Selle arvutamiseks võetakse tehingute koguväärtus ja jagatakse see tehingute arvuga. ATV aitab ettevõtetel mõista klientide kulutamisharjumusi, tuvastada müügitrende ja töötada välja strateegiaid müügi suurendamiseks. Keskendudes ATV suurendamisele, saavad ettevõtted suurendada tulusid, ilma et nad tingimata suurendaksid tehingute arvu, mis toob kaasa tõhusama ja kasumlikuma tegevuse.
Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.
ECDB (E-kaubanduse andmebaasi) andmetel on Euroopa e-kaubanduse maastik järsult muutumas, kuna Hiina platvormid hõivavad suurema osa turust. Kuna Hiina kodumaise e-kaubanduse kasv aeglustub 2023. aastaks vaid 3,5%-ni – vähem kui enamiku maailma 10 suurima turu kasv -, otsivad Hiina hiiglased üha enam laienemisvõimalusi läände.
Hiljutiste andmete kohaselt on TikToki pood sel hooajal muutunud üha populaarsemaks pühade ostjate sihtkohaks. Sotsiaalmeedia hiiglase andmetel oli 2024. aasta mustal reedel ja küberpäeval enneolematult palju osalust nii suurte kaubamärkide kui ka sõltumatute jaemüüjate poolt.