2 min. lugemist

Mis on komisjon?

Komisjonitasu on tasu või protsent, mida makstakse kellelegi tehingu või müügi lõpuleviimise eest. Komisjonitasu on füüsilisele või juriidilisele isikule müügi või tehingu hõlbustamise või lõpuleviimise eest tehtav makse.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Komisjonitasu on tasu või protsent, mida makstakse kellelegi tehingu või müügi lõpuleviimise eest. Komisjonitasu on füüsilisele või juriidilisele isikule müügi või tehingu hõlbustamise või lõpuleviimise eest tehtav makse.

Levinumad kasutusalad:

– Müük: Müügiinimesed teenivad sageli komisjonitasusid müüdavate toodete alusel.
– Kinnisvara: Agendid saavad tavaliselt komisjonitasu, kui nad aitavad kinnisvara osta või müüa.
– Finantsteenused: Maaklerid võivad teenida komisjonitasusid investeeringutelt või kindlustuspoliisidelt, mida nad müüvad.

Arvutusmeetodid:

– Protsent: määratud protsent müügihinnast või tehinguväärtusest.
– Kindlaksmääratud tasu: fikseeritud summa tehingu kohta, olenemata müügihinnast.
– Astmeline: erinevad komisjonitasu määrad, mis põhinevad müügimahul või tulemuslikkusel.

Ajastus:

Komisjonitasud makstakse tavaliselt pärast tehingu lõpuleviimist, sageli nädalas, kuus või kvartalis.

Kasu:

– Motiveerib müügitöötajaid paremini esinema.
– Viib töötajate hüvitised vastavusse ettevõtte tuludega.
– Võib olla ettevõtete jaoks kuluefektiivne, kuna palk on seotud tulemustega.

Kaalutlused

– Võib põhjustada agressiivset müügitaktikat, kui seda ei juhita korralikult.
– Võib tekitada sissetulekute ebastabiilsust neile, kes toetuvad ainult komisjonitasudele.
– Nõuab selgeid poliitikaid ja jälgimissüsteeme.

Õiguslikud aspektid:

Komisjoni struktuurid peavad vastama tööseadustele ja tööstusharu eeskirjadele.

Komisjonitasud on paljudes tööstusharudes levinud viis müügi stimuleerimiseks ja tulemuslikkuse premeerimiseks, kuigi konkreetsed tingimused ja määrad võivad olla väga erinevad.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule
12 min. lugemist

Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule

Turundusuuringud näitavad, et umbes 50-60% turundajatest dokumenteerib ametlikult oma turundusstrateegia. Ettevõtted alahindavad sageli turunduse planeerimist, kuigi on tõestatud, et see suurendab nende eduvõimalusi (üle 300%!) ja tasuvust (60%!) võrreldes ettevõtetega, kes ei planeeri. Selles artiklis vaatleme põhimõtteliselt planeerimise põhialuseid, kasutades näiteid, sealhulgas juhiseid, kuidas seda teha, et te ei jääks ilma võimalustest, mida turg teile […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Loe artiklit
Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.
6 min. lugemist

Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.

Vähesed tööstusharud sobivad nii hästi tehisintellekti kasutuselevõtuks kui e-kaubandus, nii tegevuse tõhususe kui ka kliendiga seotud protsesside osas. Selles artiklis uurime e-kaubanduse tehisintellekti abil automatiseerimise võimalusi. Uurime, kuidas tehisintellekt muudab online- jaekaubanduse maastikku, parandades kõike alates varude haldamisest kuni personaliseeritud kliendikogemusteni. E-kaubanduse platvormid võtavad kasutusele tehisintellekti juhitud uuendusi, et suurendada tegevuse tõhusust, vähendada kulusid ja […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+