Provisjonimudel, kus partneritele makstakse protsent müügisummast. See on kõige tavalisem partnerite tasustamisstruktuur, mis tasustab partnereid otseselt tegeliku tulu teenimise eest. Komisjonitasu määr sõltub tavaliselt tootekategooriast, hinnast ja kasumimarginaalist. Kaupmehed saavad kasu minimaalsest riskist, kuna makse toimub alles pärast kinnitatud müüki. PPS pakub partneritele võimalust saada suuremat tulu premium-toodete ja korduvate ostude eest. See mudel töötab eriti hästi e-kaubanduse, tellimusteenuste ja digitaalsete toodete puhul, kus tehingu väärtust ja konversiooniteed saab selgelt jälgida.
WhatsApp ühtlustab turundust Facebooki ja Instagrami kaudu
WhatsApp teatas Miami konverentsil olulistest äriuuendustest, mis integreerivad turunduse juhtimise WhatsAppis, Facebookis ja Instagramis. Nüüd saavad ettevõtted hallata kõigi kolme platvormi kampaaniaid ühe Ads Manageri armatuurlaua kaudu.