1 min. lugemist

Mis on e-posti tellimuse tühistamise määr?

E-posti tellimusest loobumise määr mõõdab nende adressaatide protsenti, kes loobuvad saatja edaspidisest suhtlusest. Selle arvutamiseks jagatakse tellimusest loobunute arv kohaletoimetatud e-kirjade arvuga ja korrutatakse seejärel 100-ga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

E-posti tellimusest loobumise määr mõõdab nende adressaatide protsenti, kes loobuvad saatja edaspidisest suhtlusest. Selle arvutamiseks jagatakse tellimusest loobunute arv kohaletoimetatud e-kirjade arvuga ja korrutatakse seejärel 100-ga. Adressaadid loobuvad tellimusest tavaliselt e-kirjas oleva lingi kaudu. See mõõdik on e-posti turunduse jaoks ülioluline koos avamismäärade, klikkimise määrade, põrkemäärade ja konversioonimääradega. Kõrge tellimusest loobumise määr võib anda märku probleemidest sisu asjakohasuse või e-posti sagedusega. Turundajad kasutavad neid andmeid strateegiate täpsustamiseks ja abonentide säilitamise parandamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU