Google Merchant Center toimib e-kaubanduse ettevõtete jaoks keskse platvormina, et hallata oma digitaalset kohalolekut Google’i ostudega seotud toodete komplektis. See võimas tööriist võimaldab ettevõtetel oma veebipõhiseid tooteloendeid tõhusalt kontrollida ja värskendada. Google Merchant Centeri põhieesmärk on pakkuda sujuvat liidest, kus ettevõtted saavad oma tooteteavet üles laadida, hallata ja optimeerida. See hõlmab olulisi üksikasju, nagu pildid, hinnad ja kirjeldused, mis seejärel esitatakse asjakohastes Google Shoppingu otsingutulemustes. Lisaks sellele peamisele funktsioonile integreerub Google Merchant Center sujuvalt ka teiste Google’i teenustega, sealhulgas teenusega Google’i minu ettevõte. See integratsioon pakub ettevõtetele igakülgset kontrolli oma Google’i-põhise e-kaubanduse ja turundustegevuse üle, võimaldades ühtset ja tõhusat veebipõhist jaemüügistrateegiat. Google Merchant Centeri abil saavad ettevõtted tagada, et nende tooted on Google’i ökosüsteemis täpselt esindatud, suurendades potentsiaalselt nähtavust ja suurendades müüki konkurentsitihedal digitaalsel turul.
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.