1 min. lugemist

Mis on CPG?

Termin CPG tähistab pakendatud tarbekaupu. See viitab tarbijatele pakendatud kaupadele – st toodetele, mida tarbitakse kiiresti ja mis vajavad regulaarset ostmist.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Termin CPG tähistab pakendatud tarbekaupu. See viitab tarbijatele pakendatud kaupadele – st toodetele, mida tarbitakse kiiresti ja mis vajavad regulaarset ostmist. Need on tavalised tarbekaubad, mis on pakendatud ja mida tavaliselt müüakse jaemüügipunktides, supermarketites või online-kauplustes.

CPG toodete tüüpilised näited on toit (nt teravili, joogid, piimatooted), kosmeetika ja isikliku hügieeni tooted (nt seebid, šampoonid, deodorandid), majapidamistarbed (nt puhastusvahendid, paberitooted), käsimüügiravimid (nt vitamiinid, valuvaigistid)…

CPG-de peamine omadus on see, et need on tooted, mida kliendid peavad regulaarselt ostma. Erinevalt kauakestvatest toodetest, nagu elektroonika või mööbel, on CPG toodetel lühem eluiga ja need on suhteliselt odavad.

Terminit segatakse sageli FMCG-ga. CPG on laiem mõiste ja hõlmab kõiki pakendatud tarbekaupu, olgu need siis kiiresti liikuvad tarbekaubad (FMCG) või aeglasemalt liikuvad tarbekaubad – näiteks kosmeetika või kauem kestvad majapidamistarbed. Peamine erinevus seisneb selles, et FMCG keskendub kiiresti liikuvatele toodetele, samas kui CPG sisaldab aeglasemalt müüdavaid tooteid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge