Provisjonimudel, kus partneritele makstakse juhtide loomise eest. See lähenemisviis kompenseerib partneritele, kui külastajad annavad kontaktandmeid või täidavad vorme, sõltumata otsestest ostudest. PPL on laialdaselt kasutusel teenindussektoris, finantssektoris ja B2B-ettevõtetes, kus müügitsükkel on pikem. Ettevõtted pakuvad tavaliselt fikseeritud makseid kvalifitseeritud juhtumi kohta, mis teeb selle mudeli atraktiivseks partneritele, kes on suunatud sihtrühmadele, kes ei pruugi olla valmis ostma, kuid on valmis oma teavet jagama.
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.