1 min. lugemist

TikTok wonť premeerib meeldimisi Euroopas meeldis Brüsselile selle sõltuvust tekitav olemus

Euroopa Komisjon on vastu võtnud TikToki vabatahtliku lubaduse lõpetada oma TikHub Lite Rewardsi programmi käitamine EL-27 riikides Alustades Hispaaniast ja Prantsusmaalt, tutvustas ettevõte seda programmi esmakordselt TikTok Lite'i sotsiaalvõrgustiku kohandatud vormi osana.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikTok wonť premeerib meeldimisi Euroopas meeldis Brüsselile selle sõltuvust tekitav olemus
Allikas: Depositphotos

Mitme ülesande täitmine – sh videote vaatamine, sisu hindamine, loojate jälgimine, rakendusekutsete saatmine ja muud tegevused – võimaldab preemiasüsteemil kasutajatel punkte koguda.

Komisjon uuris preemiaprogrammi põhjalikult, kuna see võeti kasutusele ilma eelneva põhjaliku riskianalüüsita, eriti seoses võimalusega luua tasupõhist käitumist. Noorte jaoks, kes võisid sellistele tunnustele rohkem altid olla, oli see eriti tülikas.

Digiteenuste õigusakti kohaselt on suured platvormid kohustatud hindama kõiki riske ja teavitama komisjoni enne süsteemseid ohte märkimisväärselt mõjutada võivate uute omaduste kasutuselevõttu. Kuna seda ei juhtunud, otsustas Euroopa Komisjon 22. aprillil alustada TikToki operaatori suhtes ametlikku uurimist. Kaks päeva hiljem ütles TikTok komisjonile, et kavatseb algatuse meelsasti peatada.

Reguleeriv asutus kiitis selle lubaduse heaks, seega rikuks igasugune käitumine selle vastu koheselt DSA-d ja võib kaasa tuua sanktsioonid. See vastuvõtmine lõpetab ka aprilli lõpus alustatud ametlikud protseduurid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
Instagrami muusikaprofiilid: uued turundusvõimalused
2 min. lugemist

Instagrami muusikaprofiilid: uued turundusvõimalused

Instagram on käivitanud uue funktsiooni , mis võimaldab kasutajatel oma profiilidele muusikat lisada, avades värskeid võimalusi e-kaubanduseks ja brändi kaasamiseks. Need Instagrami muusikaprofiilid on seatud muutma seda, kuidas ettevõtted platvormil oma publikuga suhtlevad.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+