2 min. lugemist

Omistamise mudel

Omistamismudel on turunduses ja analüütikas kasutatav metoodika, et määrata, kuidas müügi ja konversioonide krediit klienditeekondade eri puutepunktidele määratakse. See aitab ettevõtetel mõista, millised turunduskanalid ja interaktsioonid aitavad konversioonidele kõige tõhusamalt kaasa.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Omistamismudel on turunduses ja analüütikas kasutatav metoodika, et määrata, kuidas müügi ja konversioonide krediit klienditeekondade eri puutepunktidele määratakse. See aitab ettevõtetel mõista, millised turunduskanalid ja interaktsioonid aitavad konversioonidele kõige tõhusamalt kaasa.

Turunduses ja analüütikas kasutatavad omistamismudelite levinumad tüübid:

  1. Esimese puudutusega omistamine: krediteerib kliendi esimest suhtlust brändi või kampaaniaga konversiooni peamise põhjusena.
  2. Viimase puudutusega omistamine: omistab konversiooni viimasele suhtlusele, mis kliendil on enne soovitud toimingu (nt ostu sooritamist või vormi täitmist) tegemist.
  3. Lineaarne omistamine: jaotab krediidi ühtlaselt kõigi konversioonini viiva klienditeekonna puutepunktide vahel, andes igale interaktsioonile võrdse kaalu.
  4. Aja lagunemise omistamine: annab rohkem krediiti interaktsioonidele, mis toimuvad konversioonile lähemal ajas, vähendades järk-järgult varasemate puutepunktide kaalu.
  5. U-kujuline (või positsioonipõhine) omistamine: Tuntud ka kui vanni või hokikepi mudel, annab see rohkem krediiti esimesele ja viimasele interaktsioonile, kusjuures ülejäänud krediit jaotub ühtlaselt omavaheliste interaktsioonide vahel.
  6. Andmepõhine (algoritmiline) omistamine: kasutab statistilisi mudeleid või masinõppe algoritme krediidi määramiseks vastavalt iga puutepunkti tegelikule panusele konversioonidesse, võttes arvesse selliseid tegureid nagu interaktsioonide järjekord, sagedus ja ajakohasus.

Iga omistamismudel annab ülevaate kliendikäitumise erinevatest aspektidest ja turundustegevuse tõhususest, aidates ettevõtetel teha teadlikke otsuseid oma turundusstrateegiate ja ressursside jaotamise kohta.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kollektiivse esindamise organisatsioonid võtavad omaks generatiivse tehisintellekti, hoolimata piiratud mõistmisest
2 min. lugemist

Kollektiivse esindamise organisatsioonid võtavad omaks generatiivse tehisintellekti, hoolimata piiratud mõistmisest

Generatiivne tehisintellekt kogub turunduses üha enam populaarsust, 90% organisatsioonidest plaanib sellesse investeerida. Siiski on murettekitav, et valdav enamus turundusjuhte tunnistab, et nad ei mõista seda tehnoloogiat ega selle võimalikku mõju äriprotsessidele täielikult. Selline teadmiste puudumine võib takistada selliste arenenumate tehisintellektirakenduste kasutuselevõttu, mis pakuvad märkimisväärseid eeliseid mitte ainult e-kaubanduse jaoks.

Loe artiklit
LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?
3 min. lugemist

LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?

LinkedIn viib alates 20. novembrist 2024 sisse muudatused, mis puudutavad peamiselt generatiivset tehisintellekti, sisu levitamist ja andmekaitset. Mida peaksite teadma LinkedIni värskenduste kohta? Vaata ülevaadet olulisematest muudatustest.

Loe artiklit
Parimad mobiiliturunduse strateegiad VKEdele
3 min. lugemist

Parimad mobiiliturunduse strateegiad VKEdele

Veebikaubandus õitseb ja kui juhite väikest või keskmise suurusega ettevõtet, ei saa te endale lubada mobiilirevolutsioonist ilmajäämist. Üha enam inimesi jõuab oma telefonide sirvimiseks ja ostmiseks, seega on aeg mobiiliturunduse strateegiate osas nutikaks saada. Ärge siiski muretsege – meil on mõned näpunäited, mis aitavad teil nutitelefonide ostlejatega ühendust võtta ja müüki suurendada. Kas olete valmis […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+