Artiklid ja uudised teemal Brändi ja brändi loomine

Tugevate kaubamärkide loomine läbi sisulise eristumise
2 min. lugemist

Tugevate kaubamärkide loomine läbi sisulise eristumise

Tugevate kaubamärkide ülesehitamine nõuab kahte võtmeelementi – tähenduslikkust ja eristatavust – selgub Kantari mahukast uuringust, milles analüüsiti 20 000 kaubamärki 540 kategoorias ja 54 turul kümne aasta jooksul. Uuringu kohaselt on brändi eristumine peamine kasvutegur, eriti kui see leiab vastukaja laia publiku seas.

Loe artiklit
Kuidas suurendada bränditeadlikkust?
3 min. lugemist

Kuidas suurendada bränditeadlikkust?

Tõhusad bränditeadlikkuse strateegiad võivad oluliselt mõjutada teie ettevõtte kasvu, klientide lojaalsust ja üldist edu. Suurendades oma brändi nähtavust, ei meelita te mitte ainult uusi kliente, vaid tugevdate ka oma positsiooni olemasolevate klientide mõtetes. Alates digitaalsete platvormide kasutamisest kuni meeldejäävate kogemuste loomiseni on oma brändi kohaloleku tõstmiseks mitmeid viise. Uurime mõningaid tõestatud meetodeid , et suurendada […]

Loe artiklit
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale
2 min. lugemist

Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale

Tootelehed moodustavad kaasaegsel digitaalsel turul veebimüügi taktika tugisamba. Neid lehti, mida sageli nimetatakse toote üksikasjade lehtedeks (PDP), otsustavad tarbijad, mida kõige olulisemalt osta. Laua- ja mobiiliplatvormide sissetuleku maksimeerimine sõltub kõigepealt nende saitide optimeerimisest nii kaubamärkide kui ka kaupluste jaoks.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+