1 min. lugemist

Mis on Google Merchant Center?

Google Merchant Center toimib e-kaubanduse ettevõtete jaoks keskse platvormina, et hallata oma digitaalset kohalolekut Google’i ostudega seotud toodete komplektis. See võimas tööriist võimaldab ettevõtetel oma veebipõhiseid tooteloendeid tõhusalt kontrollida ja värskendada.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Google Merchant Center toimib e-kaubanduse ettevõtete jaoks keskse platvormina, et hallata oma digitaalset kohalolekut Google’i ostudega seotud toodete komplektis. See võimas tööriist võimaldab ettevõtetel oma veebipõhiseid tooteloendeid tõhusalt kontrollida ja värskendada. Google Merchant Centeri põhieesmärk on pakkuda sujuvat liidest, kus ettevõtted saavad oma tooteteavet üles laadida, hallata ja optimeerida. See hõlmab olulisi üksikasju, nagu pildid, hinnad ja kirjeldused, mis seejärel esitatakse asjakohastes Google Shoppingu otsingutulemustes. Lisaks sellele peamisele funktsioonile integreerub Google Merchant Center sujuvalt ka teiste Google’i teenustega, sealhulgas teenusega Google’i minu ettevõte. See integratsioon pakub ettevõtetele igakülgset kontrolli oma Google’i-põhise e-kaubanduse ja turundustegevuse üle, võimaldades ühtset ja tõhusat veebipõhist jaemüügistrateegiat. Google Merchant Centeri abil saavad ettevõtted tagada, et nende tooted on Google’i ökosüsteemis täpselt esindatud, suurendades potentsiaalselt nähtavust ja suurendades müüki konkurentsitihedal digitaalsel turul.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks
5 min. lugemist

Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks

Siin on platvormi uuendus, mis muudab miljonite inimeste videote jagamise viisi. Kuna Facebook lihtsustab videote loomist, teatasid nad äsja, et lähikuudel muutub iga platvormile üleslaetud video automaatselt rulliks. Enam ei pea valima formaatide vahel – nüüd on kõik ühtlustatud. Võtame lahti, mida see samm tegelikult tähendab kõigi jaoks, kes loovad sisu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised
3 min. lugemist

Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised

Microsoft Advertising avaldas just oma viimaste kuude suurimad uuendused, mis käsitlevad peamisi probleeme, mis on reklaamijaid pettunud. Need muudatused võivad lõpuks muuta platvormi tõsiseltvõetavaks Google Ads’i alternatiiviks. Alates uuendatud aruandlusest kuni suurte Performance Maxi loogika muutusteni ja täiustatud platvormideülese impordini – siin on, mis on teie kampaaniate jaoks oluline.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+