2 min. lugemist

Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis

Need, kes soovivad B2B turunduses edu saavutada, peavad mõistma teiste ettevõtete vajadusi ja motivatsioone. Erinevalt B2C turundusest, mis töötab sageli emotsionaalsete impulssidega, tugineb B2B turundus pikaajalistele suhetele, usaldusele ja professionaalsetele teadmistele. See tähendab, et strateegia peab olema kohandatud igale kliendile. Ühesõnaga, see on tõeliselt mitmekesine.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis
Allikas: Depositphotos

Ja mitmekesine on ka esitlus, mille LinkedIn tõi koostöös MAGNA Media Trialsiga. Nende ettevõtete hiljutised uuringud räägivad peamistest teguritest, mis mõjutavad B2B reklaami edukust. Vabalt kättesaadavas 22-leheküljelises dokumendis annab see teavet kampaaniate toimivuse kohta LinkedInis. Kuidas seda teha?

Videoreklaamid edestavad teisi vorminguid

Selgub, et LinkedIni videoreklaamid on eriti tõhusad. Võrreldes muud tüüpi reklaamidega tekitavad need suuremat seotust peamiste tulemusnäitajatega. Bännerreklaamid saavutavad samuti häid tulemusi, kuid video jääb paremate tulemuste saavutamiseks eelistatud vorminguks.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Sõnumi selgus ja loovus käivad käsikäes

B2B-s rõhutavad otsustuspositsioonil olevad inimesed reklaamides selgeid ja otsekoheseid sõnumeid. Kuigi loovus on oluline, peaks esmane eesmärk olema selgus, et sõnum resoneeriks professionaalse publikuga.

Kuigi selgelt sõnastatud sõnumid on olulised, väidab uuring, et B2B vaatajaskond hindab endiselt loomingulist ja kaasahaaravat sisu. Kuid enamik praeguseid kampaaniaid ei õnnestu selles osas, osutades brändide märkimisväärsele võimalusele, mis suudab ühendada loovuse selge sõnumiga.

Humoorikas sisu ei vasta B2B kampaaniates sageli ootustele. Kui kaalute huumori kasutamist, on oluline oma sõnumeid sihtrühmaga põhjalikult testida, et vältida võimalikke lõkse.

Huumor on nagu sool – pidage meeles annust.

E-kaubanduse spetsialistide jaoks viitab uuring sellele, et loovuse ühendamine selge ja lühikese sõnumiga videovormingus võib olla edukas strateegia B2B-reklaamis. Keskenduge sõnumi edastamisele, mis resoneerib sihtrühmaga. Praegusel turul silma paistmiseks proovige leida tasakaal loovuse ja professionaalsuse vahel.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
B2B klientide omandamise strateegia: digitaalsete ja traditsiooniliste lähenemisviiside tasakaalustamine
2 min. lugemist

B2B klientide omandamise strateegia: digitaalsete ja traditsiooniliste lähenemisviiside tasakaalustamine

B2B turundusorganisatsioonid on välja töötanud terviklikud lähenemised klientide hankimisele, mis ei sõltu enam suuresti isiklikust kontaktist. Need kaasaegsed b2b klientide omandamise strateegiad hõlmavad mitmekesist digitaalsete ja traditsiooniliste kanalite segu, peegeldades ärisuhtluse arenevat maastikku. Alates sotsiaalmeedia ja digitaalse reklaami võimendamisest kuni otseülekannete ja partnerprogrammide rolli taaselustamiseni kohandavad ettevõtted oma taktikat, et see vastaks tänapäeva B2B ostjate […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+