2 min. lugemist

Mis on sidusettevõtte turundus?

Sidusettevõtte turundus on tulemuspõhine veebiturunduse strateegia, kus üksikisikud või üksused, tuntud kui sidusettevõtted või kirjastajad, reklaamivad ettevõtete (kaupmeeste) pakutavaid tooteid või teenuseid. Sidusettevõtted teenivad komisjonitasusid või preemiaid soovitud toimingute, näiteks müügi, müügivihjete või liikluse juhtimise eest kaupmehe veebisaidile erinevate turundustegevuste kaudu.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Sidusettevõtte turundus on tulemuspõhine veebiturunduse strateegia, kus üksikisikud või üksused, tuntud kui sidusettevõtted või kirjastajad, reklaamivad ettevõtete (kaupmeeste) pakutavaid tooteid või teenuseid. Sidusettevõtted teenivad komisjonitasusid või preemiaid soovitud toimingute, näiteks müügi, müügivihjete või liikluse juhtimise eest kaupmehe veebisaidile erinevate turundustegevuste kaudu.

Sidusettevõtte turunduse põhikomponendid

  1. Sidusettevõtted/väljaandjad: need on üksikisikud või üksused, kes teevad kaupmeestega koostööd oma toodete reklaamimiseks. Nad kasutavad potentsiaalsete klientide meelitamiseks selliseid meetodeid nagu sisu loomine, sotsiaalmeedia, e-posti turundus ja tasuline reklaam.
  2. Kaupmehed/reklaamijad: kaupmehed on ettevõtted, mis pakuvad tooteid või teenuseid ja püüavad laiendada oma kliendibaasi sidusettevõtete kaudu. Nad loovad sidusprogramme, et teha koostööd sidusettevõtetega.
  3. Sidusettevõtete võrgustikud: Need toimivad vahendajatena sidusettevõtete ja kaupmeeste vahel, pakkudes platvormi, kust sidusettevõtted leiavad erinevaid sidusprogramme. Nad tegelevad selliste ülesannetega nagu linkide jälgimine, aruandlus ja komisjonitasud.
  4. Kliendid: lõppkasutajad, kes ostavad sidusettevõtete reklaamitavaid tooteid või teenuseid. Nende suhtlus sidusettevõtte sisuga viib kaupmehe jaoks konversioonideni.

Kuidas see töötab

Sidusettevõtted jagavad oma sisus ainulaadseid linke kaupmehe veebisaidile. Kui klient klõpsab nendel linkidel ja teeb ostu, teenib sidusettevõte kokkulepitud tingimustel komisjonitasu. See mudel võimaldab ettevõtetel jõuda laiema vaatajaskonnani, makstes samal ajal ainult tegelike konversioonide eest, muutes selle kulutõhusaks reklaamimeetodiks.

Sidusettevõtte turunduse tüübid

  • Tabamata sidusettevõtte turundus: Sidusettevõtetel pole mingit seost toodetega, mida nad reklaamivad.
  • Kaasatud sidusettevõtte turundus: Sidusettevõtetel on reklaamitavate toodetega kogemusi.
  • Seotud sidusettevõtte turundus: Sidusettevõtted reklaamivad tooteid, mis on seotud nende nišiga, kuid ei pruugi neid kasutada.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kollektiivse esindamise organisatsioonid võtavad omaks generatiivse tehisintellekti, hoolimata piiratud mõistmisest
2 min. lugemist

Kollektiivse esindamise organisatsioonid võtavad omaks generatiivse tehisintellekti, hoolimata piiratud mõistmisest

Generatiivne tehisintellekt kogub turunduses üha enam populaarsust, 90% organisatsioonidest plaanib sellesse investeerida. Siiski on murettekitav, et valdav enamus turundusjuhte tunnistab, et nad ei mõista seda tehnoloogiat ega selle võimalikku mõju äriprotsessidele täielikult. Selline teadmiste puudumine võib takistada selliste arenenumate tehisintellektirakenduste kasutuselevõttu, mis pakuvad märkimisväärseid eeliseid mitte ainult e-kaubanduse jaoks.

Loe artiklit
LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?
3 min. lugemist

LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?

LinkedIn viib alates 20. novembrist 2024 sisse muudatused, mis puudutavad peamiselt generatiivset tehisintellekti, sisu levitamist ja andmekaitset. Mida peaksite teadma LinkedIni värskenduste kohta? Vaata ülevaadet olulisematest muudatustest.

Loe artiklit
Parimad mobiiliturunduse strateegiad VKEdele
3 min. lugemist

Parimad mobiiliturunduse strateegiad VKEdele

Veebikaubandus õitseb ja kui juhite väikest või keskmise suurusega ettevõtet, ei saa te endale lubada mobiilirevolutsioonist ilmajäämist. Üha enam inimesi jõuab oma telefonide sirvimiseks ja ostmiseks, seega on aeg mobiiliturunduse strateegiate osas nutikaks saada. Ärge siiski muretsege – meil on mõned näpunäited, mis aitavad teil nutitelefonide ostlejatega ühendust võtta ja müüki suurendada. Kas olete valmis […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+