E-posti tellimusest loobumise määr mõõdab nende adressaatide protsenti, kes loobuvad saatja edaspidisest suhtlusest. Selle arvutamiseks jagatakse tellimusest loobunute arv kohaletoimetatud e-kirjade arvuga ja korrutatakse seejärel 100-ga. Adressaadid loobuvad tellimusest tavaliselt e-kirjas oleva lingi kaudu. See mõõdik on e-posti turunduse jaoks ülioluline koos avamismäärade, klikkimise määrade, põrkemäärade ja konversioonimääradega. Kõrge tellimusest loobumise määr võib anda märku probleemidest sisu asjakohasuse või e-posti sagedusega. Turundajad kasutavad neid andmeid strateegiate täpsustamiseks ja abonentide säilitamise parandamiseks.
Meta AI levib Euroopas
Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.