2 min. lugemist

A/B testimine

A/B testimine on tööriist, mida kasutatakse e-poe konversioonimäära parandamiseks. See hõlmab lehe kahe versiooni ettevalmistamist, millest igaüks on erineva kujundusega ja mida on erineval viisil muudetud, et näha, milline on tõhusam. Üks neist versioonidest kuvatakse ühele külastajate rühmale ja teine teisele. Seejärel hinnatakse tulemust vastavalt kavandatud eesmärgile, st konversioonimäärale. See võib olla näiteks vormi täitmine või toodete tegelik ostmine. Neid saab mõõta erinevate tööriistade, näiteks Google Analyticsi abil.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

 

A / B testimine, tuntud ka kui jagatud testimine, on meetod veebilehe, e-posti või muu digitaalse sisu kahe versiooni võrdlemiseks, et teha kindlaks, milline neist toimib paremini. Jagades veebisaidi külastajad või e-posti saajad juhuslikult kahte rühma, võimaldab A / B-testimine turundajatel testida erinevate kujunduselementide, näiteks pealkirjade, piltide ja kutsete tõhusust.

Põhimõisted:

  • Jagatud testimine: meetod digitaalse sisu kahe versiooni võrdlemiseks, et teha kindlaks, milline neist toimib paremini.
  • Konversioonimäär: nende kasutajate protsent, kes sooritavad soovitud toimingu, näiteks sooritavad ostu või täidavad vormi.
  • Kontrollrühm: kasutajate rühm, kes ei puutu kokku sisu uue versiooniga, mida kasutatakse võrdlusalusena.
  • Ravirühm: kasutajate rühm, kes puutuvad kokku sisu uue versiooniga.

Näide: Turundaja soovib testida, kas uus pealkiri parandab nende veebisaidi konversioonimäära. Nad loovad avalehest kaks versiooni: versioon A vana pealkirjaga ja versioon B uue pealkirjaga. Jagades veebisaidi külastajad juhuslikult kahte rühma, saavad nad võrrelda iga versiooni toimivust ja määrata, milline neist toimib paremini.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Video SEO strateegia juhend: kahekordistage oma e-kaubanduse konversioone
4 min. lugemist

Video SEO strateegia juhend: kahekordistage oma e-kaubanduse konversioone

Tugeva video SEO strateegia lisamine pole e-kaubanduse stseenis valikuline; see on pigem vajalik. Tarbijate kaasamine, toodete nähtavuse parandamine ja konversioonide arvu suurendamine on kõik videosisu abil väga edukalt saavutatud. See artikkel tutvustab tõhusaid lähenemisviise videosisu maksimeerimiseks, et tõsta e-kaubanduse üldist jõudlust ja parandada otsingumootori tulemusi.

Loe artiklit
Briti Amazon karmistab rahvusvaheliste müüjate tagastamisreegleid
2 min. lugemist

Briti Amazon karmistab rahvusvaheliste müüjate tagastamisreegleid

Briti Amazon teatas, et uued tagastamisreeglid jõustuvad 11. novembril 2024. See samm on osa Amazoni jõupingutustest lihtsustada tagastusprotsessi ja suurendada klientide rahulolu Ühendkuningriigi platvormil, luues usaldusväärsema ja ühtsema tagastuskogemuse. Muudatused mõjutavad aga otseselt rahvusvahelisi müüjaid.

Loe artiklit
Mis on geriljaturundus?
3 min. lugemist

Mis on geriljaturundus?

Geriljaturundus on uuenduslik reklaamistrateegia , mis kasutab üllatusi ja ebatraditsioonilisi meetodeid toodete või teenuste reklaamimiseks. See lähenemisviis on eriti tõhus tarbijate tähelepanu köitmiseks rahvarohkel turul, tuginedes sageli pigem loovusele ja odavatele taktikatele kui traditsioonilistele meediakanalitele. Geriljaturundus on viis, kuidas ettevõte saab sõna välja ilma reklaamile palju raha kulutamata. Sellest artiklist saate lisateavet geriljaturunduse kohta, sealhulgas […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+