Ja mitmekesine on ka esitlus, mille LinkedIn tõi koostöös MAGNA Media Trialsiga. Nende ettevõtete hiljutised uuringud räägivad peamistest teguritest, mis mõjutavad B2B reklaami edukust. Vabalt kättesaadavas 22-leheküljelises dokumendis annab see teavet kampaaniate toimivuse kohta LinkedInis. Kuidas seda teha?
Videoreklaamid edestavad teisi vorminguid
Selgub, et LinkedIni videoreklaamid on eriti tõhusad. Võrreldes muud tüüpi reklaamidega tekitavad need suuremat seotust peamiste tulemusnäitajatega. Bännerreklaamid saavutavad samuti häid tulemusi, kuid video jääb paremate tulemuste saavutamiseks eelistatud vorminguks.
Sõnumi selgus ja loovus käivad käsikäes
B2B-s rõhutavad otsustuspositsioonil olevad inimesed reklaamides selgeid ja otsekoheseid sõnumeid. Kuigi loovus on oluline, peaks esmane eesmärk olema selgus, et sõnum resoneeriks professionaalse publikuga.
Kuigi selgelt sõnastatud sõnumid on olulised, väidab uuring, et B2B vaatajaskond hindab endiselt loomingulist ja kaasahaaravat sisu. Kuid enamik praeguseid kampaaniaid ei õnnestu selles osas, osutades brändide märkimisväärsele võimalusele, mis suudab ühendada loovuse selge sõnumiga.
Humoorikas sisu ei vasta B2B kampaaniates sageli ootustele. Kui kaalute huumori kasutamist, on oluline oma sõnumeid sihtrühmaga põhjalikult testida, et vältida võimalikke lõkse.
Huumor on nagu sool – pidage meeles annust.
E-kaubanduse spetsialistide jaoks viitab uuring sellele, et loovuse ühendamine selge ja lühikese sõnumiga videovormingus võib olla edukas strateegia B2B-reklaamis. Keskenduge sõnumi edastamisele, mis resoneerib sihtrühmaga. Praegusel turul silma paistmiseks proovige leida tasakaal loovuse ja professionaalsuse vahel.