Provisjonimudel, kus partneritele makstakse juhtide loomise eest. See lähenemisviis kompenseerib partneritele, kui külastajad annavad kontaktandmeid või täidavad vorme, sõltumata otsestest ostudest. PPL on laialdaselt kasutusel teenindussektoris, finantssektoris ja B2B-ettevõtetes, kus müügitsükkel on pikem. Ettevõtted pakuvad tavaliselt fikseeritud makseid kvalifitseeritud juhtumi kohta, mis teeb selle mudeli atraktiivseks partneritele, kes on suunatud sihtrühmadele, kes ei pruugi olla valmis ostma, kuid on valmis oma teavet jagama.
Miks personaalne kaubamärk on parem kui PPC: Slovakkia idufirma tõestus
Kui enamik e-poode viskab tuhandeid eurosid Facebooki ja Google’i reklaami, siis 37-aastane Ivetka Hrabovska Gentlejamist tõestas, et on olemas ka tõhusam tee. Tema isikliku brändi abil teenib ta kuni 50% müügist 26-eurose hinnaga premium-toodete puhul. Kuidas ta seda teeb?