1 min. lugemist

Osta kohe, maksa hiljem (BNPL)

Osta kohe, maksa hiljem (BNPL) teenused muudavad põhjalikult seda, kuidas me veebis sisseoste teeme. Eeldatakse, et see kasvab 2027.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Osta kohe, maksa hiljem (BNPL) teenused muudavad põhjalikult seda, kuidas me veebis sisseoste teeme. Eeldatakse, et see kasvab 2027. aastaks kogu maailmas üle 900 miljoni kasutajani, mis on tingitud vajadusest taskukohaste krediidivõimaluste järele majanduslikult ebakindlatel aegadel. Pühadehooajal kasvas BNPL-i kasutuselevõtt hüppeliselt, üks 14-st veebiostust tehti nende rakenduste abil. Kuid kuigi BNPL pakub mugavust ja paindlikkust, on oluline olla teadlik võimalikest varjukülgedest, nagu ülekulutamine, varjatud tasud ja ebaselged arveldustavad.

Seepärast jälgivad reguleerivad asutused tööstust tähelepanelikult, kehtestades uusi eeskirju tarbijate kaitsmiseks ja läbipaistvuse tagamiseks. BNPL-iga saate seda, mille eest maksate – sõna otseses mõttes. Erinevalt paigutusplaanidest, kus maksate ette ja ootate kohaletoimetamist, annavad BNPL-teenused teile maksete tegemisel kohese juurdepääsu oma ostudele.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks
5 min. lugemist

Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks

Siin on platvormi uuendus, mis muudab miljonite inimeste videote jagamise viisi. Kuna Facebook lihtsustab videote loomist, teatasid nad äsja, et lähikuudel muutub iga platvormile üleslaetud video automaatselt rulliks. Enam ei pea valima formaatide vahel – nüüd on kõik ühtlustatud. Võtame lahti, mida see samm tegelikult tähendab kõigi jaoks, kes loovad sisu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised
3 min. lugemist

Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised

Microsoft Advertising avaldas just oma viimaste kuude suurimad uuendused, mis käsitlevad peamisi probleeme, mis on reklaamijaid pettunud. Need muudatused võivad lõpuks muuta platvormi tõsiseltvõetavaks Google Ads’i alternatiiviks. Alates uuendatud aruandlusest kuni suurte Performance Maxi loogika muutusteni ja täiustatud platvormideülese impordini – siin on, mis on teie kampaaniate jaoks oluline.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+