
National Retail Federationi andmetel ületavad jaemüügimeedia reklaami kulutused 2025. aastaks 100 miljardit dollarit, ületades telereklaami kulutused. Tesco kavatseb aasta lõpuks laiendada oma digitaalsete ekraanide võrgustikku 6000-ni, muutudes Euroopa suurimaks võrgustikuks. Seda sammu toetab nende Dunnhumby divisjoni ulatuslik personaliseerimine ja arenenud tehnoloogiate, sealhulgas tehisintellekti ja andmeanalüüsi kasutamine.
Olge valmis hüperpersonaliseerimiseks
Üks Tesco võtmeprojekte on järgmise põlvkonna pihuarvutite skannerite kasutuselevõtt, mis võimaldab hüperpersonaalset reklaami. Need skannerid ühendavad Tesco Clubcard’i andmed tehisintellektiga, mis võimaldab sihipärasemaid ja tõhusamaid reklaamikampaaniaid. Ühendkuningriigis on juba käimas selle projekti katseetapp, mis hõlmab tuhandeid ostjaid. Jaekett saab seega pakkuda personaliseeritud teadmisi, mis aitavad tarnijatel tõhusamalt klientideni jõuda. Tesco sõnul võivad digitaalsete ekraanide abil läbiviidavad kampaaniad näidata 33% müügikasvu ja 34% kliendikasvu. Tänu liikuvate elementide kaasamisele on reklaam 2,5 korda tõhusam kui staatilised ekraanid. Kõikekanaliline lähenemine kombineerib erinevaid meediakanaleid, et saavutada maksimaalne mõju. Uuringud näitavad, et kliendid, kes puutuvad kokku mitme kanaliga, teevad suurema tõenäosusega ostu. Kolme kanaliga kokkupuutuvad kliendid ostavad 3,8 korda tõenäolisemalt, samas kui nelja kanaliga kokkupuutuvad kliendid teevad ostu 5,3 korda tõenäolisemalt.