2 min. lugemist

Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis

Need, kes soovivad B2B turunduses edu saavutada, peavad mõistma teiste ettevõtete vajadusi ja motivatsioone. Erinevalt B2C turundusest, mis töötab sageli emotsionaalsete impulssidega, tugineb B2B turundus pikaajalistele suhetele, usaldusele ja professionaalsetele teadmistele. See tähendab, et strateegia peab olema kohandatud igale kliendile. Ühesõnaga, see on tõeliselt mitmekesine.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis
Allikas: Depositphotos

Ja mitmekesine on ka esitlus, mille LinkedIn tõi koostöös MAGNA Media Trialsiga. Nende ettevõtete hiljutised uuringud räägivad peamistest teguritest, mis mõjutavad B2B reklaami edukust. Vabalt kättesaadavas 22-leheküljelises dokumendis annab see teavet kampaaniate toimivuse kohta LinkedInis. Kuidas seda teha?

Videoreklaamid edestavad teisi vorminguid

Selgub, et LinkedIni videoreklaamid on eriti tõhusad. Võrreldes muud tüüpi reklaamidega tekitavad need suuremat seotust peamiste tulemusnäitajatega. Bännerreklaamid saavutavad samuti häid tulemusi, kuid video jääb paremate tulemuste saavutamiseks eelistatud vorminguks.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Sõnumi selgus ja loovus käivad käsikäes

B2B-s rõhutavad otsustuspositsioonil olevad inimesed reklaamides selgeid ja otsekoheseid sõnumeid. Kuigi loovus on oluline, peaks esmane eesmärk olema selgus, et sõnum resoneeriks professionaalse publikuga.

Kuigi selgelt sõnastatud sõnumid on olulised, väidab uuring, et B2B vaatajaskond hindab endiselt loomingulist ja kaasahaaravat sisu. Kuid enamik praeguseid kampaaniaid ei õnnestu selles osas, osutades brändide märkimisväärsele võimalusele, mis suudab ühendada loovuse selge sõnumiga.

Humoorikas sisu ei vasta B2B kampaaniates sageli ootustele. Kui kaalute huumori kasutamist, on oluline oma sõnumeid sihtrühmaga põhjalikult testida, et vältida võimalikke lõkse.

Huumor on nagu sool – pidage meeles annust.

E-kaubanduse spetsialistide jaoks viitab uuring sellele, et loovuse ühendamine selge ja lühikese sõnumiga videovormingus võib olla edukas strateegia B2B-reklaamis. Keskenduge sõnumi edastamisele, mis resoneerib sihtrühmaga. Praegusel turul silma paistmiseks proovige leida tasakaal loovuse ja professionaalsuse vahel.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU