B2B, lühend sõnadest Business-to-Business, kirjeldab kaubandustehinguid ettevõtete vahel, mitte ettevõtete ja tarbijate vahel (B2C). See hõlmab kaupade, teenuste või teabe vahetamist ettevõtete vahel, et toetada nende tegevust või müüa edasi oma klientidele. B2B suhtlus hõlmab sageli suuremat hulka tooteid või teenuseid ning võib hõlmata läbirääkimisi, lepinguid ja kohandatud lahendusi, mis on kohandatud äriklientide konkreetsetele vajadustele. See ärimudel keskendub teistele ettevõtetele väärtuse pakkumisele, pikaajaliste suhete edendamisele ning vastastikuse kasvu ja edu edendamisele turul.
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.