Kasvuturunduses hõlmab omandamine uute kasutajate või klientide toomist veebisaidile või mobiilirakendusse mitmest allikast. AARRRi paradigmas on see esimene “A”, mis selgitab, kuidas tarbijaid leida ja lõpuks klientideks muuta. Turundusalgatused viiakse ellu tasuliste, tasustamata või mõlema lähenemisviisi abil, sõltuvalt ärieesmärgist. Värbamisturundus, tuntud ka kui müügivihjete omandamise turundus, on turunduse tüüp, mis on suunatud eelkõige tarbijatele, kes on teie tootest/teenusest teadlikud ja ostuotsuse tegemise protsessis.
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.