praegu moodustab mobiilirakenduste tähtsus Ameerika Ühendriikides märkimisväärse 47% kogu digitaalsest müügist. Rakenduste parem juurdepääsetavus ja kasutajasõbralikud liidesed põhjustavad selle muutuse nii kasutaja eelistustes kui ka muudes tegurites.

Mobiilirakenduste kasutamine suureneb eriti pühade ajal. Retail Dive’i andmetel laadis 55% mobiilitarbijatest vähemalt ühe uue osturakenduse alla kas pühade ajal või enne seda. See suundumus rõhutab mobiilirakenduste reklaamimise vajadust kiiretel ostuhooaegadel, et kasutajate suuremast kaasamisest kasu saada.

Ei saa rõhutada e-kaubanduse veebisaitide mobiilse optimeerimise vajadust. Google’i andmete kohaselt, isegi kui külastajad naudivad kaubamärki, külastaks 50% neist vähem veebisaiti, kui see pole mobiilisõbralik. Veelgi šokeerivam on see, et kui tarbijad ei leia mobiiliplatvormilt kohe seda, mida nad otsivad, rändab 61% neist kiiresti teisele saidile.

Need numbrid rõhutavad ettevõtete suurt nõuet, et nad seaksid esikohale mobiilse kasutajakogemuse. Alates kohandatavast disainist kuni lihtsa navigeerimise ja kiirete laadimisaegadeni pole mobiilseadmete jaoks optimeerimine mitte ainult hea tava – see on ülioluline tarbijate hoidmiseks ja konversioonide suurendamiseks tänapäeva mobiilikeskses ostukeskkonnas.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Musta reede 2024 e-kaubanduse trendid: 2. osa
2 min. lugemist

Musta reede 2024 e-kaubanduse trendid: 2. osa

Tugineme sellele , mida varem käsitlesime, ja uurime rohkem suundumusi ja strateegiaid, mis muudavad sel 2024. aasta mustal reedel tõelist muutust. Need järgmise taseme lähenemisviisid aitavad teil luua ostukogemuse, mis mitte ainult ei kaasa kliente, vaid suurendab ka teie lõpptulemust.

Loe artiklit
7 võimsat sotsiaalse tõestuse strateegiat e-kaubanduse müügi suurendamiseks
3 min. lugemist

7 võimsat sotsiaalse tõestuse strateegiat e-kaubanduse müügi suurendamiseks

Kas olete kunagi mõelnud, miks mõned veebipoed näivad vaevata kliente meelitavat, samas kui teised näevad vaeva? Saladus võib olla lihtsam, kui arvate: see kõik on seotud sotsiaalse tõestusega. Selles juhendis sukeldume e-kaubanduse psühholoogia maailma ja uurime seitset võimsat viisi, kuidas sotsiaalset tõestust enda kasuks ära kasutada. Alates klientide arvustuste jõu kasutamisest kuni mõjutajate maagia kasutamiseni […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+