2 min. lugemist

Prognoos paneb jaemüügimeedia telereklaami ettepoole

Jaemüügimeedia võib jõuda klientideni otse müügikohas. Võtame näiteks Tesco keti, mis on oma kauplustes massiliselt laiendanud digitaalsete ekraanide kasutamist.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Prognoos paneb jaemüügimeedia telereklaami ettepoole
Allikas: Depositphotos

National Retail Federationi andmetel ületavad jaemüügimeedia reklaami kulutused 2025. aastaks 100 miljardit dollarit, ületades telereklaami kulutused. Tesco kavatseb aasta lõpuks laiendada oma digitaalsete ekraanide võrgustikku 6000-ni, muutudes Euroopa suurimaks võrgustikuks. Seda sammu toetab nende Dunnhumby divisjoni ulatuslik personaliseerimine ja arenenud tehnoloogiate, sealhulgas tehisintellekti ja andmeanalüüsi kasutamine.

Olge valmis hüperpersonaliseerimiseks

Üks Tesco võtmeprojekte on järgmise põlvkonna pihuarvutite skannerite kasutuselevõtt, mis võimaldab hüperpersonaalset reklaami. Need skannerid ühendavad Tesco Clubcard’i andmed tehisintellektiga, mis võimaldab sihipärasemaid ja tõhusamaid reklaamikampaaniaid. Ühendkuningriigis on juba käimas selle projekti katseetapp, mis hõlmab tuhandeid ostjaid. Jaekett saab seega pakkuda personaliseeritud teadmisi, mis aitavad tarnijatel tõhusamalt klientideni jõuda. Tesco sõnul võivad digitaalsete ekraanide abil läbiviidavad kampaaniad näidata 33% müügikasvu ja 34% kliendikasvu. Tänu liikuvate elementide kaasamisele on reklaam 2,5 korda tõhusam kui staatilised ekraanid. Kõikekanaliline lähenemine kombineerib erinevaid meediakanaleid, et saavutada maksimaalne mõju. Uuringud näitavad, et kliendid, kes puutuvad kokku mitme kanaliga, teevad suurema tõenäosusega ostu. Kolme kanaliga kokkupuutuvad kliendid ostavad 3,8 korda tõenäolisemalt, samas kui nelja kanaliga kokkupuutuvad kliendid teevad ostu 5,3 korda tõenäolisemalt.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+