Google Merchant Center toimib e-kaubanduse ettevõtete jaoks keskse platvormina, et hallata oma digitaalset kohalolekut Google’i ostudega seotud toodete komplektis. See võimas tööriist võimaldab ettevõtetel oma veebipõhiseid tooteloendeid tõhusalt kontrollida ja värskendada. Google Merchant Centeri põhieesmärk on pakkuda sujuvat liidest, kus ettevõtted saavad oma tooteteavet üles laadida, hallata ja optimeerida. See hõlmab olulisi üksikasju, nagu pildid, hinnad ja kirjeldused, mis seejärel esitatakse asjakohastes Google Shoppingu otsingutulemustes. Lisaks sellele peamisele funktsioonile integreerub Google Merchant Center sujuvalt ka teiste Google’i teenustega, sealhulgas teenusega Google’i minu ettevõte. See integratsioon pakub ettevõtetele igakülgset kontrolli oma Google’i-põhise e-kaubanduse ja turundustegevuse üle, võimaldades ühtset ja tõhusat veebipõhist jaemüügistrateegiat. Google Merchant Centeri abil saavad ettevõtted tagada, et nende tooted on Google’i ökosüsteemis täpselt esindatud, suurendades potentsiaalselt nähtavust ja suurendades müüki konkurentsitihedal digitaalsel turul.
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]