Põhjusturundus on turundus, mis ühendab ettevõtte kasvu ettevõtte sotsiaalse vastutusega. Need ettevõtted toetavad mittetulundusühinguid näiteks selleks, et hea välja näha. Samuti julgustavad nad oma kliente annetama organisatsioonidele, kellega nad koostööd teevad, ja toetavad neid selles. Üks võimalus on müüa tooteid, kus kasum läheb organisatsioonile, või osta üks annab ühe, kus ostate toote, ja nad annavad teise abivajajale.
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.