1 min. lugemist

Mis on sotsiaalne kaubandus?

Sotsiaalne kaubandus viitab tavale osta ja müüa tooteid või teenuseid otse sotsiaalmeedia platvormidel. Siin on lühike selgitus: Sotsiaalne kaubandus on e-kaubanduse funktsionaalsuse integreerimine sotsiaalmeedia platvormidesse, mis võimaldab kasutajatel läbida kogu ostuprotsessi – alates toote avastamisest kuni ostmiseni – jätmata oma eelistatud sotsiaalmeedia rakendust.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Sotsiaalne kaubandus viitab tavale osta ja müüa tooteid või teenuseid otse sotsiaalmeedia platvormidel. Siin on lühike selgitus:

Sotsiaalne kaubandus on e-kaubanduse funktsionaalsuse integreerimine sotsiaalmeedia platvormidesse, mis võimaldab kasutajatel läbida kogu ostuprotsessi – alates toote avastamisest kuni ostmiseni – jätmata oma eelistatud sotsiaalmeedia rakendust. See lähenemisviis kasutab sotsiaalvõrgustike kasutajate kaasatust ja ühenduvust, et luua interaktiivsem ja sujuvam ostukogemus.

Sotsiaalse kaubanduse põhijooned on sageli järgmised:

1. Ostetavad postitused või reklaamid
2. Rakendusesisesed kassaprotsessid
3. Kasutajate huvidel ja sotsiaalsetel sidemetel põhinevad tootesoovitused
4. Kasutajate loodud sisu, näiteks arvustused ja fotod
5. Otsesõnumid ostjate ja müüjate vahel

Sotsiaalse kaubanduse populaarsete platvormide hulka kuuluvad Facebook, Instagram, Pinterest ja TikTok. Kuigi Facebook juhib sotsiaalset kaubandust paljudel lääne turgudel, on kasutuselevõtu määr erinevates piirkondades ja demograafilistes piirkondades erinev.

Sotsiaalse kaubanduse eesmärk on vähendada hõõrdumist veebiostude teekonnal, kasutades ära kasutajate olemasolevaid sotsiaalmeedia harjumusi ja usaldusväärseid võrgustikke.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses
7 min. lugemist

TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses

Kas olete kokku puutunud lühendiga KPI? Kui te töötate tulemuslikus turunduses, ei saa te terminit Key Performance Indicators vältida. Kõigile, kes soovivad hinnata oma veebipõhist äri pigem andmete kui intuitsiooni põhjal, on siin põhjalik mõõdikute juhend. Mida KPI-d täpselt tähendavad, milliseid neist peaksite jälgima ja kuidas neid analüüsida?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+