2 min. lugemist

Omistamise mudel

Omistamismudel on turunduses ja analüütikas kasutatav metoodika, et määrata, kuidas müügi ja konversioonide krediit klienditeekondade eri puutepunktidele määratakse. See aitab ettevõtetel mõista, millised turunduskanalid ja interaktsioonid aitavad konversioonidele kõige tõhusamalt kaasa.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Omistamismudel on turunduses ja analüütikas kasutatav metoodika, et määrata, kuidas müügi ja konversioonide krediit klienditeekondade eri puutepunktidele määratakse. See aitab ettevõtetel mõista, millised turunduskanalid ja interaktsioonid aitavad konversioonidele kõige tõhusamalt kaasa.

Turunduses ja analüütikas kasutatavad omistamismudelite levinumad tüübid:

  1. Esimese puudutusega omistamine: krediteerib kliendi esimest suhtlust brändi või kampaaniaga konversiooni peamise põhjusena.
  2. Viimase puudutusega omistamine: omistab konversiooni viimasele suhtlusele, mis kliendil on enne soovitud toimingu (nt ostu sooritamist või vormi täitmist) tegemist.
  3. Lineaarne omistamine: jaotab krediidi ühtlaselt kõigi konversioonini viiva klienditeekonna puutepunktide vahel, andes igale interaktsioonile võrdse kaalu.
  4. Aja lagunemise omistamine: annab rohkem krediiti interaktsioonidele, mis toimuvad konversioonile lähemal ajas, vähendades järk-järgult varasemate puutepunktide kaalu.
  5. U-kujuline (või positsioonipõhine) omistamine: Tuntud ka kui vanni või hokikepi mudel, annab see rohkem krediiti esimesele ja viimasele interaktsioonile, kusjuures ülejäänud krediit jaotub ühtlaselt omavaheliste interaktsioonide vahel.
  6. Andmepõhine (algoritmiline) omistamine: kasutab statistilisi mudeleid või masinõppe algoritme krediidi määramiseks vastavalt iga puutepunkti tegelikule panusele konversioonidesse, võttes arvesse selliseid tegureid nagu interaktsioonide järjekord, sagedus ja ajakohasus.

Iga omistamismudel annab ülevaate kliendikäitumise erinevatest aspektidest ja turundustegevuse tõhususest, aidates ettevõtetel teha teadlikke otsuseid oma turundusstrateegiate ja ressursside jaotamise kohta.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU