1 min. lugemist

Mis on sotsiaalne kaubandus?

Sotsiaalne kaubandus viitab tavale osta ja müüa tooteid või teenuseid otse sotsiaalmeedia platvormidel. Siin on lühike selgitus: Sotsiaalne kaubandus on e-kaubanduse funktsionaalsuse integreerimine sotsiaalmeedia platvormidesse, mis võimaldab kasutajatel läbida kogu ostuprotsessi – alates toote avastamisest kuni ostmiseni – jätmata oma eelistatud sotsiaalmeedia rakendust.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Sotsiaalne kaubandus viitab tavale osta ja müüa tooteid või teenuseid otse sotsiaalmeedia platvormidel. Siin on lühike selgitus:

Sotsiaalne kaubandus on e-kaubanduse funktsionaalsuse integreerimine sotsiaalmeedia platvormidesse, mis võimaldab kasutajatel läbida kogu ostuprotsessi – alates toote avastamisest kuni ostmiseni – jätmata oma eelistatud sotsiaalmeedia rakendust. See lähenemisviis kasutab sotsiaalvõrgustike kasutajate kaasatust ja ühenduvust, et luua interaktiivsem ja sujuvam ostukogemus.

Sotsiaalse kaubanduse põhijooned on sageli järgmised:

1. Ostetavad postitused või reklaamid
2. Rakendusesisesed kassaprotsessid
3. Kasutajate huvidel ja sotsiaalsetel sidemetel põhinevad tootesoovitused
4. Kasutajate loodud sisu, näiteks arvustused ja fotod
5. Otsesõnumid ostjate ja müüjate vahel

Sotsiaalse kaubanduse populaarsete platvormide hulka kuuluvad Facebook, Instagram, Pinterest ja TikTok. Kuigi Facebook juhib sotsiaalset kaubandust paljudel lääne turgudel, on kasutuselevõtu määr erinevates piirkondades ja demograafilistes piirkondades erinev.

Sotsiaalse kaubanduse eesmärk on vähendada hõõrdumist veebiostude teekonnal, kasutades ära kasutajate olemasolevaid sotsiaalmeedia harjumusi ja usaldusväärseid võrgustikke.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU