2 min. lugemist

Mis on sidusettevõtte turundus?

Sidusettevõtte turundus on tulemuspõhine veebiturunduse strateegia, kus üksikisikud või üksused, tuntud kui sidusettevõtted või kirjastajad, reklaamivad ettevõtete (kaupmeeste) pakutavaid tooteid või teenuseid. Sidusettevõtted teenivad komisjonitasusid või preemiaid soovitud toimingute, näiteks müügi, müügivihjete või liikluse juhtimise eest kaupmehe veebisaidile erinevate turundustegevuste kaudu.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Sidusettevõtte turundus on tulemuspõhine veebiturunduse strateegia, kus üksikisikud või üksused, tuntud kui sidusettevõtted või kirjastajad, reklaamivad ettevõtete (kaupmeeste) pakutavaid tooteid või teenuseid. Sidusettevõtted teenivad komisjonitasusid või preemiaid soovitud toimingute, näiteks müügi, müügivihjete või liikluse juhtimise eest kaupmehe veebisaidile erinevate turundustegevuste kaudu.

Sidusettevõtte turunduse põhikomponendid

  1. Sidusettevõtted/väljaandjad: need on üksikisikud või üksused, kes teevad kaupmeestega koostööd oma toodete reklaamimiseks. Nad kasutavad potentsiaalsete klientide meelitamiseks selliseid meetodeid nagu sisu loomine, sotsiaalmeedia, e-posti turundus ja tasuline reklaam.
  2. Kaupmehed/reklaamijad: kaupmehed on ettevõtted, mis pakuvad tooteid või teenuseid ja püüavad laiendada oma kliendibaasi sidusettevõtete kaudu. Nad loovad sidusprogramme, et teha koostööd sidusettevõtetega.
  3. Sidusettevõtete võrgustikud: Need toimivad vahendajatena sidusettevõtete ja kaupmeeste vahel, pakkudes platvormi, kust sidusettevõtted leiavad erinevaid sidusprogramme. Nad tegelevad selliste ülesannetega nagu linkide jälgimine, aruandlus ja komisjonitasud.
  4. Kliendid: lõppkasutajad, kes ostavad sidusettevõtete reklaamitavaid tooteid või teenuseid. Nende suhtlus sidusettevõtte sisuga viib kaupmehe jaoks konversioonideni.

Kuidas see töötab

Sidusettevõtted jagavad oma sisus ainulaadseid linke kaupmehe veebisaidile. Kui klient klõpsab nendel linkidel ja teeb ostu, teenib sidusettevõte kokkulepitud tingimustel komisjonitasu. See mudel võimaldab ettevõtetel jõuda laiema vaatajaskonnani, makstes samal ajal ainult tegelike konversioonide eest, muutes selle kulutõhusaks reklaamimeetodiks.

Sidusettevõtte turunduse tüübid

  • Tabamata sidusettevõtte turundus: Sidusettevõtetel pole mingit seost toodetega, mida nad reklaamivad.
  • Kaasatud sidusettevõtte turundus: Sidusettevõtetel on reklaamitavate toodetega kogemusi.
  • Seotud sidusettevõtte turundus: Sidusettevõtted reklaamivad tooteid, mis on seotud nende nišiga, kuid ei pruugi neid kasutada.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule
12 min. lugemist

Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule

Turundusuuringud näitavad, et umbes 50-60% turundajatest dokumenteerib ametlikult oma turundusstrateegia. Ettevõtted alahindavad sageli turunduse planeerimist, kuigi on tõestatud, et see suurendab nende eduvõimalusi (üle 300%!) ja tasuvust (60%!) võrreldes ettevõtetega, kes ei planeeri. Selles artiklis vaatleme põhimõtteliselt planeerimise põhialuseid, kasutades näiteid, sealhulgas juhiseid, kuidas seda teha, et te ei jääks ilma võimalustest, mida turg teile […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Loe artiklit
Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.
6 min. lugemist

Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.

Vähesed tööstusharud sobivad nii hästi tehisintellekti kasutuselevõtuks kui e-kaubandus, nii tegevuse tõhususe kui ka kliendiga seotud protsesside osas. Selles artiklis uurime e-kaubanduse tehisintellekti abil automatiseerimise võimalusi. Uurime, kuidas tehisintellekt muudab online- jaekaubanduse maastikku, parandades kõike alates varude haldamisest kuni personaliseeritud kliendikogemusteni. E-kaubanduse platvormid võtavad kasutusele tehisintellekti juhitud uuendusi, et suurendada tegevuse tõhusust, vähendada kulusid ja […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+