1 min. lugemist

TikTok wonť premeerib meeldimisi Euroopas meeldis Brüsselile selle sõltuvust tekitav olemus

Euroopa Komisjon on vastu võtnud TikToki vabatahtliku lubaduse lõpetada oma TikHub Lite Rewardsi programmi käitamine EL-27 riikides Alustades Hispaaniast ja Prantsusmaalt, tutvustas ettevõte seda programmi esmakordselt TikTok Lite'i sotsiaalvõrgustiku kohandatud vormi osana.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikTok wonť premeerib meeldimisi Euroopas meeldis Brüsselile selle sõltuvust tekitav olemus
Allikas: Depositphotos

Mitme ülesande täitmine – sh videote vaatamine, sisu hindamine, loojate jälgimine, rakendusekutsete saatmine ja muud tegevused – võimaldab preemiasüsteemil kasutajatel punkte koguda.

Komisjon uuris preemiaprogrammi põhjalikult, kuna see võeti kasutusele ilma eelneva põhjaliku riskianalüüsita, eriti seoses võimalusega luua tasupõhist käitumist. Noorte jaoks, kes võisid sellistele tunnustele rohkem altid olla, oli see eriti tülikas.

Digiteenuste õigusakti kohaselt on suured platvormid kohustatud hindama kõiki riske ja teavitama komisjoni enne süsteemseid ohte märkimisväärselt mõjutada võivate uute omaduste kasutuselevõttu. Kuna seda ei juhtunud, otsustas Euroopa Komisjon 22. aprillil alustada TikToki operaatori suhtes ametlikku uurimist. Kaks päeva hiljem ütles TikTok komisjonile, et kavatseb algatuse meelsasti peatada.

Reguleeriv asutus kiitis selle lubaduse heaks, seega rikuks igasugune käitumine selle vastu koheselt DSA-d ja võib kaasa tuua sanktsioonid. See vastuvõtmine lõpetab ka aprilli lõpus alustatud ametlikud protseduurid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+