1 min. lugemist

TikTok wonť premeerib meeldimisi Euroopas meeldis Brüsselile selle sõltuvust tekitav olemus

Euroopa Komisjon on vastu võtnud TikToki vabatahtliku lubaduse lõpetada oma TikHub Lite Rewardsi programmi käitamine EL-27 riikides Alustades Hispaaniast ja Prantsusmaalt, tutvustas ettevõte seda programmi esmakordselt TikTok Lite'i sotsiaalvõrgustiku kohandatud vormi osana.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikTok wonť premeerib meeldimisi Euroopas meeldis Brüsselile selle sõltuvust tekitav olemus
Allikas: Depositphotos

Mitme ülesande täitmine – sh videote vaatamine, sisu hindamine, loojate jälgimine, rakendusekutsete saatmine ja muud tegevused – võimaldab preemiasüsteemil kasutajatel punkte koguda.

Komisjon uuris preemiaprogrammi põhjalikult, kuna see võeti kasutusele ilma eelneva põhjaliku riskianalüüsita, eriti seoses võimalusega luua tasupõhist käitumist. Noorte jaoks, kes võisid sellistele tunnustele rohkem altid olla, oli see eriti tülikas.

Digiteenuste õigusakti kohaselt on suured platvormid kohustatud hindama kõiki riske ja teavitama komisjoni enne süsteemseid ohte märkimisväärselt mõjutada võivate uute omaduste kasutuselevõttu. Kuna seda ei juhtunud, otsustas Euroopa Komisjon 22. aprillil alustada TikToki operaatori suhtes ametlikku uurimist. Kaks päeva hiljem ütles TikTok komisjonile, et kavatseb algatuse meelsasti peatada.

Reguleeriv asutus kiitis selle lubaduse heaks, seega rikuks igasugune käitumine selle vastu koheselt DSA-d ja võib kaasa tuua sanktsioonid. See vastuvõtmine lõpetab ka aprilli lõpus alustatud ametlikud protseduurid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Reddit käivitab reklaamikampaaniate kvaliteedipunktuuri
2 min. lugemist

Reddit käivitab reklaamikampaaniate kvaliteedipunktuuri

Reddit võttis äsja kasutusele midagi, mida iga reklaamija tunneb ära – reklaamide kvaliteedisüsteem, nagu Google’ilgi. Uus optimeerimisskoor hindab teie konto seadistust ja ütleb teile täpselt, kus peaksite parandama, muutes Redditi reklaami vähem arvatavaks mänguks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge