E-posti tellimusest loobumise määr mõõdab nende adressaatide protsenti, kes loobuvad saatja edaspidisest suhtlusest. Selle arvutamiseks jagatakse tellimusest loobunute arv kohaletoimetatud e-kirjade arvuga ja korrutatakse seejärel 100-ga. Adressaadid loobuvad tellimusest tavaliselt e-kirjas oleva lingi kaudu. See mõõdik on e-posti turunduse jaoks ülioluline koos avamismäärade, klikkimise määrade, põrkemäärade ja konversioonimääradega. Kõrge tellimusest loobumise määr võib anda märku probleemidest sisu asjakohasuse või e-posti sagedusega. Turundajad kasutavad neid andmeid strateegiate täpsustamiseks ja abonentide säilitamise parandamiseks.
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.