Kauplusesisene digitaalne meedia suurendab tarbijate kaasatust
Rohkem kui 74% USA tarbijatest on traditsioonilistes poodides kokku puutunud digitaalsete vormingutega, nagu teleriekraanid, külmkappide uksed ja kassaterminalid. Nooremad põlvkonnad, eriti Z-põlvkond, suhtlevad nende formaatidega tõenäolisemalt, samas kui beebibuumerid on nendega vähem tuttavad.
Tarbijad ei pane neid meediakanaleid lihtsalt tähele – 61,6% teatas, et ostis poes sel viisil esitletud toote . 66% neist tegi isegi ostu kohe. Digitaalsed sildid ajendavad tarbijaid viivitamatult otsuseid tegema, pakkudes seega jaemüüjatele ja kaubamärkidele võimsat tööriista.
Suurenenud kulutused ja poekülastused
Ligi 66% tarbijatest väidab, et digitaalsed formaadid poodides mõjutavad nende kulutusi. Paljud on valmis kulutama rohkem või valima poode nende vormingute kättesaadavuse põhjal. Linnapiirkondadest pärit kliendid reageerivad nendele vormingutele eriti positiivselt, kulutades rohkem ja külastades sagedamini digitaalsete siltidega poode.
Põlvkondade ja demograafilised suundumused
Millenniumi põlvkonnad ja X-põlvkond reageerivad poodides digitaalsetele formaatidele kõige positiivsemalt, suurendades märkimisväärselt kulutusi ja brändi seotust. Beebibuumeritel on väiksem kaasatus, kuid kui neid mõjutab poes olev digitaalne meedia, teevad nad suure tõenäosusega kohe ostu.
Lisaks on linnadest pärit ja suurema sissetulekuga klientidel suurem tõenäosus suhelda jaekaubanduses digitaalmeedia kaudu reklaamitavate toodetega ja neid osta. Sissetulek ja asukoht mõjutavad tarbijakäitumist.
Kas digitaalmeedia traditsioonilistes poodides soojeneb pikas perspektiivis?
Jaemüügimeedia kulutused peaksid 2025. aastal suurenema 46.5%, ulatudes 540 miljoni dollarini. Kuigi oleme alles algusjärgus, on selge, et ka füüsilised poed on muutumas meediasuhtluse ruumiks.
Digitaalsed vormingud muutuvad poodides üha tavalisemaks. Brändidel on seega ainulaadne võimalus mõjutada ostuotsuseid otse müügikohas.
Digitaalmeedia integreerimine traditsioonilistes poodides laiematesse mitmekanalilistesse strateegiatesse on võtmetähtsusega tarbijate tähelepanu köitmiseks nii veebis kui ka väljaspool seda. Sellel vormingul on potentsiaal parandada klienditeekonda, suurendada tulusid ja kujundada ostlemise tulevikku.