1 min. lugemist

Threads lisab otsingutulemuste hiljutise filtri

Viimase uuendusega teemad toovad kaasa filtri, et sorteerida sõnumeid reaalajas. Otsingu uus vahekaart "Viimased" näitab kasutajatele kronoloogilisi tulemusi.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Threads lisab otsingutulemuste hiljutise filtri
Allikas: Depositphotos

Threadsi korraldusmeeskond oli esialgu vastumeelne kronoloogilise kuvamise funktsioonide integreerimisega. Seda seetõttu, et populaarsetel hashtagidel on sageli profiilid, mis levitavad valeinformatsiooni ja rämpsposti. Instagrami ja Threadsi juhi Adam Mosseri avaldus soovitab ettevaatust:

Source Web.swipeinsight.app

Threads üritab, kuid jääb siiski maha

150 miljoni igakuiselt aktiivse kasutaja kasvava kasutajaskonnaga teeb Threads edusamme. Selliste funktsioonide nagu kronoloogiliste vaadete strateegiline kasutuselevõtt rõhutab Meta otsustavust viia Threads miljardi kasutaja hulka. Threadsi eesmärk on luua sujuv kronoloogiline sirvimiskogemus, mis kukutaks Network X-i, mis on endiselt reaalajas uuenduste eestvedaja.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikTok toidukaupade müük hüppas sel aastal 120% võrra
3 min. lugemist

TikTok toidukaupade müük hüppas sel aastal 120% võrra

TikTokis on viimasel ajal midagi metsikut juhtunud. Saksa odavsupermarket Lidl on TikTok Shopis välja lasknud limiteeritud tooteid ja need müüvad kiiremini kui kunagi varem. Nende Dubai šokolaaditahvlid – need pistaatsiapähklitega täidetud, millest kõik vaimustuses on – müüsid 72 tahvlit iga sekund ja varud said otsa 90 minutiga. Tavaliste hindadega. Ei mingeid allahindlusi, ei mingeid eripakkumisi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Instagrami postitused ilmuvad nüüd Google’i otsingutulemustes
3 min. lugemist

Instagrami postitused ilmuvad nüüd Google’i otsingutulemustes

Alates tänasest, 10. juulist 2025, juhtus midagi olulist Instagrami kasutavate e-kaubandusettevõtete jaoks. Teie tootepostitused, kulisside taga olev sisu ja klientide iseloomustused võivad nüüd ilmuda, kui inimesed Google’is otsingut teevad – isegi kui nad ei jälgi teid ega kasuta Instagrami üldse.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU