2 min. lugemist

Pinterest näitab, kuidas visuaalne otsing peaks välja nägema AI ajastul

Pinterest on taas kord muutmas seda, kuidas inimesed tooteid avastavad. Eelmisel aastal tutvustasid nad toodete kuvamist isikupärastatud taustal ja nüüd on nad kasutanud genereerivaid tehisintellekti vahendeid. Kas tegemist on konkreetse rõivaeseme, värvikombinatsiooni või terve stiiliga, kasutajad saavad lihtsamalt leida pildilt täpselt selle, mis neid huvitab. Ka e-kaubandus saab sellest kasu. Kuigi seda funktsiooni testitakse praegu vaid mõnes riigis, on arengusuund selge - visuaalsest otsingust on saamas oluline vahend veebimüügis.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Pinterest näitab, kuidas visuaalne otsing peaks välja nägema AI ajastul
Allikas: Pinterest

Pinteresti kasutajad saavad nüüd konkreetselt otsida piltidelt konkreetseid elemente – näiteks jope, kingi või värvipaletti – ja vaadata koheselt sarnaseid või täiendavaid tooteid. See protsess kasutab generatiivset tehisintellekti, mis analüüsib pilte ja loob kirjeldavaid fraase, mis võimaldab kasutajatel paremini ära tunda, mis neile pildi juures meeldib, ja jätkata sirvimist või ostlemist. Pinterest võtab kasutusele:

  • Lihtne otsingu algatamine: Pikalt vajutades ükskõik millisele Pinile aktiveeritakse visuaalne otsing.
  • Tulemuste kohandamise paneel: Kasutajad saavad tulemusi filtreerida stiili, materjali, värvi või sündmuse järgi. Näiteks kui kellelegi meeldib üks konkreetne jakk, saab ta kiiresti filtreerida sarnaseid, mis on ametlikumad või teistsuguse stiiliga.
  • Visuaalsete elementide esiletõstmine: Uus “animeeritud helendav” efekt juhib tähelepanu piltide klikitavatele aladele. See võib suurendada interaktiivsust ja huvi.

Need uuendused on praegu saadaval ainult naiste moe puhul USAs, Ühendkuningriigis ja Kanadas. Pinterest näitab siiski, et need funktsioonid laienevad lõpuks ka teistesse kategooriatesse ja riikidesse.

Pinterest parandab visuaalset otsingut – mida see tähendab e-kaubanduse jaoks?

Visuaalne otsing lühendab teekonda inspiratsioonist ostuni. Z-põlvkond ja millenniumi põlvkond ostavad üha enam silmadega. Nad teevad otsuseid visuaalsuse, esteetika ja mulje põhjal. Seega tugineb Pinterest sellele, mida ta kõige paremini oskab: inspiratsiooni muutmine konkreetseks tooteks.

Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+