Põhjusturundus on turundus, mis ühendab ettevõtte kasvu ettevõtte sotsiaalse vastutusega. Need ettevõtted toetavad mittetulundusühinguid näiteks selleks, et hea välja näha. Samuti julgustavad nad oma kliente annetama organisatsioonidele, kellega nad koostööd teevad, ja toetavad neid selles. Üks võimalus on müüa tooteid, kus kasum läheb organisatsioonile, või osta üks annab ühe, kus ostate toote, ja nad annavad teise abivajajale.
Töökoha harmoonia edendamine: Töötajate vaheliste suhete jõud
Töötajate ja juhtkonna vaheliste positiivsete suhete arendamine on oluline töötajate kogemuse parandamiseks ja organisatsiooni edu edendamiseks. Selles dünaamikas mängivad personalitöötajad keskset rolli, edendades avatud suhtlust ja usaldust töötajate seas. Seades prioriteediks töötajate huvide kaitsmise, volituste andmise ja heaolu, saavad personalispetsialistid luua keskkonna, kus inimesed tunnevad end väärtustatuna ja pühendununa, mis toob kaasa parema töötajapidamise ja […]