Artiklid ja uudised teemal Sotsiaalsed võrgustikud

Instagrami postitused ilmuvad nüüd Google’i otsingutulemustes
3 min. lugemist

Instagrami postitused ilmuvad nüüd Google’i otsingutulemustes

Alates tänasest, 10. juulist 2025, juhtus midagi olulist Instagrami kasutavate e-kaubandusettevõtete jaoks. Teie tootepostitused, kulisside taga olev sisu ja klientide iseloomustused võivad nüüd ilmuda, kui inimesed Google’is otsingut teevad – isegi kui nad ei jälgi teid ega kasuta Instagrami üldse.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Top sotsiaalmeedia turundusvahendid ja strateegiad väikeettevõtetele
6 min. lugemist

Top sotsiaalmeedia turundusvahendid ja strateegiad väikeettevõtetele

Väikeettevõtted peavad looma strateegilise plaani, mis sobitaks sobivad vahendid ja platvormid sobivate sisuformaatidega, et jõuda oma publikuni ja suurendada müüki. Käesolev juhend pakub praktilist teavet elutähtsate sotsiaalmeedia turundusvahendite kohta koos testitud strateegiate ja konkreetsete näidetega, mis aitavad teie e-kaubanduse kaubamärgil olla sotsiaalmeedias edukas.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal
2 min. lugemist

Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal

Ajavahemik 26. detsembrist kuni jaanuari keskpaigani, mida turundusringkondades nimetatakse Q5-ks, on brändide jaoks sageli tähelepanuta jäetud kullaauk. Kuigi paljud ettevõtted lõpetavad oma turundustegevust pärast pühadepuhkust, pakub see “varjatud kvartal” ainulaadseid eeliseid neile, kes mõistavad selle potentsiaali.

Snapchat 2024: 850M kasutajat ajab 5X AR Engagement
3 min. lugemist

Snapchat 2024: 850M kasutajat ajab 5X AR Engagement

Snapchati pressiruumi andmetel on Snapchati õitsev kogukond enam kui 850 miljoni aktiivse kasutajaga kuus kujundanud veel ühe uskumatu aasta sotsiaalset sidet ja digitaalset innovatsiooni, kui 2024. aasta lõpule jõuab. Uurime nüüd peamisi teemasid ja sündmusi, mis kujundasid Snapchati 2024. aastal.