2 min. lugemist

Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis

Need, kes soovivad B2B turunduses edu saavutada, peavad mõistma teiste ettevõtete vajadusi ja motivatsioone. Erinevalt B2C turundusest, mis töötab sageli emotsionaalsete impulssidega, tugineb B2B turundus pikaajalistele suhetele, usaldusele ja professionaalsetele teadmistele. See tähendab, et strateegia peab olema kohandatud igale kliendile. Ühesõnaga, see on tõeliselt mitmekesine.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis
Allikas: Depositphotos

Ja mitmekesine on ka esitlus, mille LinkedIn tõi koostöös MAGNA Media Trialsiga. Nende ettevõtete hiljutised uuringud räägivad peamistest teguritest, mis mõjutavad B2B reklaami edukust. Vabalt kättesaadavas 22-leheküljelises dokumendis annab see teavet kampaaniate toimivuse kohta LinkedInis. Kuidas seda teha?

Videoreklaamid edestavad teisi vorminguid

Selgub, et LinkedIni videoreklaamid on eriti tõhusad. Võrreldes muud tüüpi reklaamidega tekitavad need suuremat seotust peamiste tulemusnäitajatega. Bännerreklaamid saavutavad samuti häid tulemusi, kuid video jääb paremate tulemuste saavutamiseks eelistatud vorminguks.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Sõnumi selgus ja loovus käivad käsikäes

B2B-s rõhutavad otsustuspositsioonil olevad inimesed reklaamides selgeid ja otsekoheseid sõnumeid. Kuigi loovus on oluline, peaks esmane eesmärk olema selgus, et sõnum resoneeriks professionaalse publikuga.

Kuigi selgelt sõnastatud sõnumid on olulised, väidab uuring, et B2B vaatajaskond hindab endiselt loomingulist ja kaasahaaravat sisu. Kuid enamik praeguseid kampaaniaid ei õnnestu selles osas, osutades brändide märkimisväärsele võimalusele, mis suudab ühendada loovuse selge sõnumiga.

Humoorikas sisu ei vasta B2B kampaaniates sageli ootustele. Kui kaalute huumori kasutamist, on oluline oma sõnumeid sihtrühmaga põhjalikult testida, et vältida võimalikke lõkse.

Huumor on nagu sool – pidage meeles annust.

E-kaubanduse spetsialistide jaoks viitab uuring sellele, et loovuse ühendamine selge ja lühikese sõnumiga videovormingus võib olla edukas strateegia B2B-reklaamis. Keskenduge sõnumi edastamisele, mis resoneerib sihtrühmaga. Praegusel turul silma paistmiseks proovige leida tasakaal loovuse ja professionaalsuse vahel.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU