1 min. lugemist

Mis on sotsiaalne kaubandus?

Sotsiaalne kaubandus viitab tavale osta ja müüa tooteid või teenuseid otse sotsiaalmeedia platvormidel. Siin on lühike selgitus: Sotsiaalne kaubandus on e-kaubanduse funktsionaalsuse integreerimine sotsiaalmeedia platvormidesse, mis võimaldab kasutajatel läbida kogu ostuprotsessi – alates toote avastamisest kuni ostmiseni – jätmata oma eelistatud sotsiaalmeedia rakendust.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Sotsiaalne kaubandus viitab tavale osta ja müüa tooteid või teenuseid otse sotsiaalmeedia platvormidel. Siin on lühike selgitus:

Sotsiaalne kaubandus on e-kaubanduse funktsionaalsuse integreerimine sotsiaalmeedia platvormidesse, mis võimaldab kasutajatel läbida kogu ostuprotsessi – alates toote avastamisest kuni ostmiseni – jätmata oma eelistatud sotsiaalmeedia rakendust. See lähenemisviis kasutab sotsiaalvõrgustike kasutajate kaasatust ja ühenduvust, et luua interaktiivsem ja sujuvam ostukogemus.

Sotsiaalse kaubanduse põhijooned on sageli järgmised:

1. Ostetavad postitused või reklaamid
2. Rakendusesisesed kassaprotsessid
3. Kasutajate huvidel ja sotsiaalsetel sidemetel põhinevad tootesoovitused
4. Kasutajate loodud sisu, näiteks arvustused ja fotod
5. Otsesõnumid ostjate ja müüjate vahel

Sotsiaalse kaubanduse populaarsete platvormide hulka kuuluvad Facebook, Instagram, Pinterest ja TikTok. Kuigi Facebook juhib sotsiaalset kaubandust paljudel lääne turgudel, on kasutuselevõtu määr erinevates piirkondades ja demograafilistes piirkondades erinev.

Sotsiaalse kaubanduse eesmärk on vähendada hõõrdumist veebiostude teekonnal, kasutades ära kasutajate olemasolevaid sotsiaalmeedia harjumusi ja usaldusväärseid võrgustikke.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
3 min. lugemist

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+