Artiklid ja uudised teemal Automatiseerimine ja tehisintellekt

Kas tehisintellekt suudab teie tooteid leida?
7 min. lugemist

Kas tehisintellekt suudab teie tooteid leida?

Veel mõned aastad tagasi sõltus nähtavus õigete märksõnade teadmisest. Täna on kõik muutunud – sest sinu kõige olulisem ostja ei ole enam inimene. See on tehisintellekt. Algoritmid kontrollivad nüüd suuremat osa toodete avastamisest. Kas kliendid kasutavad häälassistente, turu otsinguribasid, isikupärastatud vooge või visuaalset sirvimist, toetuvad ostjad üha enam tehisintellektil põhinevatele süsteemidele, et otsustada, millised tooted […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Tehisintellekti ehitamine? See Booking.com juht ütleb, et alustage väikesest ja lahendage üks probleem hästi
8 min. lugemist

Tehisintellekti ehitamine? See Booking.com juht ütleb, et alustage väikesest ja lahendage üks probleem hästi

Mida on vaja tehisintellekti vastutustundlikuks loomiseks ülemaailmsel platvormil? Meie ekspert Marija Ristovska rääkis Booking.com. aasta Marina Angelovskaga , et teada saada, mis hõlmas kõike alates ebakindluse juhtimisest kuni selleni, miks peaks teie esimene tehisintellekti projekt algama väikesest ja keskendunust.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Turundajad loovad nüüd reklaamikampaaniaid tundide, mitte nädalatega
3 min. lugemist

Turundajad loovad nüüd reklaamikampaaniaid tundide, mitte nädalatega

Turundajad ei vaja enam nädalaid reklaamikampaaniate loomiseks. Uus tehisintellekti tööriistu ühendav süsteem suudab toota kvaliteetseid reklaame nädalate asemel tundidega. Turundusekspert Liana Hakobyan testis Diori kampaaniate metoodikat märkimisväärsete tulemustega. Traditsiooniline reklaamide loomine on katki. Samal ajal kui meeskonnad raiskavad aega lõpututele läbivaatamistsüklitele ja heakskiitmisprotsessidele, testivad konkurendid juba oma järgmisi kampaaniaid. Lahendus peitub süstemaatilises tehisintellektil põhinevas loomingulises […]

Liana Hakobyan Liana Hakobyan
Marketing Strategy Lead | TEDxSpeaker | Microsoft Startup Finalist, Iris.ai
Alibaba käivitab oma kõige arenenuma AI kodeerimisvahendi
2 min. lugemist

Alibaba käivitab oma kõige arenenuma AI kodeerimisvahendi

Alibaba lasi kolmapäeval maha oma uusima tehisintellekti tööriista – Qwen3-Coder, mis nende sõnul edestab kohalikku konkurentsi ja sobib mõnes valdkonnas GPT-4-ga. See on tasuta, avatud lähtekoodiga ja loodud koodi kirjutamiseks ilma inimese abita.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Google Sheets käivitab tehisintellekti valemi
4 min. lugemist

Google Sheets käivitab tehisintellekti valemi

Lõpetage lõputute tabeliridade lugemine ja andmete kopeerimine vahekaartide vahel. Google lasi maha funktsiooni, mis muudab 30-minutilised andmeülesanded 30-sekundilisteks ülesanneteks.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Cloudflare testib süsteemi, mis võimaldab kirjastajatel tasuda AI Crawlerite eest
3 min. lugemist

Cloudflare testib süsteemi, mis võimaldab kirjastajatel tasuda AI Crawlerite eest

Tasuta tehisintellektifirmade päevade arv võib olla loetud. Cloudflare võttis just kasutusele midagi, mida nimetatakse“Pay per Crawl“, mis võimaldab veebisaidi omanikel tegelikult raha teenida, kui AI-botid ilmuvad nende materjali haarama. See on päris suur asi kõigile, kes loovad veebis sisu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
E-kaubanduse ekspert: “Lõpetage AI-hüpete jahtimine – siin on see, mis tegelikult müüki juhib
8 min. lugemist

E-kaubanduse ekspert: “Lõpetage AI-hüpete jahtimine – siin on see, mis tegelikult müüki juhib

Suurim viga? Kujundamine seestpoolt välja, selle asemel, et arvestada, kuidas kliendid tegelikult ostavad.” See otsekohene hinnang pärineb Robertolt, digitaalse ümberkujundamise veteranilt, kes on näinud kõike – alates Bristoli idufirma juhtimisest kuni Vodafone’i omandamiseni ja nüüd UST Spain & Latam’i innovatsiooni juhtimiseni .

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam