1 min. lugemist

Mis on Pay Per Lead (PPL)?

Provisjonimudel, kus partneritele makstakse juhtide loomise eest. See lähenemisviis kompenseerib partneritele, kui külastajad annavad kontaktandmeid või täidavad vorme, sõltumata otsestest ostudest.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Provisjonimudel, kus partneritele makstakse juhtide loomise eest. See lähenemisviis kompenseerib partneritele, kui külastajad annavad kontaktandmeid või täidavad vorme, sõltumata otsestest ostudest. PPL on laialdaselt kasutusel teenindussektoris, finantssektoris ja B2B-ettevõtetes, kus müügitsükkel on pikem. Ettevõtted pakuvad tavaliselt fikseeritud makseid kvalifitseeritud juhtumi kohta, mis teeb selle mudeli atraktiivseks partneritele, kes on suunatud sihtrühmadele, kes ei pruugi olla valmis ostma, kuid on valmis oma teavet jagama.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+