E-posti tellimusest loobumise määr mõõdab nende adressaatide protsenti, kes loobuvad saatja edaspidisest suhtlusest. Selle arvutamiseks jagatakse tellimusest loobunute arv kohaletoimetatud e-kirjade arvuga ja korrutatakse seejärel 100-ga. Adressaadid loobuvad tellimusest tavaliselt e-kirjas oleva lingi kaudu. See mõõdik on e-posti turunduse jaoks ülioluline koos avamismäärade, klikkimise määrade, põrkemäärade ja konversioonimääradega. Kõrge tellimusest loobumise määr võib anda märku probleemidest sisu asjakohasuse või e-posti sagedusega. Turundajad kasutavad neid andmeid strateegiate täpsustamiseks ja abonentide säilitamise parandamiseks.
WhatsApp ühtlustab turundust Facebooki ja Instagrami kaudu
WhatsApp teatas Miami konverentsil olulistest äriuuendustest, mis integreerivad turunduse juhtimise WhatsAppis, Facebookis ja Instagramis. Nüüd saavad ettevõtted hallata kõigi kolme platvormi kampaaniaid ühe Ads Manageri armatuurlaua kaudu.