2 min. lugemist

Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis

Need, kes soovivad B2B turunduses edu saavutada, peavad mõistma teiste ettevõtete vajadusi ja motivatsioone. Erinevalt B2C turundusest, mis töötab sageli emotsionaalsete impulssidega, tugineb B2B turundus pikaajalistele suhetele, usaldusele ja professionaalsetele teadmistele. See tähendab, et strateegia peab olema kohandatud igale kliendile. Ühesõnaga, see on tõeliselt mitmekesine.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis
Allikas: Depositphotos

Ja mitmekesine on ka esitlus, mille LinkedIn tõi koostöös MAGNA Media Trialsiga. Nende ettevõtete hiljutised uuringud räägivad peamistest teguritest, mis mõjutavad B2B reklaami edukust. Vabalt kättesaadavas 22-leheküljelises dokumendis annab see teavet kampaaniate toimivuse kohta LinkedInis. Kuidas seda teha?

Videoreklaamid edestavad teisi vorminguid

Selgub, et LinkedIni videoreklaamid on eriti tõhusad. Võrreldes muud tüüpi reklaamidega tekitavad need suuremat seotust peamiste tulemusnäitajatega. Bännerreklaamid saavutavad samuti häid tulemusi, kuid video jääb paremate tulemuste saavutamiseks eelistatud vorminguks.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Sõnumi selgus ja loovus käivad käsikäes

B2B-s rõhutavad otsustuspositsioonil olevad inimesed reklaamides selgeid ja otsekoheseid sõnumeid. Kuigi loovus on oluline, peaks esmane eesmärk olema selgus, et sõnum resoneeriks professionaalse publikuga.

Kuigi selgelt sõnastatud sõnumid on olulised, väidab uuring, et B2B vaatajaskond hindab endiselt loomingulist ja kaasahaaravat sisu. Kuid enamik praeguseid kampaaniaid ei õnnestu selles osas, osutades brändide märkimisväärsele võimalusele, mis suudab ühendada loovuse selge sõnumiga.

Humoorikas sisu ei vasta B2B kampaaniates sageli ootustele. Kui kaalute huumori kasutamist, on oluline oma sõnumeid sihtrühmaga põhjalikult testida, et vältida võimalikke lõkse.

Huumor on nagu sool – pidage meeles annust.

E-kaubanduse spetsialistide jaoks viitab uuring sellele, et loovuse ühendamine selge ja lühikese sõnumiga videovormingus võib olla edukas strateegia B2B-reklaamis. Keskenduge sõnumi edastamisele, mis resoneerib sihtrühmaga. Praegusel turul silma paistmiseks proovige leida tasakaal loovuse ja professionaalsuse vahel.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
LinkedIn paljastab B2B reklaami tulemuslikkuse lõhe, käivitab uued lahendused
2 min. lugemist

LinkedIn paljastab B2B reklaami tulemuslikkuse lõhe, käivitab uued lahendused

LinkedIni tulemused näitavad, et 81% B2B-reklaamidest ei suuda piisavat tähelepanu äratada või meelde tuletada. Platvorm annab teada uutest uuringutest ostja eelistuste kohta koos Live Events’i täiustatud võimalustega ja laiendatud LinkedIn Accelerate’i funktsioonidega, mis hõlmavad tehisintellektipõhiseid videoreklaame ja täiendavaid kampaaniaeesmärke.

Loe artiklit
Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga
3 min. lugemist

Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga

E-kaubanduse ettevõtete jaoks, kes üritavad teiste ettevõtetega korralikult suhelda, on eduka B2B turundusplaani väljatöötamine ülioluline. Kui B2C turundus rõhutab mõnikord emotsionaalseid veetlusi, siis B2B turundus rõhutab suhteid ja väärtust ning nõuab strateegilisemat lähenemist. See on põhijuhend, mis võimaldab teil luua tõhusa B2B turundusplaani.

Loe artiklit
Tõhus B2B sotsiaalmeedia turundus: planeerimine ja strateegiad
3 min. lugemist

Tõhus B2B sotsiaalmeedia turundus: planeerimine ja strateegiad

B2B sotsiaalmeedia turundus on nüüd oluline tööriist ettevõtetele, kes soovivad jõuda rohkemate inimesteni, luua usaldust oma kaubamärgi vastu ning suhelda võimalike klientide ja äripartneritega. Selline turundus on keerulisem kui B2C turundus, mis keskendub kiirele müügile. See peab keskenduma pikaajaliste suhete loomisele, mõttejuhtimisele ja professionaalsele publikule millegi väärtusliku andmisele. See artikkel näitab teile kõiki samme, mida […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+